Lapseni ja hänen kaverinsa keksivät että haluaisivat lähteä Kreetalle, mutta en itse ole Kreetalle kiinnostunut lähtemään joten lapset tarvitsisivat "sijaisvanhemmat" viikoksi. Sijaisvanhempien tulisi olla vastuullisia mutta ei myöskään liian vastuulisia, sijaisvanhemmat voisivat olla nuoria (18-30 vuotiaita). Kreetalle tytöt olisivat lähdössä ensi syksyny silloin heillä olisi 13 ja 12 vuotta mittarissa. jos halusisit lähteä tyttöjen kanssa matkalle nii vastaathan nopeasti sillä halukkaita on paljon ja päätös pitää tehdä mahdollisimma, pian. :)
sijaisvanhemmat viikoksi
oi kreeta
2
86
Vastaukset
- Niinpä niin
Heh heh. Taitavat olla nämä tytöt itse kirjoittelemassa siellä ja testamaassa että löytyykö moista niin että voi sitten kertoa isille ja äidille että juu, kyllä me voidaan lähteä kun itse löydettiin "sijaisvanhemmatkin".
Jos eivät ole niin lastensuojelun pitäisi todella pikaisesti ottaa tähän perheeseen yhteyttä - voi nyt yhren kerran
ei voi v***u olla todellista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049