Tehokkaampi näytön ohjain pelaamiseen

gtx 770

Eli vuosi sitten tuli hommattua NVIDIA DeForce gtx 650 näytönohjain ja nyt olisi tarvetta parempaan. Ajattelin tuota uutta gtx 770 näyttistä asukselta. Miten on, tarviiko mitään osia päivittää, jotta voin huoletta näyttiksen ostaa?

7

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nubius_X

Kerroppa muut osasi.

• sdfsdfsdfsdfsdfsdf

Luitko itse tuota kysymystä? Miten kukaan voisi tietää tarvitseeko jotain muuta päivittää kun et sano sanallakaan millainen kone sinulla on

• gtx 770

Sori, tuli kysymys tehtyä vähän kiirellä. Mistä olisi helpinta saada täydelliset specsit koneesta? Osaan nyt sanoa että koneessa on ainakin AMD Phenom 2 x4-prossu, 6gb ddr3-muistia, 1tb kovalevy ja 240w virtalähde. Ilmeisesti virtalähde pitää vaihtaa ainakin 600 wattiseen.

• speksit

• thio2ln

Ota mieluummin Radeon R9 280X. On samantehoinen ja samanhintainen, mutta siinä on giga enemmän muistia.

• 770/4GB

770:sta on 2 ja 4 gigan versiot. Kannattaa ottaa tuo 4 gigan versio.
        Varsinkin PhysX pelit kuten Arkham Origins tai tuleva AC4 näyttävät tosi hyviltä ja esim. yhtä realistisia vesiefektejä kuten esim. AC4:n meri- ja sääefektit ei saa amd:n ohjaimilla, vaan joutuu tyytymään vanhahtavaan grafiikkaan.
        http://www.gamersnexus.net/gg/1205-assassins-creed-4-black-flag-graphics-analysis

"Assassin's Creed 4: Black Flag has a complicated, highly-detailed weather system integrated with its AnvilNext game engine. From a hardware-interaction and video game graphics standpoint, it's one of the most complicated weather systems we've ever seen in a game. This results in fully-dynamic environments with, for instance, foliage, cloth materials, and waves that actively respond to weather and wind simulations."

http://www.extremetech.com/gaming/154172-nvidias-physx-has-finally-cracked-realistic-real-time-rendered-water

• 770/4GB
        770/4GB kirjoitti:

770:sta on 2 ja 4 gigan versiot. Kannattaa ottaa tuo 4 gigan versio.
        Varsinkin PhysX pelit kuten Arkham Origins tai tuleva AC4 näyttävät tosi hyviltä ja esim. yhtä realistisia vesiefektejä kuten esim. AC4:n meri- ja sääefektit ei saa amd:n ohjaimilla, vaan joutuu tyytymään vanhahtavaan grafiikkaan.
        http://www.gamersnexus.net/gg/1205-assassins-creed-4-black-flag-graphics-analysis

"Assassin's Creed 4: Black Flag has a complicated, highly-detailed weather system integrated with its AnvilNext game engine. From a hardware-interaction and video game graphics standpoint, it's one of the most complicated weather systems we've ever seen in a game. This results in fully-dynamic environments with, for instance, foliage, cloth materials, and waves that actively respond to weather and wind simulations."

http://www.extremetech.com/gaming/154172-nvidias-physx-has-finally-cracked-realistic-real-time-rendered-water

Myös Ap:n vanhaa 650 korttia ei kannata pois heittää, sen voi hyödyntää dedicated physx ohjaimena, jolloin uusiin physx peleihin saa huippugrafiikat ja huippu-frameratet.
        Amd:n kortilla tosin vanhaa ohjainta ei voi hyödyntää mitenkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5278
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3772
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      50
      3180
    4. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3055
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2393
    7. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      148
      1892
    8. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1835
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe