Muilla siis samaa? Mitään infor ei DNA internetsivujen vikakartallaan raportoi. Kyrsii koko homma. Vaihdan Elisaan kohta, jos tämä ei lopu. Syysmyrskyt ei käy selitykseksi, varsinkaan, kun täällä päin suomea ei myrskyä nyt.
Minä, että useat pelikaverit, joilla siis DNA, on pätkinyt jo useamman päinän. Harmittaa, vaan kesken pelisessioiden.
Näytti olevan pelkkää valitusta aikaisemmatkin aiheet DNA:sta, mutta itsellä tämä pätkiminen on esiintynyt nyt ehkä parisen viikkoa ja pahentunut koko ajan, nyt tulee kerran pari tunnissa pieni pätkäys. Merkitsee pelaajana minulle kuitenkin. Olen käsittänyt, että tätä esiintyy ihan ympäri suomen, ainakin kuopin pelikaverilla sama vika.
Minulla on laajakaista ja kytkennöissä ei ole mitään vikaa, eikä ole koskaan ollut. Siis omalta puolelta...
DNA - koko suomessa disconnecteja
4
174
Vastaukset
- transsun
Kuopion, infoa, päivän*
Tapana lähettää viestit, ennen tarkastusta. - yhteysohjelma
Onhan yhteysohjelma sellainen että yhdistää automaattisesti uudestaan?
Ainakin kaikkiin koneisiini asennettu MWconn on.
(BTW: Windows 8:ssa asennettava MyDocuments tms ikiomaan kansioosi) - transsun
Yhidstää pelistä riippuen, mutta kun joissakin peleissä se puolen tunnin välein tuleva katko pilaa koko session, etkä pääse jatkamaan.
Itse käytän seiskaa ja olen kuullut pelikavereiltani tästä samaisesta asiasta, toinen Kuopiosta ja toinen Oulusta ja heillä discoilee ihan samaan aikaan tai päivinä. Ja kun ketjua katsoo, niin en näytä olevan ainut. Vanhalla kunnnon RJ-45 kaapelilla ja tuliterällä boksilla mennään, aijemmin ei ole ollut ongelmia, kunnes tänä syksynä runsaasti discoja. Riippuvainen myös noista loskakeleistä ja tuulisista ilmoista. Ei jumalauta, jos on iso lafka, niin pitäs kyl toimia sitten yhteydetkin. Huokaus. - junanvessa
Tässä pääradan varressa 30 tuhannen asukkaan kaupungin keskustassa toimi kuin junan vessa, mutta ei yhtä nopeasti.
Oli nimittäin puolet ajasta GSM-hitaudella, joten irtisanoin kesällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233203
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1982893Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711911Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581534- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481201Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33960- 43834