Subarun yliveto neliveto

15+1

11

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kone väärä

      Ihan käypä peli ainoa selkeä miinus joka ei kaikille edes ole miinus on tuo kone se on alamittainen . 2,5 kone n oikeampi ja tuon 2l voisi jättää pois. Kulutu spysyy aiika samana ja veto on parempi hipsutteluajossa. Tietysti voima kasvaisi myös kierroksilla,tietysti.

      Olen ajanut kyseistä koneytta ja tiedän miten se toimii mutta mutt ase on vaan semmoinen normi taviskone ollen pihi ja nykyaikainen mutta se kirosana vapaastihengittävä ei vain pysty pienell iskutilavuudella antamaan täyteläistävetoa kuin ihan tauno tavalliselle. Siskipä ainkin itse turbolla ja jop apiristetyllä' ne tavallsiet työajoni joka pv 5pv viikossa ja huviajot päälle ,tulisipa pian paljon lunta!

    • Krigrf

      Katsoitko yllä olevan TMn linkin takaa olevan videon?

      Subarun neliveto = etuveto.

      • Oma on 4x4

        Harmillista kun tekevät muiden valmistajien tapaan turhan heikkoja nelivetoja. Miksihän ne tehdään noin heikoiksi muillakin merkeillä?


      • Yx vaan

        Niin on tuossa mallissa, mutta ei esim. Foresterissa. Siinä neliveto on päällä koko ajan ja siksipä esim. katsastuksessa jarrut pitää testata ajamalla. Toisin kuin ne leikkinelivedot...joita kytketään sähköisesti tai muuten.


    • xDrive

      onpa mopo tuo subaru kun kiihtyminen sataseenkin todella verkkaista

      • dit jos persuus kest

        Jup xdrive ei kiihdy kovin ripeästi nuo vapaastihengittävät mallit kuten muutkin vaparit. Tuommoinen kiihtyminen sopii esim aikuisille jotka maksa itse autoilunsa tai ovat vastuuntuntoisiä ihmisiä kaikinpuolin.

        Onhan turbo forre olemassa !


    • Nose

      Ei se toimi automaatin yhteydessä, näkeehän tuon erkkiki. Manuaalilla kyllä toimii.

    • zu bar u paje ro ruu

      hmm ehkäpä se neliveto korvaa ajajiensa uusavuttomuutta , tänään tuli jo to9inen perspimee subaru pimeällä motarilla eteen ! Eikö tuossa oikeasti ole automatiikkaa valoille ????!!!!????!!?!?!?!?!?!?!?!?!?

      • perspimeitä autoja

        ... on kyllä paljonkin liikenteessä - eri merkkisinä.


    • sivistystä

      Olet vissiin käyny vain jotakin apukoulua ?

      • aaaaaaaahh-pruits

        joo ja panin pulleaa siskoasi kakkoseen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe