Kajaanissa jonkun aikaa olleena, olen pannut merkille, että täällä näkyy olevan yllättä-
vän paljon koiran omistajia, joilla on 2 - 3 koiraa. Joillakin vielä varsin isokokoisia koiria.
Näitä sitten käytetään lenkillä, jossa ne sotkevat jätöksillään milloin mitäkin paikkaa.
Enkä ole kyllä juuri kellään nähnyt niitä muovipussukoita, joihin olisivat jätökset kerän-
neet, jätökset, jotka isoilla koirilla ovat myös varsin isokokoiset.
Olenkin sitä mieltä, että koiravero pitää saattaa uudestaan voimaan. Jos kerran on varaa
pitää monta isoa hurttaa, niin kyllä silloin on varaa maksaa myös koiraverokin. Voitai-
siinhan silloin verosta kertyvillä tuloilla siistiä ainakin noita yleisimpiä paikkoja, jota koi-
rat jätöksillään sotekevat.
Jätösten keräys
2
74
Vastaukset
- En ole koskaan
käynytkään kajaanissa, joten siellä voi toki olla eri asia kuin täällä etelän metian valta-alueilla. Mutta sen olen kyllä havainnut, myös itsestäni, että ne muovipussukat on kätevämpi pitää taskussa kunnes niihin alkaa lappaa täytettä. Sen jälkeen ne kiikutetaan lähimpään roskikseen, yleensä julkiseen, ja jätetään sinne. Ehkä kajaanissa toimitaan jokseenkin samoin? Onko mahdollista?
Mutta tuosta monen koiran samanaikaisesta lenkkeilystä olen samaa mieltä kanssasi että vähän turhanaikaista. Kaksi menee vielä samalla lenkillä mutta kolmannen mukaanotto on jo järjenköyhyyttä. - Lieksassa
on pahempaa: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288616500792.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741420Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13957Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv46612Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134608Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47603Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50564