Itse näin viime yönä unta, jossa nuolin ex-tyttöystäväni peräaukkoa. Hän tuntui todella tykkäävän ja minustakin se oli kiihottavaa. En vain muista teinkö hänelle koskaan oikeasti niin. Erosimme yli viisitoista vuotta sitten. Takaapäin kyllä nuolin häntä usein ja varsinkin 69-asennossa työnsin sormiani hänen molempiin aukkoihinsa. Sen enempää peppujuttuja emme touhunneet.
Niin kuin emme nykyisenkään naisystäväni kanssa. Vaikka hänen peräreikäänsä kyllä nuolen. Ja hän kyllä tykkää, joskus oikein ynisee nautinnosta. :)
Kerro viimeisin seksiunesi
137
8584
Vastaukset
- Viime yönä
... minä näin unta ex- tyttökaveristani, peräti 23 vuoden takaa!
Hän otti suihin ja säsähdin hereille juuri, kun piti alkaa nussssimaan :(- ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Nään unta et oon kahdestaan jonkun tytön jans ja rakastelen sen kans
- ♥♥♥♥MUODOKAS♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ kirjoitti:
Nään unta et oon kahdestaan jonkun tytön jans ja rakastelen sen kans
http://miestennielija.blogspot.com/2013/10/muodokas-nainen.html
ratsasti mun päällä ja just heräsin :( - iem1
Taitaa kaikki olla valve-unia.
- isoja
♥♥♥♥MUODOKAS♥♥♥♥ kirjoitti:
http://miestennielija.blogspot.com/2013/10/muodokas-nainen.html
ratsasti mun päällä ja just heräsin :(Voi kun ratsastaisit munkin päällä ja saisin hyväillä ja imee isoja rintojasi tavataan.
- um4mnetbvdc
En juurikaan muista uniani, saattaa mennä viikkoja, jopa kuukausia, etten muista yhtään. Joku suihinottojuttu se tais olla.
- uninainen
Näen usein seksiunia, jos oikeasta seksistä on jo pari päivää aikaa. Unet joskus aika villejä, asioita, mitä en harrasta, vaikka monenlaisesta tykkäänkin.
Toistuva teema on orgasmin saamattomuus; siis uni katkeaa tai jotain tapahtuu, ennenkuin saan. Normaalielämässä saan kyllä, miksen unissa?
Iltaisin usein nukutan itseni ajattelemalla jotain hyvää panoa, toimii! - juomanlaskia
uninainen kirjoitti:
Näen usein seksiunia, jos oikeasta seksistä on jo pari päivää aikaa. Unet joskus aika villejä, asioita, mitä en harrasta, vaikka monenlaisesta tykkäänkin.
Toistuva teema on orgasmin saamattomuus; siis uni katkeaa tai jotain tapahtuu, ennenkuin saan. Normaalielämässä saan kyllä, miksen unissa?
Iltaisin usein nukutan itseni ajattelemalla jotain hyvää panoa, toimii!Uninainen
Näen usein seksi unia
Minulla on ollut ihan ihmeellistä vaimon kuoleman jäkeen, joka viikko hän ilmestyy uniini ja olemme kuten olimme aviovuoteessa. Uneni ei ole mitään perverssejä unia, kuten ei meidän seksi elämämme ollut silloinkaan kun hän oli elossa ja vaimoni. Emme ymmärtäneet emmekä varmasti kumpikaan hyväksyneet, mitään peräukon nuolemisia ja sukuelinten suuhun ottoa oksettaa jo ajatellakkin tälläisiä. Mutta välillä on tuntunut kuin vieläkin olisin naimisissa hänen kanssaan. En saa uni orgasmia mutta siitin on jäykkä kun herään. Kun uskon kaikenlaiseen yli luonnolliseen kuten vaimonikin uskoi, niin ajattelen joskus, että onko sittenkin olemassa, jokin selittämätön ulottuvuus kuolleeseen avio vaimoomme tai mieheemme.
Älkää puhuko mistään tuollaisesta peräakon nuolemisesta joitakin oksettaa jo pelkkä ajatuskin. - Koettu on
juomanlaskia kirjoitti:
Uninainen
Näen usein seksi unia
Minulla on ollut ihan ihmeellistä vaimon kuoleman jäkeen, joka viikko hän ilmestyy uniini ja olemme kuten olimme aviovuoteessa. Uneni ei ole mitään perverssejä unia, kuten ei meidän seksi elämämme ollut silloinkaan kun hän oli elossa ja vaimoni. Emme ymmärtäneet emmekä varmasti kumpikaan hyväksyneet, mitään peräukon nuolemisia ja sukuelinten suuhun ottoa oksettaa jo ajatellakkin tälläisiä. Mutta välillä on tuntunut kuin vieläkin olisin naimisissa hänen kanssaan. En saa uni orgasmia mutta siitin on jäykkä kun herään. Kun uskon kaikenlaiseen yli luonnolliseen kuten vaimonikin uskoi, niin ajattelen joskus, että onko sittenkin olemassa, jokin selittämätön ulottuvuus kuolleeseen avio vaimoomme tai mieheemme.
Älkää puhuko mistään tuollaisesta peräakon nuolemisesta joitakin oksettaa jo pelkkä ajatuskin.Pyydäpäs juomanlaskija joskus jotain pikapanoas nuolaisemaan sua sieltä pallien alta, voi olla, että mieli muuttuu ton asian suhteen ja äkkiä. Tuntuu meinaan äijästäkin aika helevatan hyvältä. ;)
- mums mums
Näen aika säännöllisesti unta että olen serkkuni kanssa mutta uni katkeaa jostain syystä milloin esileikkiin ja milloin hänen pillun nuolemiseen.
- että sillee täällä
Mun unet on usein nyrkkikyllikistä :D
Vaikka on vakio seksi seuraa :(- mtr g4fd3
Hassua, en oo ikinä aatellut asiaa, mut tost tuli mieleen, et en muista koskaan nähneeni unta masturboimisesta. En kyl kovin usein näe muitakaan seksiunia, ehkä muutaman kerran vuodessa.
- Ehdottomasti
Aina.
- Tami
Itse olen nähnyt monta yötä putkeen Kun JUHANI TAMMINEN laukee mun naamalle. Ja olen mies
- unitutkija
Tami kirjoitti:
Itse olen nähnyt monta yötä putkeen Kun JUHANI TAMMINEN laukee mun naamalle. Ja olen mies
Vaikuttaa enneunelta.
