aloitin nesteen poisto pillereiden syömisen, ja haluaisin tietää että poistavatko ne samalla myös selluliittiä?
Nesteen poisto
5
1376
Vastaukset
- Elli
Ilmaiseksi saat nesteen pois, kun jätät suolan pois ruoasta, syöt mahdollisimman paljon kasviksia.
Huomaa että kaikkiin valmisruokiin sisältyy runsaasti suolaa.
Jos poistat keinotekoisesti elimistöstäsi suolan, voi tulla häiriöitä, ainakin kaliumin puutetta, mutta voi myös tulla häiriöitä kuivumisoireina, kun tasapaino häiriintyy. - fluid
Minkä nimistä valmistetta syöt?
Ei kannata luottaa liikaa rohdosvalmisteisiin, niiden tehoa ei ole yleensä testattu kliinisesti. - Apua siihen
Nesteen poistopillereistä ei ole mitään hyötyä. Rahaa niin kuluu, mutta tulos on plus miinus nolla. Jos haluat poistaa nestettä, niin aivan ensiksi jätät suolan pois eli cipsit, makkarat, yms. pannaan. Ruokiin ei saa lisätä suolaa. Lisää veden juontia, päivässä 2-3 litraa. Kokeile ananas-raejuustodiettiä muutamana päivänä viikossa. Ananas poistaa nesteitä ja raejuusto polttaa rasvaa pois. Lisää myös liikuntaa päivittäin esim. pyöräily ja reipas kävely tekee hyvää kiloille ja sille selluliitille.
- rkr
Ei oo mitään järkeä käyttää jatkuvasti nesteenpoistolääkkeitä, jollei joku sairaus vaadi sitä! Selluliitin sijasta poistuu Kaliumia ja siitä aiheutuu terveydellisiä haittoja,mm. sydänoireita.
- avaraa--aaa
Huh mitä höpölöpöä täynnä tämä viestiketju. Nesteen poistaminen turvallisin nesteenpoisto rohdosvalmistein tekee ihan hyvää silloin tällöin. Itse teen nesteenpoiston/kehonpuhdistuksen yleensä ennen kesää ja talven puolivälissä. Suolaa kertyy kehoon naisilla paljon helpommin, vaikkein juuri ylimääräistä suolaa söisikään. On hyvin hankalaa vältellä sitä, etteikö jossain kohti tuntuisi turvonneelta ja inhottavalta kehossa. Näin ainakin minulla. Nesteenpoisto valmisteilla nesteet lähtevät kehossa liikenteeseen nopeasti ja ilman että tarvitsee näivettää itseään millään epäterveellisellä ananasta ja raejuustoa dietillä.
Nesteenpoistaminen myös saattaa vähentää selluliittia, koska se johtuu osittain kertyneestä nesteestä joka on jäänyt jumiin lymfaattiseen kudokseen.
Eli: silloin tällöin hyvä, mutta nesteenpoistoa ei missään nimessä tarvitse kokoajan (eikä terveydellisesti kannatakkaan) tehdä, vaan pari kertaa vuodessa. Vain jos oikeasti kärsin jostakin nesteenkertymis häiriöstä tulee noudattaa lääkärin ohjeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758