Metallinpaljastimet

Etsiskelevä

Pikainen kysymys, havaitseeko kyseinen kapine kerrallaan useampia metalleja vai vain yhtä mikä on jostain namiskasta valittuna?
Vai kenties arvokkaammat mallit monipuolisempia tässä asiassa kuin halvat?

Saako 200-300€ harrastekäyttöön toimivan ja luotettavan metallinpaljastimen, olisko vielä laittaa linkkejä/malleja mitä etsiä.

Miltä osin kalliit mallit eroavat halvemmista, kiitos.

5

640

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin että

jos on valittu että etsitään pullon korkkeja, niin siihen painopiste asettuu.

jos on vieressä jokin muu kuin korkki, mutta samaa seosta, se toki antaa saman tuloksen kuin se korkkikin.

kalliit mallit eroavat kaikilta osin paitsi että kaikki mallit ilmaisevat metallia.

kallis tekee sen työn paremmin ja halpa huonommin.

• Etsiskelevä

Juu, mutta jos ei ole jotain tiettyä materiaalia/metallia etsimässä, vaan haluaisi löytää samalla kertaa vaikka useampaa metallia, mahtaako etsimissä olla näyttöä joka kertoo mitä ainetta maan alla on.
      Varmaan mahdollista säätää konetta niin että havaitsee vain jonkun tietyn metallin?

Kun katsoo usalaista tv-sarjaa, jotain aarteen etsijöitä, ne löytävät rautaa, hopeaa, kultaa, lyijyä, alumiinia, milloin mitäkin, oletan että metallinpaljastin hälyyttää kaikista mahdollisista metalleista samoilla säädöillä?

Jokin tosi edullinen malli kaverilla on, ohjetta joskus luettiin(vaikutti todella epämääräiseltä käyttää), ja ny tohjeet hävinneet! Nyt kun koneelle olis vähän käyttöäkin.

• 20+4

Yleensä säädöllä voidaan valita tunnistaako paljastin magneettisia (rauta) metalleja vaiko ei-magneettisia (alumiini, kulta).

• Yksi vaan.

Olen joskus käyttänyt metallinilmaisinta kaapelin paikan ja kulkusuunnan löytämiseksi oli eri anturi kulkusuuntaan,tarkempi myös metalliputkille.

• etsivä

Miekin olen myös ostamassa metallinetsintä-laitetta itselle, mutta en vain tiedä minkä merkkinen on hyvä harrastelijakäyttöön. Tai no, 2 vaihtoehtoa on kyllä, CScope tai Black Knight etsin. Minkälaisiä nämä ovat käytössä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2756
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1209
    Aihe