Ira!!!!!!!

Kreivitär

Ootko viihtynnyt siellä kartanossa, minne muutit?

23

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bööööö

Niinpä tosiaan........
      Kummitteleeko siellä, entä kuuluuko outoja ääniä?

• -ra

Rauhallinen asunto on,siellä asuu serkkuni perheineenSe on ollut sukuni hallitsema akusta asti

• -ra

Saitko hyvän mielen piruilustasi ?Tästä eteenpäin en vastaa tyhmiin kysymyksiin

• Kreivitär

Piruilusta????
        Mielestäni kysyin ihan asiallisesti.
        Taidan nyt jättää tulevaisuudessa kysymykset sikseen.

• Kvaak Kvaak
        Kreivitär kirjoitti:

Piruilusta????
        Mielestäni kysyin ihan asiallisesti.
        Taidan nyt jättää tulevaisuudessa kysymykset sikseen.

Jos oot asunnu siellä Akusta asti, niin alan epäillä että asut Ankkalinnassa.
        Onko Iineskin siellä?

• ....................

Vain rekkautunut voi poistaa itse viestejään, muut poistaa ylläpito.

• -ra

yhtään viestiä en ole poistanut

• rs.09

Et varmastikaan itse _poistanut_, se kun ei onnistu jos ei ole rekisteröinyt, sen sijaan voi pyytää ylläpitoa poistamaan.....

Milloin sinulla alkaa hoidot?

• Mäsentein

Turhaa -ra:aa syyttää poistoista, minä ne olen pyytänyt ja pyydän edelleen kaikki sellaiset jotka eivät liity palstan aiheeseen ja kohdistuvat inhottavasti toiseen kirjoittajaan.

• -ra
        Mäsentein kirjoitti:

Turhaa -ra:aa syyttää poistoista, minä ne olen pyytänyt ja pyydän edelleen kaikki sellaiset jotka eivät liity palstan aiheeseen ja kohdistuvat inhottavasti toiseen kirjoittajaan.

Kiitokset sjnulle

• -ea

19,11 alKaa hoidot,en ole kenenkään käskenyt poistamaan viestejäni enkä pyydä

• ........

- Ra koita jaksaa. Typeriä ovat ilkeät kommentit. Kertovat enemmän niiden kirjoittajasta kuin sinusta

• -ra
        ........ kirjoitti:

- Ra koita jaksaa. Typeriä ovat ilkeät kommentit. Kertovat enemmän niiden kirjoittajasta kuin sinusta

Kiitokset sinullekkin

• 1+1

Etkö mene sydämen jatkotutkimuksiin tuolloin 19.11.? Kysyjä lienee tarkoittanut syöpähoitojesi alkamista, kerroit että olet saanut uuden syövän.

voimia!

• reaalisesti

Niin, suora kysymys sinusta välittävänä kirjoittajana, hyvä -ra! Olisi kohteliasta vastata hänelle ajanmukaisesti.

• -ra

Ensin hoidetaan sydän tutkimukset

• -ra

Kaunis päivä tänään vaikka myrsky puhaltaakin aikalailla.mutta onneksi aurinko paistaa

• -ra

Huomenna minulla Haartmanin keikka saa nähdä mitä tuleman pitää

• -ra

Ainuttakaan poistoa en ole tehnyt,enkä tee.Unohdit kaikki törkeydet joita on minulle laitettu ennen kun käämi on palanut.Katseleppa vaan taaksepäin kirjoituksia

• -ra

Epäillähän voi mitä vaan.Lueppa vanhoja viestejä niin näet mitä sontaa päälleni on kaadettu,tarpeeksi usein kun kaadetaan,niin siinä pinna palaa jokaisella.Et sinäkään varmasti kovin kilttejä vastauksia kiejoittelisi jos samat kaadettaisiin sinun nuskaasi,en edes jaksa muistaa kaikkea moskaa,skitsofreeniksi kutsuttu ja lukkojen takana istumassa ym. alaarvoista.Lueppa uudelleen niitä vanhoja viestejä niin näet että ainuttakaan kerjakirjoitusta en ole minä aloittanut.Nosteleppa niitä muiden kirjoittamia törky kirjoitujsia,nutta etgän sitä yee että saisit minun kitjoitukseni erotettua herjakirjoituksistaOnko sinulla joku pakkomielle kaivella minun vuosia vanhoja viestejä.Kirjoitteleppa välillä itsestäsi ja katso mitä vastauksia saat,nutta ethän sitä rohkene tehdä

• -ra

En ole ikinä poistanut yhtäkään kirjoitusta,en edes osaa,joten poistaja on joku toinen en minä Siljetuille palstoille en ole ikinä kirjoittanut.

• -ra

Missä muuten ja millä nimimerkillä sinä olet kirjoitellut asialliset syöpäkirjoitukset,sinä joka koko ajan epäilet minun kirjoituksiani.Näköjään olet omat kirjoituksesi jo poistanut

• -ra

Näköjään olet poistanut kaikki omat kirjoituksesi ,sinä joka minun epäilit poistanut

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      171
      3199
    2. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      64
      2004
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      38
      1992
    4. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      26
      1960
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      198
      1900
    6. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      83
      1303
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      98
      1281
    8. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1242
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      191
      1216
    10. Kadonnut Kajaanissa

Yllättävän hyvät kuvat poliisilla, luulisi löytyvän niiden perusteella?
      Kajaani
      25
      1187
    Aihe