Yleensä ennen surffailua tarkistan, ovatko liitännäiset ajan tasalla. Nyt en ihan heti huomannut sitä tehdä, vaan katsoin s-postin ensin.
Tarkistin äsken liitännäiset, ja ilmoitettiin, että Shockwave Player on turvaton. Päivitin äsken uuden version. Vaikuttaako se, etten heti huomaa tarkistaa liitännäisten tilaa, jotenkin tietoturvaan? Kun en kuitenkaan ole pelannut, mihin tuota Shockwave Playeria ilmeisesti tarvitaan..
Liitännäisissä näkyy, että Shockwave Player on edelleen turvaton, koska en käynnistä selainta uudelleen. Enkä konettakaan, koska virustorjunohjelman tarkistus on käynnissä.
Adobe Shockwave Player
5
200
Vastaukset
Tuo Shockwave player alkaa olemaan katoavaa tekniikkaa. Käytännössä sitä tarvitaan vain joillakin nettipeli sivustoilla. Itse poistin kyseisen playerin vuosi sitten koneelta enkä ole tarvinnut sitä vielä mihinkään.
Kannattaa kokeilla poistaa kyseinen liitännäinen selaimesta ja koneelta. Tämän jälkeen asentaa se uudestaan jos koet tarvitsevasi sitä.- Vaikuttaako?
En haluaisi poistaakaan sitä, koska pelailen aina silloin tällöin, aika harvoin kylläkin.
Mutta kysymykseeni en vielä saanut vastausta. Tavallaan sait vastauksen. Eli kokeile uudelleen asentaa se.
- Vaikuttaako?
Kun käynnistin selaimen uudelleen, kaikki liitännäiset olivat OK, siis myös tuo Shockwave Player.
Silloin päivitys on onnistunut ja kaikki on ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817