Tilasin potenssia edistävää luontais tuotetta joka oli tulikin kotiini laskun kera.
Hämmästykseni olikin suuri kun avasin pahvisen pakkauksen jonka sisältä paljastuikin minigrip pussiin pakattuna vihreitä pölyisiä kapseleita.
Nämä eivät vastanneet ollenkaan pakkauksen kuvassa olevia sinivalkoisia kapseleita?
Tämä kyseinen yritys on Tallinnassa oleva Proshopper josta ei löytynyt ainakaan tällä nimellä mitään Viron kaupparekisteristäkään ja puh.numero on Suomalainen.
Varoituksen sana on nyt paikallaan.
Viagerexit tulivat kotiin minigrip pussissa?
Kappelin Pimu
7
1603
Vastaukset
- JäykkäJörö
Joo joo, mutta auttoivatko? Vai jäikö se ns. kestoseisokki päälle, joka taisi olla jo ennen tilausta.
Yläpäässä, nääs. - pastillit poskeet
Pölyiset kapselit voi olla pakattu jossain mafian autotallissa.
- Sterttik
Ne voi olla pölykapseleita?
- seddau
Varokaa näitä tuotteita!
- Xamas
Voi hemmetti miten voi olla joku noin äälilö,
- jljljllkj
Voihan ne olla vaikka rotanmyrkkyä
- rotanmyrrkky
En tiiä mut itellä ne ainaki ku pari kertaa napsin nii lisäs seisokkia. Mut lopetin silti käytön ku alkoi epäilyttää. Se oliki liia hyvää ollaksee totta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450