Meille on joulun tienoilla syntymässä esikois poikamme. Poika on vain tyystin nimeä vailla , koska emme ole päässeet nimestä yhteisymmärrykseen. Nimi ehdotuksia siis kaivataan. Itse tykkään uudemmista nimista ja mieheni taas hieman vanhemmista. Joten ehdotelkaas molempia
Nimi esikoisellemme !
27
315
Vastaukset
- Nimiäää
Ben
Tino
Jasper
Elias
Emil
Niklas
Ensio
Aarre
Kalle
Pauli
Olli
Matias- Sloittaja
Tykkäsin nimistä Elias , Emil , Kalle ja Pauli. Mieheni nimi oon muuten Niklas joten se ei ainakaan ole vaihtoehto. Kiitos ehdotuksista.
- pientä rajaa
Minkä maalaisille ovat ensimmäsen ryhmän nimet? Jatkan sitä listaa:
Igor
Sergei
Vladimir
Iosif
Vasili
PS. Mitä jos suomalaiselle annettaisiin suomalainen nimi. Tosin Ridge on hieno. - NimiTäti
Kaius.
Noa.
Joa.
Noel.
Vilho.
Eero.
Niilo.
Anton.
Jaakko.- Aloittaja
Tykkäsin melkein kaikista ehdottamistasi nimistä. Mieheni ei sitten niinkään. Pidin erityisesti nimistä Noa , Joa ,Noel , Vilho ja Anton. Kiitos ehdotuksista! Lisää ehdotuksia otetaan vastaan
- NimiTäti
Aloittaja kirjoitti:
Tykkäsin melkein kaikista ehdottamistasi nimistä. Mieheni ei sitten niinkään. Pidin erityisesti nimistä Noa , Joa ,Noel , Vilho ja Anton. Kiitos ehdotuksista! Lisää ehdotuksia otetaan vastaan
Noel-nimi sopisi joulunajan vauvelille hyvin!
- hakjhksah
Ilari
Iivari
Vilho
Samu
Peetu
Arttu
Eino- Aloittaja
Tykkäsin erityisesti Vilhosta , Samusta , Peetusta , Artusta ja Einosta. Kiitos ihanista ehdotuksista!
- &&&
Wille
Roope
Tuomas, Tomas
Tuukka
Ilkka
Iisakki
Jaakko
Jaska
Jermu
Jyri
Jori
Lauri
Remu Akseli
Renne
Sampo
Ukko
Otso
Oiva
Eino
Niilo
Juho
Jeremias (mahd.toiseksi nimeksi)
Vilppo
Vilpas
Vili
Miska
Ilja
Elja
Joel
Max
Sam
Tom
Joose
Joopi
Aron
Aare, Aaretti
Abel, Aapeli
Arte
Antre
Rasmu
Verne
Mano
Miio
Eeri- Aloittaja
Roope , Jori , Oiva , Noel ja Miio ovat ehdotuksistasi suosikit. Jopa mieheni tykkäsi nimestä Jori ja minäkin ihastuin siihen. KIITOS!
- Aloittaja
Aloittaja kirjoitti:
Roope , Jori , Oiva , Noel ja Miio ovat ehdotuksistasi suosikit. Jopa mieheni tykkäsi nimestä Jori ja minäkin ihastuin siihen. KIITOS!
Elias = aivan ihana nimi ja miehenikin mielestä ihan varteenotettava,
Noa= yksi minun henkilökohtaisista lemppareista mies ei ole ihan samaa mieltä.
Noel= Tästä nimestä tykkäämme molemmat se sopisi hyvin sukunimeen ja mieheni nimeen, muutenkin nimi on ihanan pehmeä! Peetu=Aivan ihana nimi , harkintaan
Eino= Ihanan pehmeä ja nätti nimi taas yksi minun lemppareistani
Oiva=tämäkin on ihana , harkintaan!
Jori= minun ja mieheni yksi lemppari.
Edellä mainitut ovat ehdotetuista nimistä suosikkejani ja osa miehenikin suosikkeja. Ehdotelkaas ihmeessä lisää. Toisen ja kolmannen nimen nimiehdotuksiakin otetaan vastaan! - Goldenstar
Aloittaja kirjoitti:
Elias = aivan ihana nimi ja miehenikin mielestä ihan varteenotettava,
Noa= yksi minun henkilökohtaisista lemppareista mies ei ole ihan samaa mieltä.
Noel= Tästä nimestä tykkäämme molemmat se sopisi hyvin sukunimeen ja mieheni nimeen, muutenkin nimi on ihanan pehmeä! Peetu=Aivan ihana nimi , harkintaan
Eino= Ihanan pehmeä ja nätti nimi taas yksi minun lemppareistani
Oiva=tämäkin on ihana , harkintaan!
Jori= minun ja mieheni yksi lemppari.
Edellä mainitut ovat ehdotetuista nimistä suosikkejani ja osa miehenikin suosikkeja. Ehdotelkaas ihmeessä lisää. Toisen ja kolmannen nimen nimiehdotuksiakin otetaan vastaan!Eelis
Luka
Leevi
Eetu
Elmeri
Antto
Otto
Iivo
Iivari
Valtteri
Adam
Taavi
Viljami
Ohto
Santtu
Daniel
Matias
Kaapo
Tino
Tomi
- yööööööö
Jori on oikein hyvä ja miehempi nimi. Sopii kaikenikäisenä. Noel ja Miio enemmän pikkupojan nimiä.
Jori Veikko
Jori Olavi
Jori Aleksi
Jori Oiva Elias
Jori Ville Valtteri
Jori Anton Eerikki
Jori Eelis Olavi
Jori Vilho Juhani
Jori Eino Juhani
Jori Kalle Artturi - Lasse Sievinen
Pertti-Keijo
Yrjö-Uolevi
Jorma-Anneli
Hirvi-Kalervo - jokiseutu
Jori Peetu Roopertti
Jori Peetu Olavi
Jori Pete Aleksi - äölkjhgfdsa
Oula, Elmeri, Viljo, Onni, Ola, Niki, Miro, Ilja, Miska, Kimi, Aapo, Ohto, Oiva, Otso, Vili, Karo, Kare, Touko, Roni...
- Aloittaja
Luka , Viljami , Tino , Elmeri ja Miska ovat nyt viimeisimpien viestien suosikkejani! Luka pääsi myös harkintalistalle! Harkinnassa ovat nyt siis Jori , Noel ja Luka! Toisia nimiä saa myös ehdotella niinkuin osa teidtä onkin jo tehdyt. Kiitos siitä !
- åpoiuytrew
Aloittaja kirjoitti:
Luka , Viljami , Tino , Elmeri ja Miska ovat nyt viimeisimpien viestien suosikkejani! Luka pääsi myös harkintalistalle! Harkinnassa ovat nyt siis Jori , Noel ja Luka! Toisia nimiä saa myös ehdotella niinkuin osa teidtä onkin jo tehdyt. Kiitos siitä !
no Elmerihän sopii toiseksi nimeksi, samoin Viljami
Luka on tällä hetkellä suomen suosituimpien poikien nimien joukossa, joten jos ette halua tusinakamaa, niin suosittelen miettimään muita vaihtoehtoja. ei ole kiva jos päikkyryhmässä tai koululuokassa on samannimisiä kourallinen...
- Yrjö Urpola
Reiska
Pertti-Esko
Yrmy
Iso-Jorma
Jytky-Uolevi
Pano-Petteri - AutumnRain
Noel, Joel, Miska, Petja, Kuura, Sisu, Jiri, Jasu, Nino
Jaakko, Onni, Armas, Väinö, Viljami, Pekka, Pekko, Olavi, Otso, Aatos, Nuutti- AutumnRain
Miska Luka Elmeri
Sisu Elmeri
Tino Kuura Viljami
Noel Miska Otava
- NimiTäti
Noel Aleksis.
Noel Oskari.
Noel Aleksanteri,
Noel Nikolai.
Noel Matteus. - Seppo Taalasmaa
Tässä se on!: SONNI-KALERVO!
- maanantaipv
Parhaat:
Jori
Leo
Jaako- 9+3
Isac
Aleksi
Benjamin
Topias
Miika
Niko
Niila
Jeremia
Jeremias
Kristian
Vertti
Verneri
Leevi
Veeti
Kasperi
Kasper
Kimi
Kik
- jeppss.
Luka on tooooosi yleinen. Jori ja Noel on kummatki kivoja ja mun mielestä sopii kyllä niin lapselle kun aikuisellekin (joku sanoi ettei Noel sopisi). Noel tosiaan ois kiva merkityksellinen nimi, kun syntyy joulun aikoina, se voisi olla edes toinen tai kolmas nimi jos päädytte johonki toiseen etunimeen :)
- Pinja
Jori Sebastian.
Jori Akseli.
Jori Akusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk326622Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin203314Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521440Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_201362Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281316PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1781293- 1401161
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport461090- 39946
- 145850