Seitkytluvulla se oli torin laidassa. En muista koska hävisi.
Sieltä kuitenkin sai ostaa upeita vaatteita ja neuvoja pukeutumiseen. Se oli ihmeellinen paikka maalaispojalle.
Se naismyyjä oli ystävällinen ja palvelualtis. Sellainen oli siihenaikaan ihan ainutkertaista. Se nainen oli todella edellä aikaansa kymmeniä vuosia.
(Varmasti se miesmyyjäkin oli, mutta minua palveli aina se nainen.)
Casanova oli kuin länsimainen keidas keskellä kekkosslovakiaa.
Haluan kiittää näin jälkikäteen upeasta palvelusta!
Vaateliike Casanova
20
1317
Vastaukset
- diskorytkyt
Ei käynyt mielessä mainita silloin seitkytluvulla asiakaspalvelijalle itselleen asiasta?
- päivyt lippunen
Vaatteet pitää kieltää.
- paitsiiiiiiiiiiiiiii
Paitsi pakolaisilta.
"lisäyksen suorittanut päivyt lippusen erityisavustaja hellä-helmi konttinen-rochester".
- Muotitalo Maija
Samoin Muotitalo Maija oli tunnettu osaavista myyjistään ja upeasta tuotevalikoimasta.
- Antinkadun King
Itse olen hakenut kaikki vaatteeni Porin Halpa Asusteesta
eikä kukaan ole puuttunut pukeutumiseeni sitten 70luvun ! - eeelviis
oli viel 80-luvun alussa samassa paikassa. muistan sen kuin eilisen päivän. kuteet olivat kieltämättä aika makeita porilaiseen makuun
- Kalle 3
Oli kyllä tosi hieno vaateliike. Kun kulki kaupunkilla sieltä ostetut kuteet päällä niin hampuusin alut oli kateudesta vihreitä.
- Inkeri
Hyvän palvelun muistaa ikuisesti, oli se sitten sairaalassa tai vaatekaupassa. Kaikki muutkin hyvät ihmissuhteet ovat lähtemätön muisto, jollaista enää harvoin tapaa.
- dorkamummot
Harmi vaan ettei kukaan teistä dilleistä tajunnut kehaista myyjää hyvästä palvelusta silloin aikanaan kun vaatteetkin oli vaatteita.Suitsutatte nyt suomi24 palstalla jotain putiikkia jota ei ole ollut vuosiin ja se myyjäkin varmaan muuttanut lontooseen varastonhoitajaksi tms.
Jos on joku hyvä kauppa missä on tuollaista ikuisesti muistettavaa palvelua niin suosittelen että avaatte sen tekohampaita säilyttävän nakkiluukkunne ja sanotte sen myös myyjälle.Ei se sitä arvaa että oli hyvä palvelu jos teidän jälkipolvet kehuu sitä 40 vuoden päästä jossain nettisivulla. - Anonyymi
dorkamummot kirjoitti:
Harmi vaan ettei kukaan teistä dilleistä tajunnut kehaista myyjää hyvästä palvelusta silloin aikanaan kun vaatteetkin oli vaatteita.Suitsutatte nyt suomi24 palstalla jotain putiikkia jota ei ole ollut vuosiin ja se myyjäkin varmaan muuttanut lontooseen varastonhoitajaksi tms.
Jos on joku hyvä kauppa missä on tuollaista ikuisesti muistettavaa palvelua niin suosittelen että avaatte sen tekohampaita säilyttävän nakkiluukkunne ja sanotte sen myös myyjälle.Ei se sitä arvaa että oli hyvä palvelu jos teidän jälkipolvet kehuu sitä 40 vuoden päästä jossain nettisivulla.Sulla on ääntä, kuin variksella persettä 😳.
- Casanovantytär
Pakko sanoo et ne myyjät oli sen kaupan omistajii ja mun isovanhempii :) Minäpä kehaisen teiä puolesta
- Anonyymi
Ai, sä olit Virenin poika. Rouva oli erinomainen myytä. Kävi aina hänen puheillaan kun oli housujen tarve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, sä olit Virenin poika. Rouva oli erinomainen myytä. Kävi aina hänen puheillaan kun oli housujen tarve.
No niin olin. Älä vaan sano kenellekään. Nyt ei enää tarvita molskihousuja, on sen verran jo aikaa kulunut.
Nyt pitää tyytyä Tokmannin ukkoverkkareihin.
- Anonyymi
Jus
- Anonyymi
Mikähän sai kaivamaan kuusi vuotta vanhan julkaisun esiin, ja liike on historiaa vielä kauempaa.
Olen asioinut joskus 80 luvulla siellä ja muistan että palvelu oli ensiluokkaista.
Porin parhaat suorat housut löytyi tietysti Casanovasta. Ja poolot.
Lämmöllä muistan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän sai kaivamaan kuusi vuotta vanhan julkaisun esiin, ja liike on historiaa vielä kauempaa.
Olen asioinut joskus 80 luvulla siellä ja muistan että palvelu oli ensiluokkaista.
Porin parhaat suorat housut löytyi tietysti Casanovasta. Ja poolot.
Lämmöllä muistan.Nykyään käytetään vaan nahkahousuja ilman kalsareita, aamuyöllä kun ottaa housut pois ennen maaten menoa, niin hyttyset kuolee kesken lennon ja sitten saa nukkua rauhassa.
Puolisolla tietysti sama homma :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään käytetään vaan nahkahousuja ilman kalsareita, aamuyöllä kun ottaa housut pois ennen maaten menoa, niin hyttyset kuolee kesken lennon ja sitten saa nukkua rauhassa.
Puolisolla tietysti sama homma :DAjatteles miten ummehtunut lehahdus tulee kun se puoliso ottaa lateksihousunsa pois jalasta illan päätteeksi.....tapetit kuoriutuu seiniltä ja silmiä kirvelee...on ensin vatkattu niissä kumihousuissa koko ilta diskoparketilla ja hikoiltu kunnolla niin että litsahtelu kuuluu kävellessä kun häppärit hinkkautuu kumiin.Edes alakautta ei pääse kondenssijätevesi purkautumaan kun on niin tiukasti jalassa.Koko kerrostalo teippaa postiluukkunsakin umpeen kun rappukäytävään asti tulee kalman hajun, viikon vanhan lohen, ja gorgonzolajuuston yhdistetty lemu.
- Anonyymi
Muistan Casanovan ja myös Porin Mies-liikkeen jossa oli myös erikoisen hyvä palvelu. Siellä oli myös naismyyjä joka yhdellä katseella tiesi mitkä housut mulle sopi. Ei enää ole mitään palvelua. Viimeksi sain palveluaTurun Dressmannilla kun nuori myyjä tuli heti vastaan kysyi että voiko hän auttaa. Sellaista ei enää tapahdu kuin Ratsulassa joka on nyt Porin paras vaateliike.
- Anonyymi
Porin paras vaatemesta porilaisille on spr kontti. Sieltä porilainen saa arvoisensa asusteet.
Porissa ei kannata pukeutua, eihän täällä ole ihmisiäkään jotka ynmärtäisivät pukeutumisen päälle.
Tuulipuku ja verkkarit riittää. Käytetyt. Eihän täällä kukaan käykään.
- Anonyymi
Kävin Casanovassa vielä -80 luvulla. En ole varma oliko se Antinkadulla, mutta näin muistaisin. Suht pieni liike mutta laadukas miesten asusteliike.
Myyjä oli varmaan itse omistaja, pienikokoinen hyvin kaunis ja herttainen nainen, joka oli viimeisen päälle palveluhenkinen, oikea nuoren miehen päiväuni.
Hyvät muistot jäi. Ei ole enää tällaisia erikoisliikkeitä eikä aidosti asiakasystävällistä henkilökuntaa.
Nykyään myyjiä ei kiinnosta edes yrittää näyttää asiakasystävälliseltä. Näyttävät siltä että mitä säkin tulet häiritsemään kesken työpäivän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781