Kierä esinahka ja arka terska.

kireäjaarka

Siis mulla on kireä esinahka ja sen seurauksena arka terska. Esinahan saan liu'utettua terskan taakse helposti levossa mutta pienellä kivulla erektiossa ja esinahka on vielä sidekudoksella kiinni terskassa. Terska itse on todella todella arka siitä puolivälistä asti. Terskan pää ei ole niin arka ja sitä pystyy koskemaankin mutta terskan sivua ja loppuosaa ei. Olen pariin otteeseen kokeillut ja sattuu tosi paljon. Mitä pitäisi tehdä? Onko kellään muulla ollut ongelmaa nuorempana? Onko vieläkin? Jos olet päässyt eroon siitä niin miten?
Kiitos että jaksoit lukea.

13

4355

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kireäjaarka

Btw oon 15

• Ajanmyötä auttaa

On vähän vaikea vastata kun ei näe mistä kiikastaa. Kirjoituksestasi saa mielikuvan, että esinahkasi ei olisi vielä irronnut terskan pinnasta. Se yleensä irtoa murrosiän alkaessa. Mutta kun saat sen kuitenkin vedettyä terskan taakse velttona, niin ei tästäkään voi olla kysymys. Ehkä esinankasi on vain vielä hieman kireä, mutta kyllä venyy ajan kanssa kun vain muistat venyyttää sitä jatkuvasti. Esinahka on erittäin ohutta joka antaa periksi ja venyy venyytettäessä. Suihkussa tai laittamalla terskan päälle öljyä ja aina venyy muutaman millin kerrallaan. Tee se seisokissa. Toki voit myös kysellä asiasta koululääkäriltä tai terkkarilta

• kireäjaarka

Mun poikakaverikin yrittää venytellä sitä usein, mutta kireä on. Vaikuttaako se kun
        pili on vaan 3,5cm pitkä?

• kireäjaarka
        kireäjaarka kirjoitti:

Mun poikakaverikin yrittää venytellä sitä usein, mutta kireä on. Vaikuttaako se kun

Kiva ku tuut tänne kans joku randomi trollaan.

• Asd
        kireäjaarka kirjoitti:

Kiva ku tuut tänne kans joku randomi trollaan.

Laita sun esinahan alle jotain rasvaa ja sit varovasti liikuttele sitä aina joka ilta kyl se siit löysenee

• kireäjaarka

Tässä minä jolla oikeasti se ongelma on. Ni ni se on kiinni terskan tosta melkein alta kiinni sellatteella oudolla "seinällä" että ei oo muualta kiinni ku siitä. Saan sen kovanaki terskan taakke mut pienel kivul ja en viitti jos se jää taakse jumii. Sidekudoksilla se kuulemma on kiinni, siitä päätellen mitä oon netistä ettiny, ja sen pitäis irtoo murrosiän aikana. Kaikki muut merkit on kohillaa paitti se esinahan irtoomine siitä terskasta. Kiitti avusta kuitenki :)

• öjyä

Niin että mitäs öljyä kannatais laitella

• blbloblbl

• anteeksitästä
        kireäjaarka kirjoitti:

Anteeks ku nauran mut toi on kyllä lyhyt.. -just täyttänyt 15 v poika.

• Anonyymi
        öjyä kirjoitti:

Moottoriöljy on toimiva ja sopivan jytyä

• kattonaula

pistät peniksen ruuvvipenkkiin ja vedät nahan taakse ja naulaat kiinni.

• Henriikka Hopo
    • Anonyymi

Oon siis 13v poika ja mun terska on kosketusherkkä, eli siis ku hippasen sitä ees vähän se sattuu ihan samperisti. Mitä pitäisi tehdä,jos joku tietää niin vastatkaa kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      380
      13483
    2. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4276
    3. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      109
      4103
    4. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      36
      4040
    5. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      63
      3891
    6. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3344
    7. 105
      3222
    8. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      64
      3218
    9. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      145
      3169
    10. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      160
      2921
    Aihe