Hei kaikki paikkarista haaveilevat.
Paikkari maksaa n.200€.Meitrack MT 90 on sama laite ja maksaa esim.polkumyynti.comissa 79€ ja ebay:ssa 66,72€ eli reilusti alle puolet paikkarin hinnasta.
Pakkauksessa ei ole pantaa eikä paikantimelle pussia mutta varmasti pystyy tuon pussin ompelemaan itse helposti ( meilläkin on itse ommeltu pussi paikkarille,koska paikkarin oma pussi on käytössä tosi hankala)
Meitrack MT 90:n mukana tulee myös ohjelmisto cd tietokoneelle jota paikkarissa ei tule.
Ilmeisesti Meitrack MT90 toimii myös kaksisuuntaisena paikantimena kun paikkariin pystyy vain soittamaan.(otettu päälläolevien nappien toiminnot pois)
Itse ostin Paikkarin ja vähän nyt harmittaa kun jouduin rahastuksen uhriksi
eli tuossa halvasta koiratutkasta haaveiliville säästövinkki.
Meitrack mt90:n käyttää karttoina google mapsin karttoja >> ovat parempia kuin maastokartat.fi:n kartat.
Paikkari koira GPS
hauhau1
0
186
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102423- 842111
- 561667
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai581632- 1551560
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461466Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1531440- 1121190
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket261158