- heipparallaa
Olen nähnyt unta mieheni pikkuveljestä. Rakastelemme saunassa ja milloin missäkin.
- Udelias
Heräätkö pimpsa kosteena? Tai saatko unessa orkun?
- 12+10
Näen ihan säännöllisesti märkiä unia, välillä omasta miehestä, välillä jostain muusta tutusta miehestä ja välillä ihan tuntemattomasta, exät ei ole muistini mukaan unissa kummitelleet.
- sperma und allah
en koe sex unia, en näe sex unia, aina sillon jos vuotoa on varaa julkistaa, silloin kyllä, aina edellyttää varmaa valmiutta sperman ... se etten aina heitä märkää haarusta, ei estä sex unia olemasta olemassa, on se sellainen sähkölaite tämä ihmisyyskin, koen viime aikoina onnekseni saadun naida ja spermat oikeaan paikkaan,
- juhujuhu..
Minä näin seksiunta naapurinmiehen Pikku valmetista. Se on könkkötraktori. Kynsin peltoa alasti ajaen kauniina kesäpäivänä muna pystyssä ;) Linja-auto ajoi juuri ohitse ja kaikki katseli minua ;) Kyllä minua hävetti ;) Suomalainen F-sikuren tietoturva ei toiminut saanalahen mokkulassa. Tarkistakaa tekin tietoturvanne.!!! Ei kannata soittaa omagurulle. Meni yli tunti, eikä selvinnyt ja maksoi yli 120€. Ostin Nortonin ja pelaa hienosti kuten aiemmin yli 10 vuotta. F-sikure on karvahattukauppa!!!
- Mies;-)-38
Serkkutytöstäni näin seksiunta joku aika sitten. Kun kerroin sen hänelle, niin hän ei oikein tykännyt ajatuksesta.
- Joopa jo
:D
Ei pidä niin suoraan mennä kertomaan, vaan utsia vähän kautta rantain fiilistä ja sit, kun sopiva hetki... sama kun pimpsan metättämisessa muutenkin. - Anonyymi
minulle taas kävi niin et kun kerroin serkku tyttö sanoi toteutetaan se ja niin teimme ihanaa
- fhdg
rooke lokanista ja serena van der woodsenista,(ja sen mutsista).
- Paska maailma
En oo nähny unia vuosiin, varmaan 10 vuotta sitten viimeksi.
- Aromaa Marilyn
no toivottavasti saat kuitenkin hyvää seksii valveil. ite en saa ku unissa normisti komeita miehiä. vaikeeta on bi-miehen elämä!
- pa*kassa rämmimme
KYLLÄPÄ ON KIINNOSTAVIA NÄMÄ NOSTETUT ALOITUKSET!!!!!
- kyssäri vaa
kiva et piristää. miks rämmit muuten p*skassa?
- vastaus vaan
etkö erota monikkomuotoa?
- juu erotan
vastaus vaan kirjoitti:
etkö erota monikkomuotoa?
erotan. rämmitkö siksi, että muutkin rämpii? kuka kanssasi on siellä p*skassa rämpimässä? miltä haisee?
- 99999
juu erotan kirjoitti:
erotan. rämmitkö siksi, että muutkin rämpii? kuka kanssasi on siellä p*skassa rämpimässä? miltä haisee?
haistele itseäsi
- 88888888888
Näen aika säänöllisesti unta.Minun vaimon siskosta,Jota olen rakastellut useamman kerran unessani...
- shit
no meillä ne on huimat unet, vaimon kanssa nähdään samoihin aikoihin toisistamme seksiunia. ei vaineskaan , tottahan se olikin.
- Anonyymi
Vaimollani 6 vuotta nuorempi sisko. Asuu erossa eteläisessä kaupungissa seksi puutteessa. Käy usein meillä ja himoitsen hänen vartaloaan ja tietysti kovia panoja. Minä viriili 40 v sisko 36v. Vaimoni ei anna panna niin usein kuin haluaisin . On tiukka pillultaan ja tarpeeksi liukas. ERäänä elokuun päivänä sisko ja minä lähdimme puolukkametsään. Vaimo jäi kotiin laittamaan ruokaa
Varasin reissulle viinipullon josta naukkailtiin jo menomatkalla. Aurinkoisessa metsässä molempien estot hävisivät. Olimme molemmat halunneetkunnon panoja jo vuosia. Vaimoni kertoman mukaan sisko ei käytä mitään ehkäisyä siksi en ole uskaltanut panna hänttä aikaisemmin. Kuivalla sammal paikalla otintakin ja laitoin maahan petiksi . Puhumatta mitään riisuunnuimme kumpikin itse alastomiksi. Sitä ihanaa pillun suutelua heti tuli siskolle orgasmi
Työnnyin hitaasti sisään joka oli märkä katsoimme toiisiamme silmiin. Minulta tuli aika pian jäin hänen sisäänsä aivan tovin päästä minulla koveni taas ja sisko sai 16 senttistä palliani kauan Sisko ja minä saimme järisyttävän orgaskin älä ota vielä pois... keräsimme vähän puollukoita ja lähdimme kotiin päin Mattkan varrella lato jossa pantiin kauan . Molemmilla paikat arkoina kotiin hyvin saaneena ja posket punaisena. En ole vaimolleni kertonut paljaalla panosta lapsia ei kuitenkaan ikimuistoisesta superpanosta syntynyt. Vuosia myöhemmin sisko kertoi minulle että hän on kertonut vaimolleni marjareissusta. Vaimo oli kertonut arvanneensa panon ja oli ollut tyytyväinen kun pikkusisko saipallia puutteeseensa.. nyt on vuosia kulunut , haluaisin vielä kokeilla josko sisko tykkäisi panna mäntymetsässä ja katsella poutapilviä iso kalu pillussaan. - Anonyymi
Olen pannut vaimoni siskoa usamman kerran. Tuntuu niin hyvältä. Vaimokin tykkää kun terottaa poraa. "Akka panolomalla,navan alla kolo soma"
Minä näen usein ihania unia rakastajattarestani kuinka kiihkeästi yhdyn hänen kiimaiseen emättimeensä...
- Girlie_91
Joku sexy tyttö siellä aina on kun näen eroottista unta. Unessa orgasmi tuntuu jopa isommalta kuin oikeassa elämässä.
