Hei onks kellään kokemusta captur nimisen auton dsg automaatista, auto tuli myyntiin vasta kesällä mutta nyt olisi jo odotettavissa kokemusperäisesti ensimmäiset automaattilaatikoiden poksahtelut.
Jos vaihteisto kestää kauemmin kuin kian dct vaihteisto eli 60tkm syön paskerillisen rellun etupyöränlaakereita eli herneitä.
Rellu CAPTUR DSG:llä
5
281
Vastaukset
- Puoliraakoja
Olisihan siellä renun tehtaalla ollut aikaa ne herneet kypsäksi keittää, onneksi ei ole kokemusta, eikä sen mukaan uusia traumoja mistään capturista.
- Frhhhhg
Eipä taida olla kokemusta.
- Rellu 11123
Kokemukseni Capturista on vielä hieman lyhytaikaista, noin kolme kuukautta ja 4 tkm. Mutta olen jo nyt ihastunut kuusi pykäläisen EDC-vaihteiston toimintaan ja ihmettelen miksi ei minulla ennen ole ollut automaattivaihteista autoa.
Laatikko vaihtaa pykälää melkein huomaamatta ja autoilu on aina vaan helpompaa. Capturin valintaan taisi vaikuttaa tyttären 06-mallinen automaatti-Megane jota pääsen silloin tällöin ajamaan, totesin silloin että joku tälläinen täytyy itsellekkin seuraavaksi hankkia. - suppea valikoima
EDC on Getragin perua, eli ei ole sama kuin VW:ssä. Minulla on dci-Meganessa tuo laatikko ja kyllä minä siitä tykkään enemmän kuin perinteisestä nelivaihteisesta.
Harmi vaan että 120 tce farmari-Clioa tuolla EDC:llä ei tuoda Suomeen, eli se on saatavissa vain tuohon katumaasturiin. Pienen automaattiturbofarmarin haluavalle Skoda Fabia voi olla toimiva vaihtoehto vaikka siinä onkin luokkaa lyhyempi akselväli.- Rönö hönö
Hehheh, kyllä tuo rellu on kokonaistaloudellisempi kuin mikään skodan automaattibensaturbofarnari, lyhennettynä TSI DSG.
Ei ole massia ajella sellaisella skodalla!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446