Jag köpte en stor bukett rosor åt mig igår,nu njuter jag av morgonkaffet och vackra blommor vid mitt köksbord,Det är så litet som behövs för att sätta en guldkant på vardagen.
Litet lyx i höstmörkret.
röda rosor
2
132
Vastaukset
- xcbdfbfngnnn g
Bra för dig!
Jag har just ganska hård veckan (är skärgårdsbo som flyttar från hemö till annan ö) med familjen (4), studerar samma tid i 2 olika kurs (vuxenutbilding i yrkeskolan och svenskspråk i medborjarinstitut)). När hela flyttning är är förbi, tänkte jag erbjuda till mig själv pedikyr.- röda rosor
Det skall du göra,man måste åtminstone som förälder unna sig själv något.När man har barn så är det ju alltid barnen som man sätter i första hand.Trevlig höst åt dig och lycka till med studierna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2892691- 2011034
- 65881
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti147831- 59702
- 50636
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?18591- 51565
- 55505
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52504