Pikainen kysymys, havaitseeko kyseinen kapine kerrallaan useampia metalleja vai vain yhtä mikä on jostain namiskasta valittuna?
Vai kenties arvokkaammat mallit monipuolisempia tässä asiassa kuin halvat?
Saako 200-300€ harrastekäyttöön toimivan ja luotettavan metallinpaljastimen, olisko vielä laittaa linkkejä/malleja mitä etsiä.
Miltä osin kalliit mallit eroavat halvemmista, kiitos.
Metallinpaljastimet
5
640
Vastaukset
- niin että
jos on valittu että etsitään pullon korkkeja, niin siihen painopiste asettuu.
jos on vieressä jokin muu kuin korkki, mutta samaa seosta, se toki antaa saman tuloksen kuin se korkkikin.
kalliit mallit eroavat kaikilta osin paitsi että kaikki mallit ilmaisevat metallia.
kallis tekee sen työn paremmin ja halpa huonommin. - Etsiskelevä
Juu, mutta jos ei ole jotain tiettyä materiaalia/metallia etsimässä, vaan haluaisi löytää samalla kertaa vaikka useampaa metallia, mahtaako etsimissä olla näyttöä joka kertoo mitä ainetta maan alla on.
Varmaan mahdollista säätää konetta niin että havaitsee vain jonkun tietyn metallin?
Kun katsoo usalaista tv-sarjaa, jotain aarteen etsijöitä, ne löytävät rautaa, hopeaa, kultaa, lyijyä, alumiinia, milloin mitäkin, oletan että metallinpaljastin hälyyttää kaikista mahdollisista metalleista samoilla säädöillä?
Jokin tosi edullinen malli kaverilla on, ohjetta joskus luettiin(vaikutti todella epämääräiseltä käyttää), ja ny tohjeet hävinneet! Nyt kun koneelle olis vähän käyttöäkin. - 20+4
Yleensä säädöllä voidaan valita tunnistaako paljastin magneettisia (rauta) metalleja vaiko ei-magneettisia (alumiini, kulta).
- Yksi vaan.
Olen joskus käyttänyt metallinilmaisinta kaapelin paikan ja kulkusuunnan löytämiseksi oli eri anturi kulkusuuntaan,tarkempi myös metalliputkille.
- etsivä
Miekin olen myös ostamassa metallinetsintä-laitetta itselle, mutta en vain tiedä minkä merkkinen on hyvä harrastelijakäyttöön. Tai no, 2 vaihtoehtoa on kyllä, CScope tai Black Knight etsin. Minkälaisiä nämä ovat käytössä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209