adoptio, hyvä asia?

kysymys1

Mitä mieltä olette adoptiosta? Onko se eettinen teko? Jos joo ni miksi? :)

4

295

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • useimmille mahdollis

Jokainen ihminen tarvitsee rakastavat vanhemmat ja kodin. Jos lapsen saaminen on vaikeaa tai ajattelee että on paljon lapsia ilman kotia, niin miksi ei antaisi kotia lapselle tai lapsille. Mielestäni adoptioasioita pitäisi helpottaa. Se liian monimutkaista. Lapsen saa synnyttää ja kelpaa vanhemmaksi melkein minkälainen vanhempi tahansa mutta adoptioon vaaditaan valiovanhemmuus.
      Joka lapsen haluaa, niin ei lähde adoptioon kevein perustein.

• siksi

kuka nyt tähän maailmaan haluaisi lisää lapsia tähdä. ihmisiä jo muutenkin enemmän kuin maapallolla kyky kantaa.

• kannatan adoptiota

Olen lapseton ja ajattelen, että on jopa itsekästä ajatella että lapsen pitää olla omista geeneistä lähtöisin. Sittenkin esim. äiti antaa jälkeläiselleen vain 50 % geeneistä ja olemmehan monen suvun geenikoktail: kuinka monelta taholta geenimme tulekaan jos ajatellaan neljää isovanhempaa, vanhempiemme vanhempia.
      Miksi ehdä tekemällä lapsia ja ihmisiä. Eikö ole oikein huolehtia niistä, jotka voat jo tänne syntyneet ja joilla ei ole huoltajia.

• kajsd1212

Jotkut taas ovat sitä mieltä että abortti on kauhein synti ja jokainen raskaus pitäisi synnyttää ja jokaiselle lapselle annettava adoption koti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe