O: Lasten vaatteita ja tavaroita myynnissä

mpalviainen

Hei !
Olen myymässä lastevaatteita sekä ammeen että turvakaukalon. Myyn vaatteet suht edullisesti. Vaatteita on aika runsaasti, olisi saatava pois tilaa viemästä.

Amme :5 e
turvakaukalo :30 e
Morsiusneitopuku : 10 e
vauvan haalareita: 7 kpl :5 euroa per haalari
Vähän isompien : 2 kpl : 5 euroa per haalari
takki : 3 e
fleece takit : 2 kpl : 1e
Pitkä hihaisia puseroita 9kpl : 1 e
hupparit : 2kpl: 2 e
t-paitoja: 6 kpl 1 e kpl
housut: 13 kpl 2 euroa isot , pienet 1 e
villahousut : 2 kpl : 1 e
sukkahousuja: 11 kpl 0.50 cent kappale
sukat: 0,20 cent kpl
Saunatakki : 3 kpl 3 e kappale
Vauvan peittoja: 3kpl : 2e kpl
Uimapuku : 0,20 cent
pipoja : 6 kpl 1e kappale
hanskat: 1 kpl 0,20 cent
bodyt : 3kpl : 0,50 cent
Koko haalareita (sisä) 3 kpl : 2 e
juhlamekkoja 8 kpl 2 e per mekko
Yhteystiedot: [email protected]

3

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myytävänä

      Hei, Minullakin alkaa tilat loppumaan niin pitää välillä myydä poiskin, mitä ei enään tarvitse. :)
      Minullakin on myynnissä paljon lastenvaatteita ja joitan tarvikkeita.
      Eli ensiksi tosi iso aloituspakkaus tyttövauvan vaatteita jossa housuja, puolipotkuhousuja, potkuhousuja, paitoja, lyhyt- ja pitkähihaisia bodeja, sukkahousuja, yks hame, sukkia, bolero, pikkuhousuja 2kpl 50cm, ulkovaatteita talveen ja asusteita, välihaalareita, yöpukuja, kokopukuja, yms. koko haarukka 50-74 eli hyvin pääsee alkuun.
      ja myös poikien aloitusvaate paketti 50-74, jolla pääsee hyvin alkuun housuja, puolipotkuhousuja, potkuhousuja, paitoja, podeja lyhyt ja pitkähihaisia, ulkoasuja 2kpl 50 ja 68/74 ja asusteita, yms.
      Vaatteista on jotku nukkaantunu, mutta vielä hyvin menee seuraavalle, yhdellä lapsella olleita ja myös ihan uusia vaatteita joukossa, kaikille uusile ei edes aloituspesua tehty.
      Mielummin myyn poika- ja tyttöpaketit erikseen tai yhdessä kaikki vaatteet pois, mutta yksittäenkin voin myydä.
      Sitten
      Emma Sitteri neutraali tytölle ja pojalle sopiva.
      Turvakaukalo Carlo merkkinen 0-13kk, pari kertaa vain käytössä ollut, sopii firkonia yhdistelmävaunuihin valko musta kukallinen.
      Emma hyppykiikku sininen.
      Leikkimattoja 2kpl tavallinen ja toinen, jossa on lapsi mahalteen.
      leppäkerttuleikkimatto auttaa lasta oleen mahalteen ja leikkiin matossa olevilla leluilla.
      Äitiyspakkauksen pupujussikat reunakangas vaaleanpunainen, laitetaan äitiyspakkauksen ensisänkyyn.
      Äitiyspakkauksen makuupussi 2011-2012 pakkauksen.
      Punainen carenan kävelytuoli.
      Grako kyo sininen kantoreppu 0-10kg
      Hintoja voi ehdotella!
      Sähköpostiosoitteeni on: [email protected]
      Tuotteet sijaitsee Jyväskylässä, mutta postiittakin voin jos ostaja maksaa postikulut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3773
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      376
      1529
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      176
      1232
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      1033
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      1021
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      859
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      824
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      41
      800
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      36
      775
    10. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      768
    Aihe