En odota vastauksia koska tulin muualla kirjoittaneeksi totuuksia. Eihä todella miellyttävä aloittaja edes hyväksy mitään vastauksia kun ne eivät kuitenkaan ole tarpeeksi miellyttäviä ja minähän olen niin miellyttävä. Miellyttävä aloittaja ei kirjoita totuuksia eikä hän edes tiedä mitä on totuus sillä hänen tehtävänsä on miellyttää.
Miellyttävän aloittajan miellyttävä aloitus.
24
216
Vastaukset
Nostanpa ylemmäs "Miellyttävän aloittajan... ." Minähän olen niin miellyttävä, että yritän miellyttää aloittajaa. Ihan uhallakin, vaikka olet niin miellyttävä, että olet jo päässyt listoillekin, vastaan vaikka tartunnan saaminen onkin mahdollista.
Älähän huoli, vaikka olen huomannut, että pärskettä sait jo Pedonmerkistäkin. Kyllä sinulta tulee miellyttävän mutkikkaita juttuja, joita en aina ymmärrä. Koska haluan miellyttää, niin minun vikanihan se on, jos en ymmärrä. Ja minä onneton alan yksikseni nauraa, jos käsityskykyni ei riitä. Eipä minun olisi tätä tarvinnut julki hölöttää, mutta kun halusin ehdottomasti niin miellyttää.
Yhden asian muistan. Kun uutena nörttinä tulin palstoille, niin tietysti jouduin aikamoiseen sanapaliikkiin erään puoliammattilaisen kanssa. En kai ollut miellyttävä ja lisäksi vielä tyhmäkin. Kun hetken vedin henkeä kirjoittelussani, tuli joku joutavoinen ja kirjoitti, että ethän anna periksi. Vastasin:en tietenkään!
Ne ja nämä ovat niitä tuulia ja puhureita, joita väistämättä tulee. Ehkä vain kannattaa ottaa miellyttävä etunoja, ettei lennä nurin, puskea eteenpäin! Eikö vain?- jjoutava
Tosi on Ynnämuu En minäkään onnistu aina olemaan tarpeeksi miellyttävä vaikka kuin yritän. Nauraminen teki taas hyvää.
- *Kukkahame*
Ihana ja ihana! Kerronpa mitä miellyttävää olen tässä illan hämyssä värkännyt, entisiä on jo kymmeniä ja sormet haluaa lisää, no nehän on villasukat.
On sitten antaa lämpölahja jouluksi kun maailma on niiiin kylmä, kelpais varmaan sullekin!
Maailman pahuus ja ilkeilyt kaikkoaa koloihinsa kun kun vetää villasukat jalkaan.
Asianbi ei kosketellut lainkaan aloittajan otsikkoa, siihen sanon että
haitanneeko?
Nyt vain suljemme silmämme kylmän maailman viettelyksiltä, otamme vastaan kauniita unia.Sinä jjoutava olet niitä lupsakoita kirjoittajia,luulisi savolaiseksi,se viäränkoivuntakanen kyllä sinulta puuttuu,siis tuskin savolaistenlaulua laulamme.
Luen aina mielipiteesi,niillä harvoilla hetkillä,kun on aikaa.
Olet kostailematon kansanmies.Vänkärinä voisin olla samoilia savotoilla,tai ainakin reenjalaksilla roikkua.
Kirjoitit niin hyvin Veikko Huovisen romaanin pohjalta,että melkein itsekin olin siellä tukkireen kyydissä.
Olin kasvattiisäni kanssa kaatamassa vaneerikoivuja justeerilla ja kesäisin keluamassa tukkilauttoja,joten toi puidenkäsittely istuu,kuin nenä päähän.
.Nyt vain ahdan puita pönttöuuniin ja klpeja helaan,niin ne vuodet vaihtuvat uusiin tehtäviin.
Siitä paimentytönroolista,jota omaishoitajaksi kutsutaan nyt huolehdin
Pistäydyn minäkin vielä palstaa vilkaisemassa, ja ilokseni löysin
paikan, missä voi nauraa sydämellisesti hassunkuriselle maailmalle.
Myrskytuulet puhaltaa ja kaikki irtonaiset roskat karsiutuu siinä mukana.
Nyt vaan toivottelen: Hyvää yötä!
Uusi päivä kaiken muuttaa voi.Kiitos sini-sirkku,sinä jaksat aina viedä ketjua soljuvasti eteenpäin.
Minä väsähdän usein ja sitten tulee ladattua mielipiteitä,jotka olivat jo kuolleinasyntyneitä.- joutavoinen
rituliini_38 kirjoitti:
Kiitos sini-sirkku,sinä jaksat aina viedä ketjua soljuvasti eteenpäin.
Minä väsähdän usein ja sitten tulee ladattua mielipiteitä,jotka olivat jo kuolleinasyntyneitä.Huomenta ja Kiitos! Rituliini ja kaikki toiset näistä hyvinki miellyttävistä kirjoituksista. Yhdyn mielipiteisiinne ja nyt hyvin nukutun yön jälkeen on uusien miellyttävien juttujen aika.
rituliini_38 kirjoitti:
Kiitos sini-sirkku,sinä jaksat aina viedä ketjua soljuvasti eteenpäin.
Minä väsähdän usein ja sitten tulee ladattua mielipiteitä,jotka olivat jo kuolleinasyntyneitä.Kuinka osuikaan silmääni kirjoittamasi: " Perkasin muuten kalat painepesurilla, toimii!"
Herranen aika, enpä olisi osannut ajatellakkaan painepesuria siihen, vaikka moneen olen sitäkin käyttänyt!
Ikimuistettava on se kerta, jolloin mieheni (teknisesti tosi kömpelö) pyysi saada käyttää painepesuria myös, ja sihtasi suuttimen suoraan multamaahan edessään.
Ennenkuin ehdin henkäistäkkään, oli ukko mudassa yltäpäältä, ja minä nauramaan kaksinkerroin!
No, riisuttuaan verkkarinsa ja kaikki kuravaatteet, päätin painaa ne puhtaaksi puulaatoilla, mikä hyvin sujuikin, paitsi sukka joka oli jäänyt lahkeeseen, sai vettä sisäänsä sellaisella paineella, että kieppui kuin hyrrä lentäen yli aidan mätkähtäen naapurin puutarhakeinuun. Naurua riitti siitäkin kokeilusta.sini-sirkku kirjoitti:
Kuinka osuikaan silmääni kirjoittamasi: " Perkasin muuten kalat painepesurilla, toimii!"
Herranen aika, enpä olisi osannut ajatellakkaan painepesuria siihen, vaikka moneen olen sitäkin käyttänyt!
Ikimuistettava on se kerta, jolloin mieheni (teknisesti tosi kömpelö) pyysi saada käyttää painepesuria myös, ja sihtasi suuttimen suoraan multamaahan edessään.
Ennenkuin ehdin henkäistäkkään, oli ukko mudassa yltäpäältä, ja minä nauramaan kaksinkerroin!
No, riisuttuaan verkkarinsa ja kaikki kuravaatteet, päätin painaa ne puhtaaksi puulaatoilla, mikä hyvin sujuikin, paitsi sukka joka oli jäänyt lahkeeseen, sai vettä sisäänsä sellaisella paineella, että kieppui kuin hyrrä lentäen yli aidan mätkähtäen naapurin puutarhakeinuun. Naurua riitti siitäkin kokeilusta.Suomustin todella lahnat ja parikiloisen hauin painepesurilla,
ensin tietenkin tainnutin ja verestin,siis tein viillon kitusien etupuolelle,että veri tuli pois ja sitten vain kalalautaan kiinni ja pesuri toimimaan.Pyrstöstä aloitin ja hyvin ja nopeasti suomut lentelivät pitkin raittia.
Se,että kalasta irtosivat suomut,siitä irtosi myös maku.
hauki oli täysin mautonta,eikä lahnankaan makua voinut kehua.
Minulla on porakoneen istukkaan laitettava pyörivä raastin,sitä yleensä käytän ja se on nopea ja helppokäyttöinen,kun akkuporakoneessa se minulla on jatkuvasti kiinni.
Minulla ui nytkin seitsemän verkkoa vedessä,että eiköhän taas lahnapaistille pääse,kun kohta niitä menen kokemaan.
Minä pesin painepesurilla viime sunnuntaina vielä isoja mattoja tossa pihassa filmivanerin päällä,hyvin sain ne kuivaksi vielä
Voi,että nauroin sini-sirkku teidän painepesurikisalle
- *Kukkahame*
Kivoja on tässä ketjussa, mun 'sukkajuttukin' saanut olla rapposessa rauhassa! ;-))
Hyvällä välittömällä huumorilla ja arvokkailla asioilla ja vielä hyvällä kirjoitus- ja kertomataidoilla on oma paikkansa koko maailmassa, ne kun välittävät ympäristöönsä hyvää mieltä.
Näinkin yllättävällä tavalla täällä 'kaaoksen' keskellä sai hymykuopat tuoda esiin noiden uroksien sanailulla, kiitän lämpimästi toisia kirjoittajia ilahduttavasta tekstityksistä.
Jään kyllä odottamaan vastaavanlaisia hyviä keskusteluja, niitä miellyttäviä, miellyttävien sanaseppojen kertomana!- Ramoona*
Joukkoon tänne miellyttäväin
kai sopii minunkin tulla näin
Ritarillisuus aina sykähdyttää
kun sorrettuin puolesta jyrähtää
Itkiskö, nauraisko, tiedä en
siis alan päiväni hymyillen
Uusi on päivä, uusi on kuu
toivoa täytyy, ei auta muu
Mielettömän miellyttävää marraskuuta,
vaikka välillä törmättäis päin puuta
ja tehdään risuista kunnon varpaluuta !
Hohjoijaa...vielä kerran...
Kehvelä kun tekee sielelulleni hyvää kun joutavoisen miellyttävään aloituseen tulee niin mahdottoman miellyttäviä osallistujia.
Eipä unohdeta sukan kutojia...voi hyvä ihme kun ajattelenkin, kuinka miellyttävät mummot neulovat sukkia tyytyväinen hymy huulillaan. Mitähän he ajattelevat? Tietysti sitä, että haluavat miellyttää ja auttaa joitain lähimmäisiään jotta voisivat tyytyväisinä ja miellyttävinä ihmisinä elää elämäänsä. Eihän kaikki menekään itsekkäästi omaan käyttöön.
Sirkutkin ovat elämän suola tässä joskus saastaisessa maailmassa. Kyllä ne luovat iloisen, miellyttävän tunnelman joskus alakuloiseksi vaipuneeseen synkyyteeni. Siellä sirkut visertävät, ketterästi hyppivät oksalta oksalle ja uusi laulu alkaa niin, ettei tahdo perässä pysyä. Kyllä ne ovat niin miellyttäviä, että pelastavat maailmani - sehän tosin onkin paljon pienempi maailma päässäni.
Meillyttävää on myös kehua toista, toisia, kaikkia. Nyt vasta sen huomasin. Paljon on tullut kehumista pidäteltyä. Kas kun se on tuntunut siltä, että molemmat saavat rökitystä, sekä kehuja, että kehujen saaja. Eihän se nyt ole laitaa, että miellyttäminen on tuhottava. Sehän on kaiken tuho ja sekasorto.
Kehun teitä kaikkia, leikkisiä, tosikkoja, nyreitä, iloisia, tyytymättömiä ja tyytyväisiä. Miksikö? No, siitähän se koko elämänmeno ja kirjo muodostuu, yksilöistä yleiseen.- vaalea paahto
Luulenpa, että ynnämuu on länsiosasta tätä kaunista maatamme,
on rehti ja reilu, ei huoju, ei heilu! - joutavoinen
Sattuipas oudosti kun kuulin kaupalla kolaritapahtumasta jossa lapinperukoilta lähtöisin oleva mies oli ajanut autollaan Kalajoen markkinoille ja kolaroinut siellä moottoripyöräilevän paikkaseudun naisen kanssa.
Siinä tutustuivat selvitellessään vahinkoja ja menivät kohta naimisiin. Kyllä kolari voi ollakin miellyttävä tapahtuma. Vahingon takia minäkin jouduin naimisiin, mutta he joutuivat kolarivahingon takia.Vai niin joutavoinen,että jouduit naimisiin,vahingon kautta.Se onkin niin ihmeellistä,kun miehet joutuvat ja naiset pääsevät,siihen onnensa yrttitarhaan,jota avioliitoksi kutsutaan.
Kun miehellä on selkärankaa ja hän haluaa perustaa perheen,pakkoavioliitto on nimitys siitä liitosta.
Järki avioliitoista olen myös kuullut,kaiketi ne ovat niitä,joita vanhat Suomi-filmit tuovat esiin.
Rakkaus avioliitosta en mene takuuseen,olisiko sitäkin nykyaikaan,kun avioliitot ovat niin lyhytkestoisia- jjoutava
rituliini_38 kirjoitti:
Vai niin joutavoinen,että jouduit naimisiin,vahingon kautta.Se onkin niin ihmeellistä,kun miehet joutuvat ja naiset pääsevät,siihen onnensa yrttitarhaan,jota avioliitoksi kutsutaan.
Kun miehellä on selkärankaa ja hän haluaa perustaa perheen,pakkoavioliitto on nimitys siitä liitosta.
Järki avioliitoista olen myös kuullut,kaiketi ne ovat niitä,joita vanhat Suomi-filmit tuovat esiin.
Rakkaus avioliitosta en mene takuuseen,olisiko sitäkin nykyaikaan,kun avioliitot ovat niin lyhytkestoisia"Seppä Jurmu meni pyhäpuvussa kahvilaan ja pyysi kaksi kaljaa. Kaksi`? kysyi edeskäypä. Kaksi nyt, kun akka kuoli. Omaan myrkyllisyyteensä kuoli, oli aina muistuttamassa hänelle, että ennen hänellä oli sohvat ja veeseet ja niissä hän vain vuoronperään istukseli. Mutta nyt se on kuollu".
jotenki nuin se Pentti Haanpää tapauksesta kertoi.
Eihän se minun akka kuollu. Erohan se tuli, mutta lapset minulle jäivät, no mitäs hyvät lapset ne on. Eikä vihittyä ole nytkään ja oikein tein kun netissä erosin kirkostaki. Enempää en omista asioista kerrokaan, jos lie tuoki liikaa. jjoutava kirjoitti:
"Seppä Jurmu meni pyhäpuvussa kahvilaan ja pyysi kaksi kaljaa. Kaksi`? kysyi edeskäypä. Kaksi nyt, kun akka kuoli. Omaan myrkyllisyyteensä kuoli, oli aina muistuttamassa hänelle, että ennen hänellä oli sohvat ja veeseet ja niissä hän vain vuoronperään istukseli. Mutta nyt se on kuollu".
jotenki nuin se Pentti Haanpää tapauksesta kertoi.
Eihän se minun akka kuollu. Erohan se tuli, mutta lapset minulle jäivät, no mitäs hyvät lapset ne on. Eikä vihittyä ole nytkään ja oikein tein kun netissä erosin kirkostaki. Enempää en omista asioista kerrokaan, jos lie tuoki liikaa.Voi,että hyvin etenee tämä ketju.Minäpä kerron sinulle hankasalmelaisesta pilkkihullusta.
Hän oli kaverinsa kanssa viikonloppuna lieko ollut perjantai tapansamukaan pilkillä,siinä lähijärvellä,jonka rannalla on muuten pitäjän kirkko.
Kirkonkellojen alkaessa soimaan tämä kaveri otti hatun pois päästään ja nousi seisomaan,ristien kätensä.
Kaveri ihmeissään,mikä sinulle nyt tuli?Eukkoa siunataan,että sillein.
Aamulla minäkin siirsin verkot uusille,toivottavasti kalaisemmille paikoille,sumussa hortoilin
- fiiuliin*
Minäkin tässä mainitsen, että naimisiin menin marraskuun eka päivänä 60v takaperin, mutta ei ehtinyt kuitenkaan ihan 60v tulla täyteen
- 1miettijä
miellyttävyyden huippu on japanilainen diplomatia, kehottavat ei toivotun henkilön painumaan helvettiin niin, että tämä varaa ensimmäisen luokan lipun odotettavissa olevaa matkaa varten. ( lukenut joskus tämän suuntaisen kommentin, ei omaa kolemusta)
- Tuoksuvattu#
#
Benjamin Franklin, 1700 luvulla vaikuttanut valtoimies, kirjailija ja tiedemies, joka mm. ensimmäisenä otti käyttöön positiivisen ja negatiivisen sähkön nimitykset, sai nuorukaisena eräältä vanhalta kveekarituttavaltaan tämän tapaisia ohjeita.
- Ben, sinä olet mahdoton. Sinun mielipiteesi lyövät vasten kasvoja jokaista, joka ajattelee toiseen tapaan. Ne ovat käyneet niin kalliiksi ettei kukaan niistä huoli.
Ystäväsi huomaavat, että heillä on hauskempaa kun sinä et ole lähimailla . Sinä tiedät niin paljon, että kukaan ei voi sanoa mitään. Kukaan ei tosin koetakaan sanoa mitään, sillä yritys kysyisi suurta ponnistusta ja johtaisi vain ikävyyksiin.-
Ben oli kyllin suuri ja kyllin viisas tajutakseen sen lausujan olevan oikeassa ja vaistotakseen, että hän itse oli menossa epäonnistumista ja häviötä kohti.
Siksi hän teki täyskäännöksen. Hän alkoi heti muuttaa häpeämätöntä, omahyväistä käytöstään.
-" Otin säännökseni-, sanoo Franklin,- pidättyä kaikista toisten mielipiteiden suorasta vastustamisesta ja omieni jyrkästä tehostamisesta.
Vieläpä kielsin itseltäni kaikkien sellaisten sanojen tai ilmaisutapojen käyttämisenkin, joihin sisältyi varma mielipide, sellaisten kuin
"varmasti", "epäilemättä" jne. ja otin niiden sijasta käyttääkseni sanontatapoja "käsittääkseni"," luullakseni", jne...
Kun joku toinen väitti sellaista, mitä pidin erehdyksenä, kielsin itseltäni mielihyvän käydä sitä jyrkästi vastustamaan tai osoittamaan kohta joitakin hänen väitteensä järjettömyyksiä.
...
Huomasin pian tämän käytöstapani muutoksen edulliseksi; keskustelut, joihin otin osaa, sujuivat miellyttävämmin.-"
-------------------------------------------------------------------------------
Näin siis Ben Franklin, luulen että hän osasi olla hyvä keskustelija.
Otteet; Dale Carnegie. Miten saan ystäviä, menestystä, vaikutusvaltaa.Olihan upea kokonaisuus historian havinaa.Kiitos Tuoksuvattu#.
Tämän kaiken viisauden jos saisimme käytännöllisesti tänne palstalle,olisimme kuin samaa perhettä.Kirosanojen tilalle haleja ja alettais vähätellä omaa mielipidettämme.
Minäkin voisin sanoa,ettei toi nyt mitään haittaa,vaikka lunta tupaan tuleekin,kyllä lapset ja lastenlapset lakaisee ja anteeksi,että olen olemassa mielipiteineni.
Kyllä toi Benjamin oli reilujätkä
- vanhajavaivainen
Miellyttävä ketju. Silloin ennen vanhaan oli kivempaa palstalla.
- Anonyymi
Nostanpa ylös, sanoo tuolla ynnämuu, ja nyt tämän tekee sitten joku muu!
Vanhaa ja turvallista, ei ärhentelyäkään suuremmin, kuten huomaatte!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743670Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472896Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1712877Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572381Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612152- 1601850
- 781535
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281350
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391332