Tai sitten luulen vain. Jos rakastelen normaalisti miehen kans niin orgasmi ei ole niin iso kuin itsetyydytyksessä. Unen orgasmi on kutakuinkin samanlainen kuin itsetyydytyksessä, kenties hieman voimakkaampi vaan. - kuivat unet
Nuorempana näin kosteita unia, nykyään herään , ennenkuin tositoimet alkaa
- Herrasmies K.
SAIRASTA nuoleskella toisen ihmisen per*settä!
- aijaa.. mites näin?
kuka sulle niin väitti Herrasmies K.?
- Juomanlaskia
Herrasmies K,
SAIRASTA nuoleskella toisen ihmisen persettä
Niin sairaalta minustakin se perseen nuoleminen tuntuu. Elukat tekee kyllä sitä. Miten tehneevät nuo meidän kädelliset sekkumme gorillat ja simpanssit. Jos tekevät niin, jospa meistä osa onkin pikkuserkkujemme asteella tässä seksi asiassa.
- BiNainen
Joskus näen unta että minun ja poikaystäväni seuraan liittyy kolmas nainen(fantasioidaan kahdestaan että jos saatas joskus "leikkikaveri", mutta en tiedä toteutetaankoo tätä haavetta ikinä) tai että harrastan seksiä naisen kanssa. Olen siis bi jos jollekin jäi epäselväksi. :P
- ei jääny
no ei jääny epäselväksi tolla toistamisella
- BiNainen
ei jääny kirjoitti:
no ei jääny epäselväksi tolla toistamisella
No hyvä ettei.
- kyllo
Kolmas nainen, hilpee repeily
- kolmas nainen
että minun ja poika ystäväni lisäksi kolmas nainen..onko poika ystäväsi sitten myos nainen...
- Nikubi
Miehestä ja kullista
- Nikubi
ps. nyt sitten perään ne pakolliset kommentit, hyi vittu, menkää muualle saatanan homot....
- Anja 53
Olen nähny unia myös että miehen nuoremoi veli Arto tulee pilluuni...aah...siis laskee siemenet minuun. Herään jotenki voipuneena....
- john holmes
ennenaikaiset-siemensyöksyt!42v.-mies!pöksyt märkänä herään!
- 45627
Mun tuleva vaimo ja ♥♥♥♥ se ku rakastellaan kahdestaan. ♥♥♥♥ joskus jostain juhlista tullessa.
- urts
Ei pyöri yhtään mitään. Unet lakkasivat näkymästä samaan aikaan kun television lupamaksut poistuivat. Epistä! Olishan se mukava katsella leffoja yöllä ja ihan ilmaiseksi. Mut kun ei näy mitään.
- munakäsi
Hitto kun ei nää seksiunia. Runkkaus kai karsii niitä.
- robotti
Olet siis perseen nuolija :) selvä, toivottavasti ei ole sinun pomosi nykyään.
Alkaa mennä fantasiat ja työasiat sekaisin, tuolla tavalla kyllä pääsee siihen kultapossu kerhoon.
Helpotus olisi olla näkemättä moisia unia, niistä kun ei tule kuin vihaiseksi menee pitkään toipua niistä taas normaaliin rytmiin pelkkä v****s käyrä kun on vain sen jälkeen kohollaan.
Onneksi nykyisin häiriinnyn seksuaalisista unista, vain totean vain 'ei taas' ja herää sinne jäi yleensä sekin uni.
Tuo unien näkemättömyys olisi hyvä juttu niin kuin joku mainitsee, jossakin vaiheessa elin varmaan vuoden tai kaksi kun en muistanut nähneeni unia yötkin tulivat kunnolla nukuttua siihen aikaan, kunnes stressiä alkoi pukata silloin tehtiin työpäivän pääteeksi koko yöt töitä unissaankin ja aamulla oli kun ei olisi nukkunut ollenkaan, työpaikalle päästyä sama jupakka jatkui taas. - juujugif7
Omasta vaimosta tietysti.
- Huliveikko
Juu juu ja moni muu myöskin samasta :)
Mitäs hälle nykyään kuuluu?
- Olipa-kuka-vaan
Eipä ole tapana julkisuudessa unistani huudella,ja en tee poikkeusta nyttenkään.
- Yöllä kivaa
Näen usein, joko sellaista jossa rakastun tai sitten rakastellaan. Aamuisin joskus harmittaa vietävästi, että se olikin vain unta.
Vaikka olen ollut rakastunut vain neljään tyttöön/naiseen eläessäni ja valveilla ollessa kiinnostaisi vaan se yksi, niin kummallista että unissa on miltei joka kerta uusi kumppani. Yleensä se on joku, jota ei ole koskaan ennen nähnyt. Tai sitten se voi olla joku, josta en ole edes arvannut, että olisin romanttisesti kiinnostunut. Mutta kun tuollaisen unen jälkeen herää, niin kyllä sitä naista on sen jäkeen ajatellut ihan erilailla.
Ehkäpä näitä unia sen takia näkee niin usein, kun olen sinkku eikä naiset tosielämässä kaveriksi huoli (ikää 50v). Uniin luultavasti tulee asiat, joita ei pääse tosielämässä tekemään, ja nuppi "valmentaa" koetusta varten. Hassua kyllä, luulisi että Netistä katselemalla saa ihan tarpeeksi sitä "valmennusta," mutta ilmeisesti kuitenkaan ei.- aah distus
Sama tilanne, unen jälkeen näin eri tavalla..
Ensin ajattelin, että ompa mukava ja huumorintajuinen.
No se uni.. sellainen uni..
Nyt hänen silmiin katsominen aiheuttaa todella isoja tunteita..
- thonttu
Näen aina näin joulun alla unta jossa panen joulupukkia jonka suusta lentää joka työnnöllä kauniisti pakattuja lahjoja.
- my habit's people
En tiedä, täyttääkö tämä uni varsinaisen seksiunen tunnusmerkit, mutta tulipa tuossa nähtyä unta, että olin jossain huoneessa/huoneistossa kahden yhden itseäni kuusi vuotta vanhemman espanjalaisen naisen kanssa. Varatun naisen! Aioimme alkaa suudella, mutta joku tai jokin keskeytti meidät. Piakkoin uni sitten päättyikin.
