Moi osaako kukaan neuvoa missä vika.Kävin nokian sivuilta lataamassa route66 safetycamera päivityksen ja se latasi sen koneelle.Laitoin navigaattorin SD-kortin kiinni läppäriin ja painoin route 66:stä päivitä nappulaa.Se sanoi heti että päivitys onnistui,mutta todellisuudessa kun katson muistikortin tiedostoja ei siellä ole mitään päivitettyjä tiedostoja.Tuossa pitäis tulla 4Mb päivitys jossa on päivitettyjä tiekarttoja ja nopeusvalvonta tolppien sijainnit.Mulla on 2Gb kortti jossa on vapaana 88Mb joten kortillekin pitäis tuo päivitys vileä mahtua.Missähän mahtaa olla vika osaisko joku neuvoa? Teenkö jotain väärin?
Nokian navigaattorin PD-12 päivitys
2
458
Vastaukset
- ehkä jotaki asiaa
Jos 2 gigan SD kortilla on tyhjää tilaa vain 88Mb, niin kortti on silloin käytännössä täynnä. Miten erotat päivitetyn tiedoston ei-päivitetystä? Katso onko siellä joku tiekamera jota ei ennen ollut. Eikö Nokiaa kuulu päivittää SD kortti sisällä ja laite tietsikkaan kiinni? Minusta pelkkää korttia ei voi päivittää noin, kokeile siirtää ne päivitykset kortille suoraan.
Tässä nyt muutamia juttuja.- watta hell
Juu kokeilin siirtää suoraan laite läppäriin kiinni mutta ei kummentunut.Hommaan isomman kortin ja koitan sitten uudestaan.Onkohan mulla suomen ainut tän mallin nokialainen navi ,kun kukaan laitteen omistava ei ole kommentoinut mitään..........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305637
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus113081- 1862219
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631713Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan741532Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike331413Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.731297- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2201172