Hei onks kellään kokemusta captur nimisen auton dsg automaatista, auto tuli myyntiin vasta kesällä mutta nyt olisi jo odotettavissa kokemusperäisesti ensimmäiset automaattilaatikoiden poksahtelut.
Jos vaihteisto kestää kauemmin kuin kian dct vaihteisto eli 60tkm syön paskerillisen rellun etupyöränlaakereita eli herneitä.
Rellu CAPTUR DSG:llä
5
304
Vastaukset
- Puoliraakoja
Olisihan siellä renun tehtaalla ollut aikaa ne herneet kypsäksi keittää, onneksi ei ole kokemusta, eikä sen mukaan uusia traumoja mistään capturista.
- Frhhhhg
Eipä taida olla kokemusta.
- Rellu 11123
Kokemukseni Capturista on vielä hieman lyhytaikaista, noin kolme kuukautta ja 4 tkm. Mutta olen jo nyt ihastunut kuusi pykäläisen EDC-vaihteiston toimintaan ja ihmettelen miksi ei minulla ennen ole ollut automaattivaihteista autoa.
Laatikko vaihtaa pykälää melkein huomaamatta ja autoilu on aina vaan helpompaa. Capturin valintaan taisi vaikuttaa tyttären 06-mallinen automaatti-Megane jota pääsen silloin tällöin ajamaan, totesin silloin että joku tälläinen täytyy itsellekkin seuraavaksi hankkia. - suppea valikoima
EDC on Getragin perua, eli ei ole sama kuin VW:ssä. Minulla on dci-Meganessa tuo laatikko ja kyllä minä siitä tykkään enemmän kuin perinteisestä nelivaihteisesta.
Harmi vaan että 120 tce farmari-Clioa tuolla EDC:llä ei tuoda Suomeen, eli se on saatavissa vain tuohon katumaasturiin. Pienen automaattiturbofarmarin haluavalle Skoda Fabia voi olla toimiva vaihtoehto vaikka siinä onkin luokkaa lyhyempi akselväli.- Rönö hönö
Hehheh, kyllä tuo rellu on kokonaistaloudellisempi kuin mikään skodan automaattibensaturbofarnari, lyhennettynä TSI DSG.
Ei ole massia ajella sellaisella skodalla!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221