Todellisuudessa moisesta tuskin voisi tulla mitään, koska Espanja on katolilainen maa. - empppu1
Näen todella usein seksiunia. Unissa on usein joku tapaamani mies, josta en ole edes ajatellut mitään seksuaalista. Usein en edes muista millaista unta näin mutta tiedän nähneeni seksiunta koska alapää sykkii orgasmista :) Miesystävä on ihmetellyt äännehtimistäni unissani pariin otteeseen ja olen avoimest kertonut näkeväni näitä unia, nehän ovat vain unia ja niitä ei kukaa voi hallita.
Saan tosiaan orgasmin usein unissani, onko muita joille näin on käynyt?- Anonyymi
Vaimo myös joskun ääntelee unissaan, kerran kokeilin sitä että vaimon huokaillessa nännit kovina hyväilin niitä sievästi harson reunalla, huokaili enenmmän ja nosteli unissaan rintakehää että joku unissaan saa paremmin hyväilä niitä. Liikutin myös paljaan pillun päällä harson reunaa vaimon huokailu jatkui kun alkoi pää kääntyilemään sivulta sivulle lopetin.
Vaimo heräsi säpsähtäen, katsoi minua kun nukuin, levitti jalkansa ja alkoi hyväilemään lopussa oikein kunnolla työnteli useaa sormea sisään ja sai orgasmin värähteli pitkää useita kertoja kuulin kun nukahti ja oli rauhallinen.
Aamulla tunsin kun käsi nosti kalun vatsaa vasten ja hyväili, katsoin vaimoa, moi kulta. Tunsin kuinka suu otti kalun syleilyyn vaimo kääntyi nyt otat kunnolla, ensi työnnöstä alkoi himokas ääntely, kuiski pidä käsistä oli aivan levällään kuin olisin raiskannut yhtä-äkkiä kiljui ja sai orgasmin laskin sisään kuiskasin pakko oli laskea sisään, vaimo silitti hiuksia halusinkin sitä hulluna.
- Jorma"""60
Metros kun pääsee oikein liki jotain nättiä nuorta pimua kyl se yöl tulee villeihin uniin.
- peterbild1
seksiunia näen kenestä millonkin haluan ja teen mitä mieli millonkin tekee, hereillä onkin sitten hiljasenpaa ja minulle kelpaa ne revevätkin naiset..
- poika ja äiti
Näin Tuksun aromipesän , kyllä pelotti .
- .!.
Poikasena näki unia serkusta,mut onneks ne sairaat unet on ohi,ei kai se laitonta ole unennäkö,kun ei kerro sukurutsi unista kellekkään,nyt onneks ne jo ohi ja näkee unia lähikaupan kassasta...
- uyjdftffg
Ei olisi laitonta serkun kanssa paneskellakaan. Serkun kanssa saa mennä naimisiinkin.
Sukurutsausta joka on laissa kielletty on intiimit suhteet lapsiin, vanhempiin, sisaruksiin, puoli-sisaruksiin, täteihin, setiin, enoihin, isovanhempiin aina ylenevässä polvessa.
Serkut ovat sallittua himoa. Antaa palaa. Itse olen serkun kanssa nuorena sängyssä ollut. Oli hauskaa. Mitään paria meistä ei tullut, olis voinut olla suvulle kova pala... Tiedän muitakin serkkua kokeilleita.
- Uneksija1977
Mä uneksin lähinnä näistä Hollywood kaunottarista. Natalie Portman, Keira Knightley jne. Seksihän on mulle vain unelmaa. Tosielämässä sitä ei ole olemassa mua varten. 36v mies olen. Unelmat sentään on.
- Massea
Näin unta jossa vaimoani nussi musta isokyrpäinen mies!
- kielletyttunteet
täällä kans unis pyötii vaimoni siskot ja varmaan sen takia koska näen niitä paljon ja myös hereillä ollessani heistä haaveilen salaa.. toivottavasti en vaan puhu unissani koskaa :)
- Hoo Joo
Putinia ajan takaa sateenkaarikynällä
- Uolivi
Kun olin armeijassa, mu vieressä kaveri näki lähes joka yö tyttöystävästään unia. Hän oli siirtänyt peiton syrjään ja laskenut runnkkupuvun housut polviin. siinä makasi seljällään ja runkkasi ja höpisi Marjut..Marjut...Muutkin kaverit usein heräsi ihmettelemään. Joskus kävi niin, että me muutkin siinä vieressä runkattiin ja meiltä lenti mällit viltille. Se Marjutista unta nähnyt oli niin unissaan, ettei siltä tainut koskaan mälli lentää, kunhan vaa runkkaili ;)
- Nuole paskat pois
Taidat nuolla naapurin koiran peräreikää.
- ---
Itse näin sellaista että tein muka yhdynnän siskoni kanssa hyi helve??i ei tulisi pieneen mieleenkään onneksi se oli vain unta nimittäin painajaisunta.
- unessa eri mies
Minäkin näen usein unta jossa nain pikkusiskoani mutta mua se kiihottaa mutta onneksi se vaan on unta.
Herättyäni olen nolona mutta myös hämmentynyt. Mitä uni mahtaa tarkoittaa.
- mad so sad
Olet persennuolija.
- los senioritas
mitään unia tarvi espanjan senioriitoista nähdä.
Muutaku lippu hispaniaan ja toteuttaan unet - normaali?
Kyllä te ootte kipeitä!
- seksiuneton
Harmi kun en näe seksiunia, vaikka kovasti aina yritän ajatella jotain kaunotarta just ennen nukahtamista, että näkis, mutta aina tulee näitä normi unia. Oisko jollain jotain vinkkiä miten näihin seksiuniin pääsis käsiksi?
- nloln
Kiihotu OIKEASTI ennen nukahtamista. Siis ihan kunnolla. Sitten vaan nukkumaan, kyllä muuten toimii ;)
- Yack
Hyi kamala.
- jari runk kari
en kyl kerro kellekkään, että näen sellasta unta ,että runkkaan vasurilla ja sit yht äkkiä heräänkin kikkeli oikeassa hanskassa.
niin juu .......ja se hanska ei oo mun ,vaan naapurin arskan.
......mut arskallahan onkin hanskat aina hukassa. - hikg
Näin unta italian entisestä pääministeristä (kenestäköhän).. Hyi hitto en koskis ikinä pitkällä tikullakaan vaikka heräsin kiihoittuneena.
- PANISIN!!!!!
Ukrainen ex pääministeriä voisi kutitella nahkameisselillä eri asennoista.
http://4.bp.blogspot.com/-bg9c35FQ-bU/TtTUVov2CyI/AAAAAAAACZ0/OlMPuajJRTA/s1600/Yulia Tymoshenko.jpg
- jukka palmu
mä näin unta päättömästä ministeristä, joka koski mua pitkällä tikulla ja se oli kiihottuneena eikä herännyt.
se vissiin kuului nukkuvien puolueeseen. - holys#it
En yleensä muista mitä unta nähnyt, ja ne mitä muistan on yleensä painajaisia (siis painajaisia ei.. "painajaisia", siis ei seksiunia).
Kuka muuten päättää näistä mitkä on etusivulla pääaiheena, joka toinen on aina alapää/seksijuttuja?- .Ylisheriffi
holys#it, minä päätän, mitä on etusivulla.
- Nii se vaa o
Seksijutut ku kiinnostaaaaaa ihmisii, aina. :))
- Härmän kessu
Juu,näen mahdottomia sexy unia,ja aamulla on peitto koholla kuin retkiteltta.
- hopi-intiaani
en thedä
- luokkalaiset
Entisistä koulussani olleista saman luokan tytöistä seksiin liittyviä unia nähnyt useasti.
- Uralin perhonen
Toissayönä näin unta, jossa Mannerheim pani Halla-ahoa perseeseen. Halla-aho oikein ynisi nautinnosta. Mannerheim spruuttasi noin seitsemän litran lastin Halla-ahon naamalle, joka vääntyi virneeseen nautinnosta. Vieressä Jörg Heider porasi Hitleriä perseeseen ja Eva Braun pysyi kulisseissa kuten heidän "suhteessaan" oli tapana.
- Kun kysyt vastaan
oma vaimoni Pipe.
- Ikämies
Minä näen usein seksiunia, jos rakastelusta on kulunut enemmän kuin pari päivää. Lähes säännöllisesti toistuu sama tilanne. Naispuolinen kolleega tai muu tuttu nainen on vieressä. Hyväilemme toisia ja lopuksi aloitamme naida aivan kunnlla. Humaan silloin, että olemmme jossain julkisella paikalla ja tuttujakasvoja näkyy ympärillä ihmettelemässä tilannetta.
Usein tulee nähtyä kyllä seksiuniakin, mutta viime aikoina on unissa pyörinyt enemmänkin tupakka, jota sitten on palanut senkin edestä. Olen ollut nyt 2 kuukautta polttamatta, niin ehkä sillä on jotain vaikutusta 15 vuoden röyhyttelyn jälkeen. Vielä ei kuitenkaan ole mennyt seksiksi tupakka suussa. Tänään herätessä oli paikat sen verran jäykkinä, että varmaan on aihe unissa pyörinyt, mutta ikävä kyllä en muista kenen kanssa.
- Hulluksi
Anoppi
Nukun nykyään silmälasit päässä,jos unissani saan niin nään keneltä :)
- panija
mä näin unta et panen poikakaverini kanssa pellolla jolla on yksisarvisia
- Pakilan paroni
Näen usein seksiunia, koska olenkin usein puutteessa. Useimmin niissä on ex-rakastajatar, jonka kanssa meni bänks jo yhdeksän vuotta sitten. Tämä minua selvästi nuorempi tyttö oli aika psyko, mutta myös hyvin estoton ja sai tosi helposti herkullisia orgasmeja. Tunsin olevani häen seurassaan tosi sonni, ja varmaan juuri sen takia tämä friidu pyörii mielessä niinkin usein.
- pervo1
Mulla on semmonen homma kun nukahan, niin tappi lähes aina kovana. Nuolen ja nussin 16-25 vuotiaita naisia unessa. Yhdynnät tapahtuvat joko vapaaehtoisesti tai väkisin.
Jostain syystä unessa nussiminen on aika tyhjän kanssa jos vertaa oikeaan elämään.
Oikeassa elämässä pervoilen naisten kanssa. Sidon niitä käsiraudoilla, nussin niitä kolmeen reikään, nuolen menkkapillunkin, läpsin, lätkytän, vedän tukasta, puristan kevyesti kurkusta, sidon silmät, vedän naisen pikkarit päähän. Olen aika pervo jätkä unissa ja muutenkin. Unissa aika usein raiskaan naisen, sillä yleensä tiedän milloin olen unessa.- vastaus pervolle
nice lie
- Pervo1
Mitäs tuossa nyt niin ihmeellistä on? häh Vaikeaa käsittääkkö asia vai?
- Marilynin Mikko
http://hennakalinainen.blogspot.com/
oli makaamassa sängyllä ja nuolin hänen p*llua. Samaan aikaan Antti Kurhinen pani mua p*rseeseen. Aahhh.. Kuka tahansa bi-seksuaalinen mies lisäkseni on varmasti fantasioinut tästä.- Mahtava peräsin
Ahh,minä kyllä toivoin Ana Tuiskua läähättämään
selässäni.On niin nätti poika. - rehevään
Mahtava peräsin kirjoitti:
selässäni.On niin nätti poika.Olis ihanaa työntyy takaapäin sinuun, pidän rehevistä naisista.
- Aromaa baari Mikko
Mahtava peräsin kirjoitti:
selässäni.On niin nätti poika.Jos ottais tuplana anaaliin? Ana Tuiskun kullia pyllyyn samalla kun Ana Kurhinen tunkee kyrpää kanssa mun homop*rseeseen? Henna Kalinainen silti mukana, antaisin sille suihin.
Näen kyllä
- ei kukaan usko...
mun ulkonäöstä ainakaan kuinka pervo mää oikeesti oon, olen oikein irstauden huippu, 35v mies. Naapurissa asuu joku about 20v yksinhuoltaja, sillä on kai 2 lasta, tyttö ja poika. Mä unelmoin aina siitä peiton alla kun menen nukkumaan, runkkaan tarkoituksella pitkään, joku tunnin tai enemmänkin. Ajattelen sen ihanaa pyllyä, sellanen vähän pyöreä mutta silti aika pieni, muodokas ihana peppu, nam. Näen joskus unta, että nussin sitä monta tuntia pyllyyn ja laukean sen kauniille kasvoille ja vaaleille ihanille hiuksille, aaaahh... Onhan näitä. Harvoin vain pääsee toteuttamaan näitä fantasioita tässä feministien hallitsemassa maassa, kukaan ei suostu esim. kasvojen spermaukseen ja pyllypanoon, joskus on kyllä onnistanut mutta liian harvoin...
