Hei
Olen ihmetellyt tätä Googlen Adsense ohjelmaa, miten helkkarissa saan kyseisen palvelun käyttöön?
Laitoin jonkun sortin hakemuksen googlelle menemään ja aina tulee hylkäävä päätös.
Onko teillä kokemuksia kyseisestä jutusta?
Google AdSense
Kenuu
3
280
Vastaukset 3
- juju
Hei,
sama kysymys. Olen neljä kertaa lähettänyt hakemukseni google adsenseen, mutta sama vastaus tulee joka kerta: "Sisältöä ei riittävästi" vaikka tekstiä sivulla on varmaan 4-5 A4-sivun verran. - miksmiksi
olen myös katsonut tuota adsense rekisteröimistä mutta osoitteen antaminen vähän pelottaa... miksi sitä tarvitsee?
- somekunkku
Koska saat kirjeenä PIN-koodin jonka avulla voit vahvistaa tilisi jotta voit saada maksut ulos. Eräänlainen järjestelmän väärinkäytön esto siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3651348Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4071197- 102925
- 82847
- 78832
- 112798
- 87796
- 53791
- 50695
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39690