Löytyykö järkeä renuajista?

Asiaton renu

Olen havainnut, että Renault on merkki josta ei juuri mitään järkevää keskustelua saa aikaiseksi, vertauksena monet muut merkit. Renuaja taitaa olla joko tyhmä hienostelija tai köyhä duunari, työtön, joka yrittää hyötyä halvasta myytävästä, vanhasta renusta, joita on markkinoilla paljon. Aika ikävä harrastus varmaankin se renuaminen, omalta osaltani olen melkein jo päässyt siitä eroon, mutta haittaa tuottaa vielä, kun ei jaksa muutamalla eurolla myydä, onneksi on tilaa.

13

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkkeiekekr

      Ei taida irrota tälläkään aloituksella mitään järkevää. Aloittajalla joko tekemisen puute tai heikko itsetunto.

      • Pluplupluplup

        Niinpä. Ja itse taidat ylhäinen ajella paremmalla autolla, kuten ooppelilla. Ja itsetuntosi ja kanssaihmisten hyväksyntä tapissa. Onnea!


      • Eihän sille mi-
        Pluplupluplup kirjoitti:

        Niinpä. Ja itse taidat ylhäinen ajella paremmalla autolla, kuten ooppelilla. Ja itsetuntosi ja kanssaihmisten hyväksyntä tapissa. Onnea!

        tään sitten voi, hyvästä autosta varmasti irtoaisi asiaa, vastakohdat täydentävät toisiansa, mutta pitääkö se ero tässä tapaukasessa olla ihan näin suuri on kaiketi mielipide kysymys, tästä renuajat varmasti samaa mieltä, onhan heillä hyvä itsetunto ja kokemusta herneistä, jotka renussa ovat laakerien virkaa täyttämässä.


      • her_ne
        Eihän sille mi- kirjoitti:

        tään sitten voi, hyvästä autosta varmasti irtoaisi asiaa, vastakohdat täydentävät toisiansa, mutta pitääkö se ero tässä tapaukasessa olla ihan näin suuri on kaiketi mielipide kysymys, tästä renuajat varmasti samaa mieltä, onhan heillä hyvä itsetunto ja kokemusta herneistä, jotka renussa ovat laakerien virkaa täyttämässä.

        Onko se nyt ihme ettet saa mitään järkevää keskustelua aikaan? Kun yksinäsi kirjoittelet ja vastailet itsellesi. Onhan sullakin herneistä kokemusta; aivojen tilalla...


      • vaarilla oli tippa
        her_ne kirjoitti:

        Onko se nyt ihme ettet saa mitään järkevää keskustelua aikaan? Kun yksinäsi kirjoittelet ja vastailet itsellesi. Onhan sullakin herneistä kokemusta; aivojen tilalla...

        Therveisiä Shaunashta. örk. Kuka täällä yksinään vastailee ja vastailee yksinään. ei ole herneitä aivoissa mistä ne sinne olis joutunu. Nehän on etupyörän laakerikoolissa.
        Vanha yli 10v Renu on, tiesitkö Hra Herne, ainut auto joka toimii vaikka se on aivan loppu.
        Ei ole tielle jättäviä vikoja. poissa ovat dsg ja tsi ja powershit ja vuotavat ikkunat ja katkeavat jakoketjut sekä hihnat. Noista ei renuaja tiedä mitään.

        Renu on maailman paras ja uskon myös siihen että rellupukki asuu hernetunturilla.


    • Ei jätä ei

      tielle, kun ei sillä tielle pääse, minäkin olen aina uskonut rellupukkiin ja että Ranskassa tehdään hyviä autoja, en tiedä kuka ne herneet viljelee? Madot kuitenkin kalvaa ne puruksi, mitä torjunta-ainetta renuajat suosittelee, DDT? mistä saa?

      • Kielletty aine

        DDT EU-n alueella, Ranskan siirtomaissa viellä käytössä. Itse olen käyttänyt pieniä naftaliini pusseja lokasuojien alla, toimii, tosin aina sateen jälkeen uusittava mutta niinhän on muidenkin renun omien osien laita.


      • Kiitos hyvistä neu-
        Kielletty aine kirjoitti:

        DDT EU-n alueella, Ranskan siirtomaissa viellä käytössä. Itse olen käyttänyt pieniä naftaliini pusseja lokasuojien alla, toimii, tosin aina sateen jälkeen uusittava mutta niinhän on muidenkin renun omien osien laita.

        voista.


      • No, eipä
        Kiitos hyvistä neu- kirjoitti:

        voista.

        KESTÄ ei, se renu nimittäin.


      • Miksi__
        No, eipä kirjoitti:

        KESTÄ ei, se renu nimittäin.

        koko ajan


      • vastailet
        No, eipä kirjoitti:

        KESTÄ ei, se renu nimittäin.

        itsellesi?


      • Eikö__
        No, eipä kirjoitti:

        KESTÄ ei, se renu nimittäin.

        sulla ole kavereita?


      • Asiaa renusta
        Eikö__ kirjoitti:

        sulla ole kavereita?

        Ei itse renuajasta, kaverit tai muut henkilökohtaiset asiat eivät kuulu tänne ja saa omaan kysymykseen, kommenttiin vastata se ei ole säänöissä kiellettyä, mutta renusta on tarkoitus kirjoittaa täällä, tuliko nyt selväksi vai haetaanko pajavasara, jolla järkeä kuvannollisesti päähän taotaan???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4829
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1459
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1316
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1208
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe