DNA - koko suomessa disconnecteja

transsun

Muilla siis samaa? Mitään infor ei DNA internetsivujen vikakartallaan raportoi. Kyrsii koko homma. Vaihdan Elisaan kohta, jos tämä ei lopu. Syysmyrskyt ei käy selitykseksi, varsinkaan, kun täällä päin suomea ei myrskyä nyt.

Minä, että useat pelikaverit, joilla siis DNA, on pätkinyt jo useamman päinän. Harmittaa, vaan kesken pelisessioiden.

Näytti olevan pelkkää valitusta aikaisemmatkin aiheet DNA:sta, mutta itsellä tämä pätkiminen on esiintynyt nyt ehkä parisen viikkoa ja pahentunut koko ajan, nyt tulee kerran pari tunnissa pieni pätkäys. Merkitsee pelaajana minulle kuitenkin. Olen käsittänyt, että tätä esiintyy ihan ympäri suomen, ainakin kuopin pelikaverilla sama vika.

Minulla on laajakaista ja kytkennöissä ei ole mitään vikaa, eikä ole koskaan ollut. Siis omalta puolelta...

4

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • transsun

      Kuopion, infoa, päivän*

      Tapana lähettää viestit, ennen tarkastusta.

    • yhteysohjelma

      Onhan yhteysohjelma sellainen että yhdistää automaattisesti uudestaan?
      Ainakin kaikkiin koneisiini asennettu MWconn on.
      (BTW: Windows 8:ssa asennettava MyDocuments tms ikiomaan kansioosi)

    • transsun

      Yhidstää pelistä riippuen, mutta kun joissakin peleissä se puolen tunnin välein tuleva katko pilaa koko session, etkä pääse jatkamaan.

      Itse käytän seiskaa ja olen kuullut pelikavereiltani tästä samaisesta asiasta, toinen Kuopiosta ja toinen Oulusta ja heillä discoilee ihan samaan aikaan tai päivinä. Ja kun ketjua katsoo, niin en näytä olevan ainut. Vanhalla kunnnon RJ-45 kaapelilla ja tuliterällä boksilla mennään, aijemmin ei ole ollut ongelmia, kunnes tänä syksynä runsaasti discoja. Riippuvainen myös noista loskakeleistä ja tuulisista ilmoista. Ei jumalauta, jos on iso lafka, niin pitäs kyl toimia sitten yhteydetkin. Huokaus.

    • junanvessa

      Tässä pääradan varressa 30 tuhannen asukkaan kaupungin keskustassa toimi kuin junan vessa, mutta ei yhtä nopeasti.
      Oli nimittäin puolet ajasta GSM-hitaudella, joten irtisanoin kesällä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe