Kiinanmuuri.fi tarjoaa ilmaisella toimituksella vaikka mitä, esim.
Seksikkäitä alusvaatteita
Rooliasut
Laukut
Korvakorut
Vempaimia
ja paljon muuta.
Kiinanmuurissa voit maksaa myös osamaksulla tai puhelimella.
Kiinanmuuri on 100% suomalainen verkkokauppa.
Tervetuloa shoppailemaan!
Kiinanmuuri.fi verkkokauppa
5
425
Vastaukset
- kiinanmuuri
Suora linkki verkkosivuillemme:
http://www.kiinanmuuri.fi - Alematti4
Alennuskoodilla "KMALENNUS" kaikista tuotteista -5%
- Meikkus
Tak
- Tultsu
Paska kauppa. Tilasin 75 eurolla geelityynyn. Sain sähkötupakkaa. Yritin palauttaa pakettia ja DHL ja kaikki sotkeentui mukaan. Mun piti itse kirjoittaa jonnekin Espanjaan kirje etten ole tilannut tupakoita vaan tyynyn. Meni aikaa ja puhelinkuluja. Lopulta lupasivat palauttaa rahat tililleni. Tyynyä ei kuulemma voi toimittaa. Odotan edelleen rahoja.
- Ensuosittele
Mäkään en saanut seurantakoodia, eikä tuote todellakaan ole tulossa luvatun ajan sisällä jos ollenkaan. En suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658