En pysty nukkua ilman koiraani.

surullinen

Tämä saattaa kuulostaa aika naurettavalta mutta olen tottunut että 2 vuotias pieni koirani nukkuu kanssani minun kyljessä kiinni tai jalkopäässä,Mutta nyt asioiden on muututtava koska 1kk päästä saan esikoisen ja haluan että koirani tottuisi jo nukkumaan lattialla ennen vauvan syntymää ettei koira sitten koe vauvaa uhkana minun sängyssäni....Mieheni ja koiraterapeutti alunperin ehdotti tätä ja tänään sitten pitäisi laittaa koiralle peti tuohon sängyn viereen. En ole huolissani että miten koira ottaa sen vaan olen enemmän huolissani miten itse pystyn nukkua ilman koiraani koska tulen todella surulliseksi kun edes ajattelenkin että ehkä en voi enää ikinä nukkua koirani kanssa :( ei ole koiraa joka nukkuu kyljessäni joka yö ja aamulla nuole naamaani :( toivottavasti voin vielä nukkua koirani kanssa sitten joskus...

8

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka neuvoo?

      Mikset voisi nukkua koiran kanssa? Minulla on 3 koiraa ja kaikki nukkuvat minun kanssa ja lapseni pinnasängyssä

    • 10+17

      Meidän pienikokoinen koira nukkuu omassa sängyssään olkkarissa. Entisessä asunnossa se ei saanut tulla makkariin ollenkaan, mutta nyt tässä uudessa se on jotenkin mennyt niin, että vierailee aamuisin toivottamassa meille hyvää huomenta sängyn vieressä. Mutten koskaan halua olla siellä sen kauempaa.

      Kiusaus oli suuri koiran ollessa pieni ottaa se sänkyyn viereen, kun se oli niin suloinen. Mutta tiesin, etten kuitenkaan halua sitä sitten aikuisena sänkyyn piereskelemään ja mahdollisia punkkeja levittämään. Ymmärrän täysin ihmisiä, jotka ottavat koiran sänkyyn, jos ei olisi tuota miestä, voi olla että koiruli nukkuisi kanssani, punkeista viis..

    • tarua vai totta

      Koiran paikka ei ole sängyssä asui vaikka sitten yksin.Punkkeja ja pelkkä nuolasu haavaan voi taappaa omistajan kuten viimeaikoina on kirjoitettu.Tietenkään kaikki koirat ei kanna tuota tautia mutta.Koiralla on suussa niin paljon bakteereita että vanha uskomus jotta koiran suu on puhtaampi kuin ihmisen on tarua ja tosistettu ihan toisin olevaksi.Sama kun työnnänb sormen toisen takapuoleen ja nuolet sormesi.Yhtä puhdas on koiran nuolasu.Älä vaan anna koiran nuolla lastasi.

      • Eikös kuitenkin

        ole viisasta panna haavan päälle laastari ennen nukkumaamenoa? Ja punkinpurema ei tapa, vaikka voikin aiheuttaa pirullisen kivuliaan borreliootin tai aivokuumeen.

        Ja kyllä voi melko hyvin ja turvallisin mielin antaa koiran nuolla, kunhan pitää vain huolen siitä että se ei ole ihan juuri persettään nuollut eikä anna nuolla omia limakalvojaan. Eli suulle pussailut ja silmien lipomiset on syytä kyllä estää. Niistä ne basiliskot pääsee ihmisen sisälle ja jotkut niistä tosiaan eivät ole ihan miellyttäviä.

        Sanoisin että useampi ihminen on kuollut omaan sänkyyn ilman koiraa kuin koiransa kanssa samalla pedillä nukkuen.


    • Olet väärässä

      Ei koirilla jää siihen persiiseen

      sitä kakkaa samaan tapaan ku ihmisillä. Kokeiles joskus pyyhkiä koiran anus kakkomisen jälkeen, paperi jää meinaan puhtaaksi ellei nyt sitten satu oleen ripulilla.
      Meillä koira (pieni) saa kyllä käydä sängyssä hellittävänä, mutta ei halua nukkua siellä
      -->liian kuuma.
      Eikä sielä sängyssä sitä koiraa tarvitse koko aikaa nuoleskella?

      (TÄMÄ SIIS SINULLE "TOTTA VAI TARUA")

      Ap miten meni eka yö?

    • ällistys

      No, onneks sun ei tarvii paljon nukkuu,kun tulee vauva,ne tuppaa huolehtimaan, ettei vanhemmat pääse turhan pitkiä yöunia vetelemään.Koira on koira, ja sillä on OIKEUS olla koira, ilman inhimillistämistä.Koiralla on se etu ettei siinä ole inhimillisiä piirteitä.

      • Tosisasko

        Kyllä koiralla on paljonkin inhimillisiä piirteitä. Ainakin mun koiralla. Me molemmat pidämme hyvästä ruoasta vaikka lempiruokamme eroaakin kuin päivä ja yö toisistaan.. Haukottelemme makeasti ja venyttelemme herättyämme. Molemmat nukumme sängyssä yöllä ja valvomme päivällä ellemme ota tirsoja kesken päivän. Yhteistä on myös että pidämme molemmat metsistä ja niissä samoamisesta. Vihaamme molemmat typeriä ihmisiä ja rakastamme luotettavaksi osoittautuneita ehdoitta, ainakin kunnes... jne jne.

        En tiedä sitten millainen sun koirasi on, vai onko lainkaan...?


    • yorkshirenterrieri

      Ihanaa että teillä on noin lämpimät välit ja koiran kanssa nukkuminen lähentää sinun ja koiran suhdetta :) Älä huoli tottakai voit nukkua vielä koirasi kanssa mutta et ehkä nyt etkä kuukausienkaan päästä ja sinulla on aikaa nukkua koirasi kanssa monta monta vuotta ;) Mun koira vanhus kuoli 9kk sitten ja ikävä on kova ja todellakin tuntuu että sängystä puuttuu kuorsaava koira

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1542
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1182
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1139
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      965
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      56
      732
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      656
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      637
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe