Vanhan sähkökiukaan tunnit tuli täyteen ja pitäisi hankkia uusi.
Harkinnassa ovat ainakin Harvia Cilindro ja Kota kiukaan Saana. Olisiko kenelläkään noista malleista kokemusta ja kuinka ne pärjäävät kalliimmille katiskamalleille.
Entäpä tasomallinen kiuas? Esim. Narvi Stonet, Harvia Figaro tai vaikkapa Vuolux Stone?
Kiukaista taas kerran
9
5060
Vastaukset
- Sori
Et ole hankkimassa!
- Haloo häh?
Jaa että mitä lajia? Hohtimet paperipussissa kauppatorilla?
- 09430 postinro
Harvia Cilindro on minulla uudessa 2-3henkilön kakkos-saunassa .
Ja tuntuu etten parempia sähölöylyjä saanut mistään muusta.
-n. 52C ja alkaa hiki virtaa.
Tuu koittaa- Kyselee ¿
Pelaako kiukaassasi termostaatti hyvin?
- köhj ök89 å98 3
Hohhoijaa.
Oletatko tosiaankin, että saat asiallista vastausta tuollaiseen kysymykseen? Ensiksikin kiukaat kaikki suunnilleen samanlaisia. Toisekseen, jos joku kehuu jotain, on kyseistä kiuasta myyvä jobbari. Jos haukkuu jotain on jonkin muun merkin edustaja.
Kuluttaja kehuu järjestelmällisesti omaa kiuastaan, koska jokaisella maapallon paras sauna.
Niettä kiuas kestää aikansa, osta jokin. Mieluiten yleinen merkki, niihin saa vastuksia. Muita vikoja kiukaisiin harvoin tulee vastukset ei kalliita, niitä kannattaa vaihdattaa. Sähkärin hommia, kaikki vastukset kerralla, kestääpähän taas aikansa, eikä tarvitse jatkuvasti sähkärille maksaa. Jos lutraa vedellä ja vaikka melko kylmä ja kostea paikka, kiukaaseen voi tulla jotain sähkövikoja, joita ei kannata korjata. Oikein vanha kiuas voi ruostua ruman näköiseksi, ehkä puhkikin.- Aika nihilisti
Harvian halvempia malleja ei kuitenkaan kannata ostella. Niiden ajastinkellot ovat ihan täyttä kuraa. Enkä ole mikään "muun merkin edustaja" vaan käyttäjä, jolla on kokemuksia uudehkon kerrostalosaunan kiukaasta, tukena muiden asukkaiden vastaavanlaiset kertomukset.
- öj jåio09 hpi
Aika nihilisti kirjoitti:
Harvian halvempia malleja ei kuitenkaan kannata ostella. Niiden ajastinkellot ovat ihan täyttä kuraa. Enkä ole mikään "muun merkin edustaja" vaan käyttäjä, jolla on kokemuksia uudehkon kerrostalosaunan kiukaasta, tukena muiden asukkaiden vastaavanlaiset kertomukset.
ja miksihän on vaan naristu, jos uudehko talo, miksi ei ole reklamoitu ?
Siksi, että kivempi narista, kuin tehdä tuotevirheen korjaamiseksi yhtään mitään. Kiukaat halpoja, jos kukaan ei suostu maksamaan kiukaitten korjausta, kimppaostona kaikkien kiukaitten vaihtaminen ei paljoa syö kenenkään massista.
Kun kerran mainitsit merkin, mitä haukuit. En usko, että et ole kiuaskauppias, joku rautakaupan myyjä, jolla iltatuuri ja hetki aikaa trollata firman koneelle netissä, ennenkuin iltaruuhka myymälässä alkaapi. - jep jep joo
öj jåio09 hpi kirjoitti:
ja miksihän on vaan naristu, jos uudehko talo, miksi ei ole reklamoitu ?
Siksi, että kivempi narista, kuin tehdä tuotevirheen korjaamiseksi yhtään mitään. Kiukaat halpoja, jos kukaan ei suostu maksamaan kiukaitten korjausta, kimppaostona kaikkien kiukaitten vaihtaminen ei paljoa syö kenenkään massista.
Kun kerran mainitsit merkin, mitä haukuit. En usko, että et ole kiuaskauppias, joku rautakaupan myyjä, jolla iltatuuri ja hetki aikaa trollata firman koneelle netissä, ennenkuin iltaruuhka myymälässä alkaapi.Mitä oikein länkytät? Taidat olla itse joku kiuasvalmistajan kätyri. Nyt ei ole iltaruuhkaa, joten ehdin taas tulla koneelle. Ei vaiskaan, ihan tiedoksi vaan, että yhtiön kaikkien asuntojen kiukaisiin on vaihdettu ne kytkinkellot takuuna, muutamaan kämppään jo useampaan kertaankin. Että reklamaatiopuoli kyllä toimii, valmistajan toimenpiteet ei vaan oikein vakuuta. Mitä hyötyä on vaihtaa p@skan kellon tilalle samanlainen p@ska?
- jep jep joo
jep jep joo kirjoitti:
Mitä oikein länkytät? Taidat olla itse joku kiuasvalmistajan kätyri. Nyt ei ole iltaruuhkaa, joten ehdin taas tulla koneelle. Ei vaiskaan, ihan tiedoksi vaan, että yhtiön kaikkien asuntojen kiukaisiin on vaihdettu ne kytkinkellot takuuna, muutamaan kämppään jo useampaan kertaankin. Että reklamaatiopuoli kyllä toimii, valmistajan toimenpiteet ei vaan oikein vakuuta. Mitä hyötyä on vaihtaa p@skan kellon tilalle samanlainen p@ska?
Niin, ja lisäisin vielä, että tätä kytkinkello-ongelmaa on jatkunut jo vuosia, ainakin tämän palstan kirjoituksien mukaan. Miksi valmistaja ei ole tehnyt virheen korjaamiseksi mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760