Olen syntynyt 12.10.1993 Porvoossa klo 13:52 , kun nuo kaikki netin koneet antavat eri tuloksia.. Olen mm. Härkä,Jousimies,Skorppioni jne..
Mikä mun nouseva merkki?
1
229
Vastaukset
- astro.com
nouseva jousimies laskeva kaksonen?
"Acs Jousimies-Dsc Kaksonen
Nouseva jousimies antaa itsestään menevän, sosiaalisen, kiihkeän ja periaatteellisen ensivaikutelman. Hänen elämänasenteensa on levoton, sillä matkustushalu ja vieraiden kulttuurien näkeminen ovat hänelle melkein elinehtoja. Tästä yksilöstä paistaa into ja tulenpalava aatteellisuus, joka saattaa ryöpytä ilmoille vahvoina mielipiteinä ja haluna saarnata aina tilaisuuden tullen.
Nouseva jousimies tarvitsee ympärilleen kaksosen tyylistä sananiekkaa, joka kykenee vastaamaan hänen elämää tutkivaan asenteeseensa. Nouseva jousimies rakastaa hyviä ja kehittäviä väittelyitä sekä älyllistä haastetta. Kaksosmainen verbaalikko tarjoaa jousimiehelle yhteyksiä, sosiaalisia kontakteja ja tiedon murusia laajempaan kokonaisuuteen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959