- Jurppii
Minä näen joka yö seksiunia muiden unien lisäksi. Viimeisessä unessa oli kaksi minulle täysin tuntematonta naista ja vietettiin kolmistaan kiimaset kimppakivat. Tosin joskus kun unissa saa kunnon orgasmin niin samoin saa nukkuessaan oikeasti sen ja sitten herää kun on housut aivan mällissä. Sitten jurppii!
- Näin meillä
Näin unta, että pitkä ja luiseva äijä yritti työntää todella pahan hajuista penistään väkisin suuhuni. Jollakin tapaa tilanne kiihotti, vaikka se penis haisi kamalalta ja mies oli muutenkin ällöttävä.
- Aromipesä
Näin unta, että Jeesus pani minua kakkoseen. Sängyn viereisessä seinässä oli taulu, missä luki Jeesus tulee, oletko valmis.
Minulla on usein näitä ihania unia jossa Severus Kalkaros panee mua tai tekee jotain seksuaalisia juttuja minulle.
- Penatena
Minä näen lähes jokayö eroottisia unia kun olen niin puutteessa ;) Mä vaihoin kanssa F-Sikurin tietoturvan Nortoniin (internet tietoturva), niin koneen nopeus kaksinkertaistui! Mulla on saunalahden 3G mokkula läppärissä. Mikä ihme siinä on, että kotimainen tietoturva on edelleen yhtä puuroo???
- Mies46v
Illalla saunan jälkeen päädyimme naiseni kanssa sänkyyn, kylpytakin alla pullotti jo saunasta sisälle kävellessä ! Nuolin hän tä himokkaasti ja hän kiemurteli ja voihki, kunnes pyysi minut siään. rakastelimme ensin lähetyssaarnaajassa, sitten takaapäin ja lopulta hän ratsasti päälläni. Sormetin häntä samalla, lopulta hän aivan hiestä ja eritteistä märkänä nousi päältäni sopertaen mä en jaksa enää.. ja siirtyi hitaasti hyväillen imemään minua. Siirsin hänen vaaleat pitkät hiukset sivuun nähdäkseni miten penikseni liukuu hänen huuliensa välissä. Tuokion kuluttua
laukesin rajusti hänen nieluunsa, sen jälkeen makoilimme vierekkäin toisiimme kietouten ja annoimme sykkeen tasaantua.. parasta tässä "unessa" on se, että se on totta eilisillalta : ) Eroottisia unia näin hyvin harvoin, eilen oli vaan niin unenomaisen upea rakastelukokemus, että oksat pois..pakko oli jakaa se täälläkin ! - karre vaan
Näin unta, eträ nuolin pomon pyllyä mutta heräsin kun paskaa rupesi tulemaan.
- Painajaismaisia
Näen melkoisen inhottavia unia, joita ei seksiuniksi arvaisi, mutta kun sitten herää, nin laki on tullut housuihin.
Esimerkiksi sellisen, että valtavan suureen saaviin oli pudonnut rottia, eikä ne päässeet sieltä pois, joten minä aloin hakata niitä kangella hengiltä ja niiden sisältä lensi ihan sperman näköistä ainetta.
Yhtenä yönä näin unta, että piileksin jossain vanhassa riihirakennuksessa ja Tero Pitkämäki etsi minua antaakseen minulle selkäsaunan. Se meni aina ihan vierestä sen piiskansa kanssa, eikä nähnyt minua, mutta housuni kyllä sotkeentuivat etupuolelta. - ihme unia
Viime yönä näin unta, jossa oli vain vähän seksiaiheisuutta, mutta kuitenkin...Siinä unessa oli mies ja nainen, jotka kummatkin olivat paholaisia. Nainen oli toisen asteen ja mies kolmannen asteen (korkein?) paholainen. Ne taisi itseasiassa olla vampyyreja. Ja mä ite olin jo ensimmäisen asteen paholainen (vampyyri..? ei niin tarkkaan muista enää), mutta kuitenkin melko vahvasti vielä ihmisyyden puolella.
Nämä mies ja nainen koittivat sitten koko ajan houkutella mua korkeamman asteen paholaiseksi ja se oli mun mielestä häiritsevää. Koitin vältellä heitä, mutta aina he jostain tulivat. Suutuin ja sanoin, että jos koskaan tulen kolmannen asteen paholaiseksi, tuhoan sitten heidät molemmat, koska mulla on jotenkin enemmän resursseja kuin heillä tms. Silti he ilmeisesti halusivat mun tulevan korkeamman asteen paholaiseksi.
Unen lopussa olin tämän naisen kanssa ja tämä nainen oli mua vanhempi, mutta kuitenkin jotenkin viehättävä, oikea vampyyripuuma :D Suutelemalla häntä tulisin samalle tasolle hänen kanssaan eli toisen asteen paholaiseksi. Mieli teki suudella, mutta sen sijaan päädyinkin nuolemaan hänen herkullista pímpppiään, sillä siitä ei oma paholaisaste vielä muuttunut. Sitten heräsinkin jo ja enää myöhemmin ei tuo uni jatkunut :P Aika vähän oli seksiä tuossa unessa kyl. Paras kohta unessa oli tuo herkullisen näköinen pímpsa, johon olin upottamassa huuleni, mutta sitten jo heräsinkin :( - Oispa totta!
Viime yönä. Kävelin ulkona ja he tulivat kiinni. Alkuun aloin vastustella, mutta heidän jutuistaan käsitin, että he halusivat kunnolla munaa. Veivät huoneistoon ja siellä menetin hetkessä vaatteeni ja sitten leikki alkoi. Välillä panin yhtä takaa, välillä temmelsin päällä, välillä makasin selälläni ja yksi ratsasti toisen nuolettaessa. Kun väsähdin, sain piristyspillerin ja kohta taas oli aisa töissä. Kun sitten kalu oli jo liian hellänä, yksi naisista veti strapin lanteilleen ja sitten alkoi panna sillä minua.
Mieletön uni! - Urheiluhullu -88
Näin unta, että minun piti tehdä haastattelu Teemu Selänteestä. Minulla oli kysymykset paperilla valmiina, tosin ihmettelin niitä, koska ne olivat kummallisia. En minä tiennyt kuka ne oli laatinut.
Kesken haastattelun Teemu poistui huoneesta ja palasi kohta melkoisen koivupiiskan kanssa. Se repi minulta housut alas ja aloitti ankaran piiskaamisen sillä roitikalla. Ei se hisrveästi sattunut, mutta välissä se aina kysyi, että joko tiedän vastauset loppuihin kysymyksiin. Se päästi minut irti otteestaan vasta sitten, kun ilmoitin, että tiedän jo loput vastaukset. - Anonyymi
Näin unta juur viime yönä että mun puolsisko oli vaatteet päällä munan päällä ja halus panna ;) jospa se toteutuisi joskus
- Anonyymi
Oli kyllä niin epäuskottava uni mutta tässä se on: Näin unta että olin ala-asteella ja oli jonkinlainen roskienkeräys pois luonnosta päivä. Sitten luokkakaverini Ossi tuli autollansa ja kysyi haluaisinko tulla kyytiin. Niin tein, ja sitten lähdimme ajamaan joitakin metsäteitä pitkin. Kun olimme ajaneet keskelle metsää, niin Ossi pysäytti auton ja tarrasi munastani kiinni ja sanoi että aletaampas runkkailee muniamme. Juuri kun olin laskemassa housujani niin yksi koulun ohjaajista saapui paikkalle ja nostin äkkiä housut takaisin ylös. Siihen päättyi se uni.
- Anonyymi
Näit unta että nuolit peräaukkoa! Voi vitsi, mä teen niin vaimolle kerran viikossa. Ja usein nussin sen pyllyn samalla, se on upeeta!
- Anonyymi
Olen nähnyt paljon seksiunia anoppistani. Olen puristellut ja imenyt hänen isoja tissejä, nuollut hänen karvaista pillua ja persettä niissä unissa. Itse aktiin en ole unissa päässyt, paitsi viimeisimmässä unessa vihdoin työnnyin anopin pilluun. Alkuun en meinannut saada munaa sisään, kun anopin pillu oli niin tiukka. Kun sitten unessa viimein sain paksun kaluni painettua anopin sisään kokonaan laukesin heti ja samalla heräsin valtavaan siemensyöksyyn.
- Anonyymi
Uni johtui varmaa siitä kun olimme vaimon kanssa ulkomailla diskossa ja siellä oli tungosta, vaimoa puristeltiin aika reilusti kun kuljimma siellä, nuoret poja t piti lantiosta kiinni ja yrittivät saada tanssimaan häpeilettömästi hyväilivät ohimennen rintoja, hotellilla vaimo kertoi tilanteista ja oli aika kiihottunut rakasteltiin pitkään ja himokkaasti.
Näin unta että kuljin kaleaa käytävää ja vastaan tuli jyrkät portaat, kuulin ääniä ja avasin oven vaimo keinui seljällään nahka liippukeinussa kädet roikkuin alhaalla.
Kaksi poikaa imi nännejä jotka oli luonnottoman pitkällä, vaimo oli suu auki ja huokaili, jalkojen väliin tuli tosi musta mies ja piti kalustaan kiinni se oli ainakin 6-7 senttiä paksu ja terska oli iso, katsoin tuo ei ainakaan sovi ja olin mielissään.
Mies nosti kädellä venyvää limaa vaimon haaroista ja rasvasi kalunsa, työntyi hitaasti sisään, vaimon suu oli ihan auki mitään ei kuulunut pillun huulet pyöri siään mennessä kalun mukana ja ulostullessa venyivät kuin pitäen kiinni. Miehen pallit nousi välillä ja vaimo tärisi valtavasti pojat piti kiinni ja imivät kaksi kolme kertaa mies laski sisään ja veti pois spermaa valui valumalla pillusta. Minua vedettin kädestä pois oviaukosta ja ovi paiskattiin kiinni.
Jouduin itse sidotuksi päällä kävi naimassa eri rotuisia henkilöitä musta tyttö pyllisti ja punainen pillu imaisi kalun sisään korvaani kuiskittiin kenet haluan, otin arabi naisen laskeutu musta kaapu päällä kalun päälle, liikutteli pitkään kalua ennen kuin reikä antoi periksi, aivan älytön nainti alkoi nostin helmaa alla oli tosi nuori nainen käntyi ja hymyili sain käsityksen en saa antaa ilmi olin aivan huipulle tulossa kun kuulin herää herää.
Vaimo herätteli ohoh tökit kalulla pyllyyn mitä unta sinä näit kostui hurjana kun urisit unissaan työnnin vaimon vatsalleen revin alkkarit alas ja panin sisään, vaimo huokaili pane nyt sitä uni huoraa vaimo kiljahteli voi luoja kun olet kova kuului pillun liukkaat äänet vaimo jo ulisi siihen malliin että tulee ja saa työntelin vielä kovaa ja laukesin lantio tärähteli ja vapisi kunnolla vaimo huusi tule tule.
Vaimo tuli kainaloon, olko ihana uni sanoin oli ja tämä loppu se vasta olikin, vaimo tunnusti että oli vähän imenyt kalua kun oli tuntenut että seisoo kovana.
Nousin vaimon päälle ja laskeuduin imemään vaimo kuiskas älä vielä tuntuu niin hyvältä nuolin sievästi ja sormetin vaimo alkoi tärähdellä laittoi tyynyt suunsa eteen lantio heilahteli niin että piti kunnolla pitää kiinni tuli pitkiä ramppeja ja tärinää vaimo ulisi kolmannen rampin jälkeen työnsi pois, kulta ei enää pyörryn.
Aamulla kumpikin oli virkeitä ja hellyyden kipeitä. Vaimo kysyi miksi noin ärsy uni, kerooin siitä disco jutusta, nauroi olen minäkin nähnyt siitä unta mutta kerron joskus - Anonyymi
Ettekös itse pysty keksimään mitään, kun aina täytyy turvautua ikivanhoihin juttuihin? Mahtaa teillä olla tosi tylsää!
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://4126555.com/H/pD3oh 👈
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://4130555.com/H/hK7n 👈
- Anonyymi
Näin sellaista unta että autoin avovaimon tytärtä puutarhahommissa. Tämä tytär on jo naimisissa ja lapsiakin on. Kun puutarhahomma oli valmis niin tytär kiitti minua pikaisella halauksella. Kun oli halattu ja hän kääntyi ja lähti pois niin huomasin että hänellä ei ollut housuja siis takapuoli oli paljas. Kiva ja kiihottava juttu mutta perseellä oli multaisia kämmenjälkiä ja pelästyin että hänen mustasukkainen miehensä huomaa. Mies on siis huomattavan roteva minuun verrattuna. Thats all folks.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://9303333.com/H/6PnX 👈
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://9205555.com/H/iB8T 👈
- Anonyymi
Unessa kuljettiin Oulussa mentiin kerrostaloon ääniä kuului käveltiin erittäin kapeita portaita ihmisiä oli huoneissaan osa söi osa tanssi kuljin ja vaimo katosi.
Etsin jonkin aikaa eräässä huoneessa vaimo oli kontallaan joku isokyrpänen mies komenteli nuoria, ensimmäisenä työntyi sisään vaimo kiljui kirkasta limaa valui jalkoja pitkin katsoin ovella olkapäästä vedettiin pois ja sanottiin käy täällä usein naittamassa tuossa huoneessa kunnes miehet ovat kuivia. Vieressä seisoi vaimon hyvä kaveri talutti huoneen viereen kuiskas tämä on sinulle menin huoneeseen siellä oli musta nainen puhui jotain kieltä ja alkoi hyväilemään juoksin ovelle näin vaimon kaverin katsoin ovelta oli punaisissa alus vaatteissa veti sänkyyn ja peiton alaa imi kalua ryömi vähän näkyviin ja suuteli rintoja tunsin että pillu imee ihmeellisesti kuin suulla olisi imenyt se vaan puristi lisää paisuin hulluna ja laukesin.
Herätessä aamulla housut oli täynnä spermaa juoksin saunaan ennenkuin vaimo nousee. Kysyi näitkö painajaista nauroin jos se on sitä haluan nähdä joka yö,
Kerroin vaimolle mitä näin kävi kuumana, kysyi oliko se tosi iso sanoin oli ja sinä huusit kiimasta, se sun työkaveri oli kans tosi porno, no oletkin katsonut sitä aina suu vaahdossa. Kysyin onko kiire töihin nauroi ei niin kiire rakasteltiin hurjana ja väritin vähän ketomuksia , päivällä sain armaalta viestin ihana olo mene aikaisin nukkumaan jos tarina jatkuu. - Anonyymi
Olosuhteuden takia päädyin 42 vuotiaana toimistosihteerinä työtön tarjoilijaksi pienen paikkakunnan kyläbaariin.
Johtuuneeko työstressistä kun olen alkanut näkemään eroottisia unia työpaikastani?
Usein niissä, huomaan olevani yhtäkkiä lähes täysin alaston tarjoilutyössä miesten ahdisteltavana tms.vastaavaa.
Nyt tänään aamuyönä näin unta, että olin biljardipöytään sidottuna ja miehet varasivat pöytää käyttöönsä normaali pöytämaksulla ja heräsin siihen kun asiakaskuntamme ehkä ällöttävin vanha herra, asettui penis jäykkänä levälleen sidottujen jalkojeni väliin muiden kannustaessa häntä ottamaan minut!!
Pitäisi varmaankin saada pian jo jotain muuta työtä!!?
JM.42v - Anonyymi
Ollaan puhuttu miheni kanssa jos otetaan mukaan joku nuori poika on turvallisempi kuin outo mies. Mieheni on hyväillyt ja kertonut mitä se voisi olla kun löydämme sopivan. Näin unta meidän pihaan tuli mopopoika yhtä-äkkiä se oli sisällä ja vein hänet pesemään mustat kädet. Autoin poikaa käsien pesussa olin takana rinnat hieroi pojan selkää nännit oli kuin tapit, poika kääntyi äkkiä aamutakki avautu poika pyötitti hurjana nännejä tiesin unessa näin ei saa tehdä poika riisui housujaan nuori kalu oli pystyssä pakenin sänkyyn poika tuli kohti liikuin seljällään sängyssä taakseppäin aamutakki aukesi ja poika tuli päälle katsoi minua, avasin reidet tunsin tosi kovan kalun käyvän sisässä annoin naida oikein halusta. Heräsin mieheni heilutti minua, sanoi mitä unta näit, mieheni työntyi sisään sain heti orgasmin mieheni jatkoi ihanaa panemista ja sain sisääni minta spermaa.
Päivällä kun muistelin unta kiihotuin niin että hieroin itselle orgasmin oli niin toden tuntuinen uni - Anonyymi
Näin todentuntuisen unen vaimostani, vaimo Siiri on pidättyväinen ja siveä, keroin hänelle että pitäis meilläkin repäistä mennä kesätansseihin ja kulkea muutoinkin ulkona enemmän, sanoi minuako miehet katselisi sanoin on sinulla roppa vielä nätti.
Yöllä näin unta tultiin jostakin kesäyönä kotiappäin. Äkkiä oltiin meidän ladossa, istuin penkillä vaimoa piiritti kaksi meidän kylän miestä kun olivat tuttuja vaimo nauroi heidän kanssa kaikki otti väkevää viinaa ihmettelin että Siirikin joi, miehet istui Siirin molemmin puolin ja kopeloivat röyhkeästi vaikka olin lähellä. Siirin molemmat rinnat oli jo näkyvillä ja nännit oli tosi pitkinä molemmat suukotti niitä ja kehui olet sinä Siiri liian hyvä tuolle ukolle.
Kädet kävi Siirin haaroissa Toinen suuteli ja toinen haroi pillua Siiri oli kohta pöydällä antoi miehen naida huusi että on iso mie kerkis nytkyttää melko pitkään kun kaveri nykäsi pois ja jatkoi Siiri huusi älkää tapelko riittää kummallekkin äkkiä Siiri oli yksin spermaa valui vaan pillusta.
Heräsin katsoin Siiriä nukkui sievästi vieressä, otin halauksen Siiiri tupatti unissaan mitä unta kun huokailit, kuiskasin sinua pani Olli ja Sauli.
Siiri halasi vai niin eipä tarvinnut itse lähteä, kokeili kalua luoja oliko se totta ihana oma kolli - Anonyymi
Näin unta, että pystyin ottamaan ihan kunnolla itseltäni suihin... mutta kun se ei oikeasti onnistu niin ei vain onnistu... mutta kiva uni oli :)
- Anonyymi
Mulla on hemmetinmoinen seisokkis yöllä. Näin muuten ihan samaa unta. Ihmettelin miten se oli niin iso kokeilin siinä unessa ottaa suihin ja se onnnistui. Harmi kun uni oli niin lyhyt.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894250
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372445Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042416Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell992165Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 291568
- 761351