Mikäs meininki täällä nykysin? Just telkkarissa menossa toi Kuppilat kuntoon Jyrki Sukula. Monesti olen ohi ajanut, mutta koskaan ei ole tullut tuossa pysähdyttyä. Onko mimmonen paikka nykypäivänä? Kannattaako joskus käydä?
Lohikontti kuntoon Jyrki Sukula
14
3338
Vastaukset
- kalaaaaaa
On se ainaskin koko Kaakkois-Suomen komeimmalla paikalla! Tuo kalaruoka tyyli on tosi hyvä. Niitä leivitettyjä lihapaloja saa joka hiton paikasta. Niillä ei voi kukaan yllättää.
- kalaa,kiitos,,
Kalasavustamoja ja kauppoja on varmasti kuutostien tuntumassa eniten suomessa. Hyvä kalaravintola olis kyllä tosi hyvä veto.
- Erjaiii
Eipä tainnu kuppila kunnostautua..
- Parikkalan Valo
Kävin ohjlman innoittamana ekaa kertaa, vaikka olen siitä vuosikymmeniä ohi ajanut. Ruoka oli hyvää. Suosittelen siikakeittoa. Emäntä söi haukimureketta ja oli hänkin tyytyväinen.
- rahva hääl
Kyllä, kyllä ja kyllä. Mie kävin konttilois kaa lounastelee ja hyv' ol. Mie nautin muikkukukkoo ja miu sikiöit nauttivat Saimaa särestä tehtyi kalapuikkoi. Hyväll halull myöskii.
- Tolmari Jarikka
Mikäs meininki, sellanen meikinki jotta mie söin ravintelissa tuoretta Alaskan seitiä suoraan pakastimesta keittomuodossa ja hyvääkin oli. Sit eräänä toisena päivänä söin savustettua Sampea ja olikohan ne Toikansuon kasvatusaltaista vai mistä? Ja räntäkalaa on näinä päivinä tarjolla. Et tälläistä meininkiä täll viikoll.
- Ramntsydgo
Tänään serkkupojan luona kyläilemässä täältä Stadista kävimmw lohikontissa syömässä madekeitot. Hyvää oli ja kiitos!
- rantasalmen tiiker
naatin eilen illan suussa lahna sushia . ei ollunna ollenkaa pahaa . oli halapoo .
- projektipäällikkö
Ohi ajaessamme poikkesimme lounaalla. Tarjolla oli perjantaina hiillostettuja silakoita sekä uunilohta. Molemmat hyviä. Runsas salaattipöytä, proteiinilisäyksin. Jälkkäriksi oli suklaamousse, mrjapiirakkaa ja kahvia noutopöydästä.
Palvelu oli ystävällistä ja nopeaa. Hintataso edullinen, koko lounas kaikkine lisukkeineen 8,30 €. - lpr...
Ne omistajat olivat kyllä aika erikoisia, etenkin se Raija (tumma, lyhyempi). Lymyili vaan koko ajan jossain nurkassa piilossa tai näytteli keskisormea..Siis siinä Sukulan ohjelmassa.
- lohikonttihah
Miksi musta tuntuu et nää "kehut" on samalta ihmiseltä, joka sattuneesta syystä työskentelee lohikontissa? :DDD
- lohikonttihah
Ja vielä lisäyksenä, mä näkisin tämän Raijan ongelmana. Vikisee huonosta hengestä mutta on itse vittuilemassa keskisormi pystyssä kuin mikäkin sekopää? Käy työkavereitaan sääliksi..
- eikalaa
Ei tietoakaan kalasta lounaalla.
- törkeitätarjoomuksia
Lopettanut toimintansa. Sehän oli itsestään selvää, ettei tuollaisella tarjonnalla voi pysyä toiminnassa. Aivan törkeitä tarjoomuksia. Nyt huomasin uutisen, että on sitten mennyt konkurssiin ja lopettanut viime huhtikuussa. Hyvä niin. Ei tule enää pettyneitä asiakkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692586
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542543- 851451
- 2271447
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441161Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 1021002
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"197965- 80852
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136739