Ei tunnu kukaan vastaavaan tuolla tukitopicin puolella joten laitetaan myös tänne kun tuo häpeää aiheuttaa.
Tää on vähän kiusallinen juttu eli oon nyt kaks kuukautta ollu työpajalla hommissa ja vasta nyt tajusin että mulle maksetaan palkka työmarkkinatukena (tai siis maksettas jos oisin sitä hakenut). Joo tää on todella amatöörimäinen moka tjsp mutta voisko joku vastata sen suuremmin vittuilematta että pystynkö hakemaan vielä työmarkkinatukee ja saamaan siitä myös nuo kahden kuukauden korvaukset myös?
Jumalauta kun sitä tuntee ittensä totaaliseksi idiootiksi (eikä totuus varmasti kaukana ole)
Nyt hävettää ja lujaa!
4
340
Vastaukset
- penaalintylsinkynä
Ja toinen kysymys eli pitääkö hävetä sitä että tekee työtä ilmaiseksi? niinkin outo kysymys kuin onkin niin siit huolimatta jos vastaat, älä ole trolli.
- tekevälle sattuu
Ja tapahtuu. Älä häpeile, ota yhteyttä työkkäriin, luulisin että saat takautuvasti.
Ja ps. Nykyään monet joutuvat tekemään työtä ilmaiseksi. Ei ole heidän vikansa, vaan systeemin, joka kaunistaa tilastojaan teettämällä orjatöitä. - penaalintylsinkynä
Juu kiitti vastauksesta, pitää olla yhteyksissä-
- is this real life
Miten tuollainen on edes mahdollista? Jokaisessa työpaikassa missä olen ollut on tehty työsopimus ja käyty läpi niinkin oleellinen asia kuin palkkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....588750Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3066584Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995907- 1523810
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283203Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623119- 1541914
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321448
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191206