Ei tunnu kukaan vastaavaan tuolla tukitopicin puolella joten laitetaan myös tänne kun tuo häpeää aiheuttaa.
Tää on vähän kiusallinen juttu eli oon nyt kaks kuukautta ollu työpajalla hommissa ja vasta nyt tajusin että mulle maksetaan palkka työmarkkinatukena (tai siis maksettas jos oisin sitä hakenut). Joo tää on todella amatöörimäinen moka tjsp mutta voisko joku vastata sen suuremmin vittuilematta että pystynkö hakemaan vielä työmarkkinatukee ja saamaan siitä myös nuo kahden kuukauden korvaukset myös?
Jumalauta kun sitä tuntee ittensä totaaliseksi idiootiksi (eikä totuus varmasti kaukana ole)
Nyt hävettää ja lujaa!
4
317
Vastaukset
- penaalintylsinkynä
Ja toinen kysymys eli pitääkö hävetä sitä että tekee työtä ilmaiseksi? niinkin outo kysymys kuin onkin niin siit huolimatta jos vastaat, älä ole trolli.
- tekevälle sattuu
Ja tapahtuu. Älä häpeile, ota yhteyttä työkkäriin, luulisin että saat takautuvasti.
Ja ps. Nykyään monet joutuvat tekemään työtä ilmaiseksi. Ei ole heidän vikansa, vaan systeemin, joka kaunistaa tilastojaan teettämällä orjatöitä. - penaalintylsinkynä
Juu kiitti vastauksesta, pitää olla yhteyksissä-
- is this real life
Miten tuollainen on edes mahdollista? Jokaisessa työpaikassa missä olen ollut on tehty työsopimus ja käyty läpi niinkin oleellinen asia kuin palkkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973