Minkä painoisia saavat olla wizzairin lennoilla "cabin baggage"-laukut? Luin kyllä ohjeet nettisivuilta, mutta eipä asia mulle selvinnyt.
Vastaukset 4
Ilmaiseksi: 42x32x25cm (small bag)
Lisämaksusta: 56x45x25cm (large bag)
Ei kahta laukkua, siis joko pieni ilmainen taiisompi lisämaksusta.
Parempi vaihtoehto: small bag ilmaiseksi ja lisämaksusta iso laukku ruumaan. Tai sitten pelkkä pieni laukku, jos pärjäät.- Turku-Gdansk
Kiitos vastauksestasi!
Tuo maksimipaino jäi mulle epäselväksi vaikka yritin nettisivuja tutkia.
Onko kenelläkään tietoa, vai eikö ole rajoitettu lainkaan cabin baggagen osalta?Jos lennät Ukrainaan (Suomesta et pääse), 10kg saa olla korkeintaan. Muutoin ei rajoitusta, kunhan mitat OK.
- ....
Juuri Gdanskista tulleena....eipä käsimatkatavaroita punnittu Turussa eikä Gdanskin päässäkään. Eikä kukaan tuntunut edes tarkistavan, minkä kokoisen laukun sinne koneeseen viet. Tosin voihan olla, että tällä reissulla vain oli näin. Jospa jollain lennoilla sitten tarkistavat noita.
Painosta en tiedä, ei kai tuon kokoiseen nyt niin mahdottoman painavaa tavaraa saa mahtumaankaan, etteikö voisi koneeseen viedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561