Fordin koritakuu 12 v.

Eipä olekaan!!!

Fordissa on 12v koritakuu,tai tarkemmin sanottuna puhkiruostumattomuustakuu.Mutta,takuu on voimassa 12kk kerrallaan.Eli kannattaa olla tarkkana niiden korintarkastuksien kanssa,ettei pääse 12kk umpeutumaan.Eräällä tutulla kävi niin,että autosta löytyi selvä,ns.sisältäpäin alkanut ruostevaurio,mutta 12kk koritakuujakso oli umpeutunut 2.5kk sitten,joten ei korvauksia.Huolimattomuus voi joskus tulla kalliiksi.Koritakuun uusimista ei tarvi välttämättä tehdä määräaikaishuollon yhteydessä,vaan sen voi uusia erikseenkin.Hinta about 20e.

6

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin toimii takuu

      Minulle on ainakin tehty automaattisesti huollon yhteydessä maalipinnan tarkistus, sekä 2002 että 2008 Mondeoon!! Eikä ole vikoja ollut!!
      Vuonna 2007 korjattiin 2000mallisen Focuksen tuulilasin yläreuna takuuseen, kun oli alkanut ruostumaan...

      Kyllä on Fordi oppinut paljon 2000luvun alkupään ruoste ongelmistaan! Vaikka ompa siinä vaihdettu saumoja ja kititkin erilaisiin..ja on maalaustakin parannettu niistä ajoista!

    • ihan turhaa

      Käytäntö on, että asiakas on itse aiheuttanut ruostumisen. Takuun voimassaololla ei siis ole väliä.

      • hyvin toimii takuu

        Turhaapa on lässytyksesi, kun ainoat "tietosi" on keskustelupalstojen juttuja...ja muka tutu tutun serkun kaimalta kuultuja juttuja, mutta onhan Se varmaan vaikea keksiä provoja Fordista!!!


    • Takuuta tarvitaan

      Koritakuusta kannattaa huolehtia tarkkaan sillä sitä Fordissa tarvitaan jatkuvasti.

      • On se kummaa

        Olipa taas älyttömiä provoja. Ei totuuden häivääkään. Mikä Fordeissa huolettaa sellaisia, joilla sitä ei edes ole? Onko Toyotalla taas jotain takaisinkutsuja tai muuta vastaavaa menossa?


    • pohjamuoveja auki

      Muistakaa välillä avata pohjamuoveja. Niiden alta on voinut jo hävitä puoli neliötä Romanian peltiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe