Milloin viimeksi pääsit pesemään jonkun selän ? Saunassa tai suihkussa, kylvyssä.. Kaipaatko sitä aikaa , tai tuotaihmistä?
Kuinka kauan ?
13
108
Vastaukset
Huoh............
- en tajua
Huoh...... miksi pitää huokailla ellei kiinnosta pysyy poissa
en tajua kirjoitti:
Huoh...... miksi pitää huokailla ellei kiinnosta pysyy poissa
Olinkin pois monta päivää ja taidan mennä taas.
- myös minä
minttupuu kirjoitti:
Olinkin pois monta päivää ja taidan mennä taas.
Se on parasta, moni muukin toimii samoin
- oman rakkaan
Eilen pesin selän saunassa, en kaipaa kun hän tuossa sohvalla pötköttää.
Viime lauantaina ja ehkä taas ylihuomenna.
Juu...- t.l.
Siitä on nyt jokunen vuosi aikaa....siis aikaa. No niitä aikoja ehkä kaipailen, en kuitenkaan ihmistä. On toisen oma nykyään.
- laudekullat
Kumpikin meidän kulta pesee toisensa selät aina saunaillessamme.
Joka kerta saunassa pestään toistemme selät. Ja kehutaan toisiamme jotenkin silleen että "ollaanpas sitä (ikäisekseen) hyvässä kunnossa". Tekee godaa, molemmille, muuten ei rakkauvesta suuremmin leperrellä... ;-D)
Tulipas mieleen että mitenkäs sitten kun tuota toista ei enää ole, sillä jompikumpi todennäköisesti senkin joutuu kokemaan. Varmaan tuntuu tyhjältä ja on surullista - saunassa käyntikin. Siispä pitää nauttia tilanteesta kun ikioma selänpesijä on vielä tuossa rinnalla!Useinkin olen täs ehtoisin miettiny sitä aikaa kun toinen on poissa.
Ei taira saunominen maistua enää entiseltä.
Ainakin mä luulen et mun syrän sairastuu niin pahoin et peräs meen aika pian jos vaimo ensin lähtee.- staka*
koti-kiusattu kirjoitti:
Useinkin olen täs ehtoisin miettiny sitä aikaa kun toinen on poissa.
Ei taira saunominen maistua enää entiseltä.
Ainakin mä luulen et mun syrän sairastuu niin pahoin et peräs meen aika pian jos vaimo ensin lähtee.Tosi usein näkee ympäristössään - ja jopa kuolinilmoituksissa - että nopeasti perään lähti kumppanikin. Näinhän se voi käydä meillekin.
Mutta ei surra sitä vielä. Eikös tänäänkin ole saunapäivä, pestään oikein hellästi sen kumppanin selkä. Koskaanhan ei tiedä mitä ensi vuosi tuo tullessaan, tai vaikka huominen.
- 6-20
Aina kun haluan.
- Huono pesijä
On kai siitä ainakin kaksi vuotta, jos lie enemmänkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle513326Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472782Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1412573Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572291Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3552014- 1511634
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.351258- 241164