C250 ero

c250

Moi...
Mitä eroa on c220 ja c250 välillä moottorissa. Tilavuus sama, mutta millä se teho o n otettu 250:stä?

t. TK

17

4209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hesu.

      kaikkein suurin ero taitaapi olla että 250:ssä on kaksi turboa kun taas 220:nen saa tulla toimeen yhden kanssa.

      • 2 kertaa turbo

        Kylläpä ompi 220 myös kaksi turboa, että silleen. Viritysaste hiukan erilainen.


    • C250

      Onko 220:ssä todella kaksi turboa?

      • cdi220/250

        250 ja 220 kaksi turboa ja 200 yksi turbo.


      • moottori tekniikkaa
        cdi220/250 kirjoitti:

        250 ja 220 kaksi turboa ja 200 yksi turbo.

        Kertoisitko jos tiedät missä on, jos on tietoa mersun uusimmista moottoreista muustakin kuin tilavuus, D/B, kierrosluku ja KW/vääntö.


    • C220 CDI

      Eri moottorinohjauksen ohjelmiston parametrit.

      Muussa autossa on sitten joitakin eroja, esimerkiksi takajarrut.

      • Cmen

        250 on mm. kansi vähän avarampi, isommat suuttimet ym. 220 ei pysty
        "Kellottaa" samaan kuin 250, ei ainakaan väännöltään.
        OM 651 koneisessa 220cdi -09 eteenpäin on todellakin 2 turboa.
        250cdi ja 220cdi piezo suuttimet. 200cdi solenoidisuuttimet.


      • c250
        Cmen kirjoitti:

        250 on mm. kansi vähän avarampi, isommat suuttimet ym. 220 ei pysty
        "Kellottaa" samaan kuin 250, ei ainakaan väännöltään.
        OM 651 koneisessa 220cdi -09 eteenpäin on todellakin 2 turboa.
        250cdi ja 220cdi piezo suuttimet. 200cdi solenoidisuuttimet.

        Onko se niin että niitä piezosuuttimia (?) on hajonnut ennen aikojaan ja tehdas vaihtanut niitä takuuna?


      • Iltalypsyllä
        c250 kirjoitti:

        Onko se niin että niitä piezosuuttimia (?) on hajonnut ennen aikojaan ja tehdas vaihtanut niitä takuuna?

        Aika vedätystä sinulta C250. Jos hallitset somen niin osaat myös hakusanat suuttimille ja saat jopa tehtaan virallisen kannan asiaan.


      • Cmen
        c250 kirjoitti:

        Onko se niin että niitä piezosuuttimia (?) on hajonnut ennen aikojaan ja tehdas vaihtanut niitä takuuna?

        Delphin valmistamia piezoja vaihdettu boschin valmistamiin.


      • piezot
        c250 kirjoitti:

        Onko se niin että niitä piezosuuttimia (?) on hajonnut ennen aikojaan ja tehdas vaihtanut niitä takuuna?

        Minulla vasta kolmannet piezot jäi pysyviksi aikanaan. Veho, maahantuoja tai molemmat kyllä korvasi haitat kesärengassarjalla.


      • c250
        Iltalypsyllä kirjoitti:

        Aika vedätystä sinulta C250. Jos hallitset somen niin osaat myös hakusanat suuttimille ja saat jopa tehtaan virallisen kannan asiaan.

        Voisitko auttaa kun en löydä?


      • c250:lle
        c250 kirjoitti:

        Voisitko auttaa kun en löydä?

        Hae esim. mercedes suuttimet, mersu suuttimet, om651 delphi. Pikkusen selailet hakutuloksia niin löytyy esimerkiksi maahantuojan kertomana ongelman osittainen syy. Suutinongelman on jo aikoja sitten ratkaistu ja toivottavasti loputkin huonot vaihdettu.


    • turboero
      • 220/250/2/2

        C-malli tai E-malli tai vuosimalli tai moottorityyppi. Siinä voi jokainen katsella itselleen sopivan määrän turboja. Löytyy yhtä ja kahta.


    • C350

      Onhan siinä selvästi eroa moottorissa. Mutta ei niin paljon että sitä kannattaisi täällä mainostaa. Mainosta vasta sitten kun on varaa ostaa C350. Siihen tosin taitaa mennä vielä aika kauan aikaa.

    • 3mil. ajetua km.

      huhuu.. Älkää jauhako paskaa. Ne ajat ovat menneet kun missään teki mitään autolla joka liikkuu kahta sataa. Saksanki moottoritiet on helvetin vaarallisia ajaa yli meillä sallittua nopeutta eli yli 120 kmh.. Ei ne baanat ole yhtään meikäläisiä kummosempia. Ja mitä ihmettä leuhkia millä koneella pikkukiesi on laitettu kulkeen. ensinnäkin jos mennään paljo yli 200 hv,n niin täytyy oikeasti osaa ajaa ja sitähän ei saa kuin kilparadalla, missä puolestaan on sitten taas 700 hv aivan arkipäivää. Joten koettakaa rauhassa keskittyä miten kestäviä ja hyviä kiesinne muuten on ... Minä esim arvostan niitä mersun malleja joilla oikeasti pääsee 1000 000 km ennenkuin laukeaa. Kai mistä tahansa hetkeksi tehoa saa. Sai takatuuppari skodastakin puolitoista hv ja se lähti niin että kaikki jäi mutta kesto oli toista. Joten jos esim autolla ajaa kuten minä ammatikseen, on tärkeää että se on helppo käyttöinen ... Ovista pääsee hyvin ja lähtee käymään kylmästä, on hyvä ajaa... jne... Tässä kisassa jää jo moni auto ja kaikki japsit melkein laakista kelkasta... jne... Jättäkää moiset turpo-hulluttelunne terv : nimim.3000 000 ajettua kilometriä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

      Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2483
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

      Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1718
    3. Kysy jotain kaivatultasi

      Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

      1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

      Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      925
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

      Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      924
    7. Minkälaisesta seksistä

      haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

      Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      835
    9. Milloin viimeksi

      Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

      Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      167
      784
    Aihe