Kierä esinahka ja arka terska.

kireäjaarka

Siis mulla on kireä esinahka ja sen seurauksena arka terska. Esinahan saan liu'utettua terskan taakse helposti levossa mutta pienellä kivulla erektiossa ja esinahka on vielä sidekudoksella kiinni terskassa. Terska itse on todella todella arka siitä puolivälistä asti. Terskan pää ei ole niin arka ja sitä pystyy koskemaankin mutta terskan sivua ja loppuosaa ei. Olen pariin otteeseen kokeillut ja sattuu tosi paljon. Mitä pitäisi tehdä? Onko kellään muulla ollut ongelmaa nuorempana? Onko vieläkin? Jos olet päässyt eroon siitä niin miten?
Kiitos että jaksoit lukea.

13

3928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kireäjaarka

      Btw oon 15

    • Ajanmyötä auttaa

      On vähän vaikea vastata kun ei näe mistä kiikastaa. Kirjoituksestasi saa mielikuvan, että esinahkasi ei olisi vielä irronnut terskan pinnasta. Se yleensä irtoa murrosiän alkaessa. Mutta kun saat sen kuitenkin vedettyä terskan taakse velttona, niin ei tästäkään voi olla kysymys. Ehkä esinankasi on vain vielä hieman kireä, mutta kyllä venyy ajan kanssa kun vain muistat venyyttää sitä jatkuvasti. Esinahka on erittäin ohutta joka antaa periksi ja venyy venyytettäessä. Suihkussa tai laittamalla terskan päälle öljyä ja aina venyy muutaman millin kerrallaan. Tee se seisokissa. Toki voit myös kysellä asiasta koululääkäriltä tai terkkarilta

      • kireäjaarka

        Mun poikakaverikin yrittää venytellä sitä usein, mutta kireä on. Vaikuttaako se kun
        pili on vaan 3,5cm pitkä?


      • kireäjaarka
        kireäjaarka kirjoitti:

        Mun poikakaverikin yrittää venytellä sitä usein, mutta kireä on. Vaikuttaako se kun
        pili on vaan 3,5cm pitkä?

        Kiva ku tuut tänne kans joku randomi trollaan.


      • Asd
        kireäjaarka kirjoitti:

        Kiva ku tuut tänne kans joku randomi trollaan.

        Laita sun esinahan alle jotain rasvaa ja sit varovasti liikuttele sitä aina joka ilta kyl se siit löysenee


      • kireäjaarka

        Tässä minä jolla oikeasti se ongelma on. Ni ni se on kiinni terskan tosta melkein alta kiinni sellatteella oudolla "seinällä" että ei oo muualta kiinni ku siitä. Saan sen kovanaki terskan taakke mut pienel kivul ja en viitti jos se jää taakse jumii. Sidekudoksilla se kuulemma on kiinni, siitä päätellen mitä oon netistä ettiny, ja sen pitäis irtoo murrosiän aikana. Kaikki muut merkit on kohillaa paitti se esinahan irtoomine siitä terskasta. Kiitti avusta kuitenki :)


      • öjyä

        Niin että mitäs öljyä kannatais laitella


      • blbloblbl

        Niin että mitäs öljyä kannatais laitella


      • anteeksitästä
        kireäjaarka kirjoitti:

        Mun poikakaverikin yrittää venytellä sitä usein, mutta kireä on. Vaikuttaako se kun
        pili on vaan 3,5cm pitkä?

        Anteeks ku nauran mut toi on kyllä lyhyt.. -just täyttänyt 15 v poika.


      • Anonyymi
        öjyä kirjoitti:

        Niin että mitäs öljyä kannatais laitella

        Moottoriöljy on toimiva ja sopivan jytyä


    • kattonaula

      pistät peniksen ruuvvipenkkiin ja vedät nahan taakse ja naulaat kiinni.

    • Henriikka Hopo
    • Anonyymi

      Oon siis 13v poika ja mun terska on kosketusherkkä, eli siis ku hippasen sitä ees vähän se sattuu ihan samperisti. Mitä pitäisi tehdä,jos joku tietää niin vastatkaa kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe