Olenko suututtanut

sut jotenkin

Varmaan olen. Pöh. Voi kun voisi jossain vaihtaa ajatuksia.

39

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+14

      Vaihdetaan tässä. Ei kai sulle kukaan ole suuttunut.

    • Levollisia unia

      Noilla tunnisteilla mitkä laitoit on mahdotonta sanoa.
      Jos nyt viesti olisi minulle (miehelle) niin en ole suuttunut kenellekkään naiselle ja jutella voidaan aina.

      • huomenet sulle

        mun kanssa sä et vaan koskaan voinut jutella. mutta ehkä näiden muiden kanssa sit.


      • - epäillyttää kovas

        silloin kun sitä pitää ketoa anonyymille kirjoittajalle, se ketoo että juuri sen että juteltu ei olla eikä ole voitu.


      • kaikki mitä_

        nettipalstalla vakuutellaan on valhetta. se on vieraalle henkilölle puhuttua palturia ja
        koskaan sitä vakuuteltua asiaa ei oo tehty eikä tulla tekemään. thats it.


      • Aurinkoista päivää
        huomenet sulle kirjoitti:

        mun kanssa sä et vaan koskaan voinut jutella. mutta ehkä näiden muiden kanssa sit.

        Mukavaa alkanutta päivää neidolle.
        En usko että olen se kyseinen henkilö, koska olen puhelias enkä ole kieltäytynyt juttelemasta toiselle ihmiselle jos hänellä on asiaa oli tilanne mikä vaan.

        Toivotaan että saatte asiat juteltua.


      • mix sitä sitten
        Aurinkoista päivää kirjoitti:

        Mukavaa alkanutta päivää neidolle.
        En usko että olen se kyseinen henkilö, koska olen puhelias enkä ole kieltäytynyt juttelemasta toiselle ihmiselle jos hänellä on asiaa oli tilanne mikä vaan.

        Toivotaan että saatte asiat juteltua.

        pitää netissä vakuutella?


      • selvääkin selvempää
        Aurinkoista päivää kirjoitti:

        Mukavaa alkanutta päivää neidolle.
        En usko että olen se kyseinen henkilö, koska olen puhelias enkä ole kieltäytynyt juttelemasta toiselle ihmiselle jos hänellä on asiaa oli tilanne mikä vaan.

        Toivotaan että saatte asiat juteltua.

        valehtelua.


      • ei multa pois
        kaikki mitä_ kirjoitti:

        nettipalstalla vakuutellaan on valhetta. se on vieraalle henkilölle puhuttua palturia ja
        koskaan sitä vakuuteltua asiaa ei oo tehty eikä tulla tekemään. thats it.

        jos sä olet netissä jollain roolilla, etkäo ma itsesi niin kuin irl ja kirjoitat pelkkää paskaa, ei se tarkoita, että kaikki ovat ja tekevät niin.

        täällä ei kuitenkaan tarvitse kenenkään kenellekään vakuutella eikä selitellä mitään.

        Tietyt asiat on kyllä hyvä keskustella kasvokkain eikä julkisesti kirjoittaa kaiken kansan nähtäville vieläpä tavoittamatta sitä kenelle se sanoa pitäisi.


      • eihän täällä muuta
        ei multa pois kirjoitti:

        jos sä olet netissä jollain roolilla, etkäo ma itsesi niin kuin irl ja kirjoitat pelkkää paskaa, ei se tarkoita, että kaikki ovat ja tekevät niin.

        täällä ei kuitenkaan tarvitse kenenkään kenellekään vakuutella eikä selitellä mitään.

        Tietyt asiat on kyllä hyvä keskustella kasvokkain eikä julkisesti kirjoittaa kaiken kansan nähtäville vieläpä tavoittamatta sitä kenelle se sanoa pitäisi.

        tehdäkkään ku selitellään ja vakuutellaan komko ajan vaikka mitä milloin kenellekin, tässäki kuinka ois niin kiva jutella ja varmana haluisin mut ku ei oo MITÄÄN paikkaa.
        raukkojen miesten vakuutteluja.


      • ei multa pois
        eihän täällä muuta kirjoitti:

        tehdäkkään ku selitellään ja vakuutellaan komko ajan vaikka mitä milloin kenellekin, tässäki kuinka ois niin kiva jutella ja varmana haluisin mut ku ei oo MITÄÄN paikkaa.
        raukkojen miesten vakuutteluja.

        vai niin....


        se on sun näkökulma. Mä en ainakaan erästä raukaksi sanoisi. Enkä kyllä ketään muutakaan......


      • 15+20
        eihän täällä muuta kirjoitti:

        tehdäkkään ku selitellään ja vakuutellaan komko ajan vaikka mitä milloin kenellekin, tässäki kuinka ois niin kiva jutella ja varmana haluisin mut ku ei oo MITÄÄN paikkaa.
        raukkojen miesten vakuutteluja.

        Otat häntä hihasta kiinni ja viet kahville vaikka. Ei se sen vaikeampaa ole.


      • ei tarvii
        15+20 kirjoitti:

        Otat häntä hihasta kiinni ja viet kahville vaikka. Ei se sen vaikeampaa ole.

        kun mulla on se hän oikeesti vierellä, tää on vaan kommentointia teille saamattomille miehille.


      • kaiken sun
        15+20 kirjoitti:

        Otat häntä hihasta kiinni ja viet kahville vaikka. Ei se sen vaikeampaa ole.

        vittuilujen jälkeen vai ja vaikka oot mykkä paska mulle ja muille lurittelet yökaudet halpoja juttujas. ?????????


      • 10+15
        ei tarvii kirjoitti:

        kun mulla on se hän oikeesti vierellä, tää on vaan kommentointia teille saamattomille miehille.

        Kivoja kommentteja, olet hyvä tyyppi, kun kannustat noin lämpimästi.


      • 5+3
        kaiken sun kirjoitti:

        vittuilujen jälkeen vai ja vaikka oot mykkä paska mulle ja muille lurittelet yökaudet halpoja juttujas. ?????????

        Niin, kaiken se kestää... Rakkaus.


      • Ei oo noin
        15+20 kirjoitti:

        Otat häntä hihasta kiinni ja viet kahville vaikka. Ei se sen vaikeampaa ole.

        yksinkertasta, se riippuu siitä otetaanko sua hihasta millanen sä ite oot ollut. te miehet
        annatte kyllä ohjeita naisille miten toimia mutta miten on teidän oma osuus siihen millanen te ootte sille naiselle. kaikki on kaksisuuntaista.


      • ed.
        5+3 kirjoitti:

        Niin, kaiken se kestää... Rakkaus.

        ehkä se ei kuitenkaan kestä ihan kaikkee. ainakaan omalla kohdallani. se ei kestä jatkuvaa hylkimistä ja loukkaamista. eikä kai semmosta tarviikkaan kestää vai mitä mieltä sä oot.


      • Ehdottomasti väärin
        5+3 kirjoitti:

        Niin, kaiken se kestää... Rakkaus.

        Ikinä ei saa tuudittautua siihen että kyllä se kestää ja kestää ja kestää. Jossain vaiheessa voi kuulua napsahdus kun ei enään kestäkkää ja juuri siksi rakkauden eteen pitää tehdä töitä ja hoitaa sitä.


      • 13+15
        ed. kirjoitti:

        ehkä se ei kuitenkaan kestä ihan kaikkee. ainakaan omalla kohdallani. se ei kestä jatkuvaa hylkimistä ja loukkaamista. eikä kai semmosta tarviikkaan kestää vai mitä mieltä sä oot.

        Samaa mieltä.


      • vääräl jalal herän?
        kaiken sun kirjoitti:

        vittuilujen jälkeen vai ja vaikka oot mykkä paska mulle ja muille lurittelet yökaudet halpoja juttujas. ?????????

        Siis koita nyt päättää. Eka kirjoitat, että huomenet sulle, mun kanssa et voinut koskaan jutella, sitten että kommentoit vaan saamattomille miehille ja sitten taas näin agressiivisesti jollekin tietylle. Pitäiskö sun lähtee aamukävelylle haukkaamaan vähän happea?


      • ei multa pois
        5+3 kirjoitti:

        Niin, kaiken se kestää... Rakkaus.

        Ei muuten kestä.

        Jossain vaiheessa järjen käyttö on sallittua.


      • se oli mun se
        vääräl jalal herän? kirjoitti:

        Siis koita nyt päättää. Eka kirjoitat, että huomenet sulle, mun kanssa et voinut koskaan jutella, sitten että kommentoit vaan saamattomille miehille ja sitten taas näin agressiivisesti jollekin tietylle. Pitäiskö sun lähtee aamukävelylle haukkaamaan vähän happea?

        saamattomille miehille enkä oo toivotellu huomenia kellekkään. kato vähän tarkemmin ennenku kommentoit.


    • sut jotenkin

      Ei täällä voi oikein vaihtaa. Tarkoitin että olisi hienoa jos olisi joku muu tapa jutella. Levollisia ja lämpimiä unia täältäkin.

      • hyviä öitä :)

        Haluaisin tottakai jutella ja hänen pitäisi tietää se myös. Mutta se on hänestä nyt kiinni. En halua tehdä itseäni enää yhtään enempää typerämmäksi yrittämällä jotain, mihin ei ole vastakaikua saanut. Suuttunut en ole. Luovuttanut pikemminkin. Vaan yhteyttä tavalla tai toisella ottamalla, jutella voidaan tietysti.


      • eihän sulle

        kelvannut mikään muu tapa. mitä sitä täällä jauhat sitten enää.


      • huonoja olette

        kun netti on ainoo paikka missä keksitte jutella, kehnoja kerassaan.


    • Uniaika

      Höh no et ole tehnyt mua kohtaan väärin. Hahmotan vaan asioita samalla tavalla kuin tiedän että säkin teet. Tykkäisitpä musta :) Hyvää yötä.

      • sut jotenkin

        Pidän hänestä vielä enemmän pitäisin jos saisin tilaisuuden tutustua. Mistä tiedät miten hän hahmottaa asioita:) Mulla taitaa täällä olla paljon negatiivisempi tapa hahmottaa asioita kuin yleensä. Vähän vainoharhainenkin :) Hyvää yötä.


      • nukun juuri
        sut jotenkin kirjoitti:

        Pidän hänestä vielä enemmän pitäisin jos saisin tilaisuuden tutustua. Mistä tiedät miten hän hahmottaa asioita:) Mulla taitaa täällä olla paljon negatiivisempi tapa hahmottaa asioita kuin yleensä. Vähän vainoharhainenkin :) Hyvää yötä.

        ymmärsin pointin, mukana on varmasti vainoharhaakin.
        Pitäisi joo käyttää tilaisuus tutustua.


    • 10+7

      Mistäs ap on tuollaiseen käsitykseen tullut?
      Veikö ap joku sun tikkarin tai halinallen? Höh vaan.

      • sut jotenkin

        Mulla on sininen pehmoporsas :) Ajattelin vain kun luin surullisen oloisen kirjoitelman tuolla toisaalla. En halua aiheuttaa pahaa oloa. Vaikka olen hölmö välillä.


    • 10+7

      Tää lähtis nyt nukkumaan. Pitkä työpäivä takana.
      Hyvää yötä ja kivoja unia! ;)

      • sut jotenkin

        Kivoja unia sinnekkin.


    • sanotko hälle

      Vastaan tuntemattomalle,
      Joka sitten kertoo hänelle, että en suutu hänelle, ei ole syytä.

      • ap:lle...

        et ole suuttutanut.en vain tiedä,ketä edustan elämässäsi...en kai ketään.


    • mua mitenkään

      et oo..minähän olen täällä ikävöimässä...

    • 17+3

      No mut on kyllä suututettu oikein kunnolla. Lepyttelyyn saakin sitten käyttää vähän mielikuvitusta...

    • Käyttäjätunnus

      rakkaus loppuu.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe