Oisko teillä kokemusta/tietoa Oulussa hyvistä hammasteknikoista. Kokoproteesit olis piakkoin laitettava, ja minkälaisia hintoja pyytävät?
Hyviä hammasteknikoita Oulussa kertokaa missä?
4
3270
Vastaukset
- aikuinen nainen
Ei kellään kokemuksia keneltäkään hammasteknikolta? Hinnoista yms.
- Kauniit hampaat
Harri kailasuo
08 330 839 · Hannulantie 2 90230 Oulu.
Olen itse ja miehenikin hänen asiakkaansa ja monet tuttummekin on ja kaikki ollaan oltu todella tyytyväisiä.
Asiallinen ja pätevä ja tekee todella hyvät ja istuvat proteesit. Kokkeieleppa. Toivottavasti tämä tieto ei tule liian myöhään sinulle. - Anonyymi
Kauniit hampaat kirjoitti:
Harri kailasuo
08 330 839 · Hannulantie 2 90230 Oulu.
Olen itse ja miehenikin hänen asiakkaansa ja monet tuttummekin on ja kaikki ollaan oltu todella tyytyväisiä.
Asiallinen ja pätevä ja tekee todella hyvät ja istuvat proteesit. Kokkeieleppa. Toivottavasti tämä tieto ei tule liian myöhään sinulle.Aivan järkyttävää paskaa tekee tuo äijä. Ei voi suositella kellekään. Kiertäkää kaukaa tuo suhari!
- Anonyymi
Erittäin hyvät hampaat olen saanut. Parhaat ikinä. Hyvin istuvat ja kauniit. Olen tyytyväinen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941