Yleensä ennen surffailua tarkistan, ovatko liitännäiset ajan tasalla. Nyt en ihan heti huomannut sitä tehdä, vaan katsoin s-postin ensin.
Tarkistin äsken liitännäiset, ja ilmoitettiin, että Shockwave Player on turvaton. Päivitin äsken uuden version. Vaikuttaako se, etten heti huomaa tarkistaa liitännäisten tilaa, jotenkin tietoturvaan? Kun en kuitenkaan ole pelannut, mihin tuota Shockwave Playeria ilmeisesti tarvitaan..
Liitännäisissä näkyy, että Shockwave Player on edelleen turvaton, koska en käynnistä selainta uudelleen. Enkä konettakaan, koska virustorjunohjelman tarkistus on käynnissä.
Adobe Shockwave Player
5
172
Vastaukset
Tuo Shockwave player alkaa olemaan katoavaa tekniikkaa. Käytännössä sitä tarvitaan vain joillakin nettipeli sivustoilla. Itse poistin kyseisen playerin vuosi sitten koneelta enkä ole tarvinnut sitä vielä mihinkään.
Kannattaa kokeilla poistaa kyseinen liitännäinen selaimesta ja koneelta. Tämän jälkeen asentaa se uudestaan jos koet tarvitsevasi sitä.- Vaikuttaako?
En haluaisi poistaakaan sitä, koska pelailen aina silloin tällöin, aika harvoin kylläkin.
Mutta kysymykseeni en vielä saanut vastausta. Tavallaan sait vastauksen. Eli kokeile uudelleen asentaa se.
- Vaikuttaako?
Kun käynnistin selaimen uudelleen, kaikki liitännäiset olivat OK, siis myös tuo Shockwave Player.
Silloin päivitys on onnistunut ja kaikki on ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984