Jag köpte en stor bukett rosor åt mig igår,nu njuter jag av morgonkaffet och vackra blommor vid mitt köksbord,Det är så litet som behövs för att sätta en guldkant på vardagen.
Vastaukset 2
- xcbdfbfngnnn g
Bra för dig!
Jag har just ganska hård veckan (är skärgårdsbo som flyttar från hemö till annan ö) med familjen (4), studerar samma tid i 2 olika kurs (vuxenutbilding i yrkeskolan och svenskspråk i medborjarinstitut)). När hela flyttning är är förbi, tänkte jag erbjuda till mig själv pedikyr.- röda rosor
Det skall du göra,man måste åtminstone som förälder unna sig själv något.När man har barn så är det ju alltid barnen som man sätter i första hand.Trevlig höst åt dig och lycka till med studierna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45687
- 20639
- 52584
- 46569
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70541
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132538- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan177486