http://www.youtube.com/watch?v=jGGYC7H-uEA
Aikamoista, ellen sanoisi?? Iha mielenkiinnolla oottelen minkälainen pätkä tuola tulee
Susielokuva
3
124
Vastaukset
- kohjelmaonsepti
Varmaan aika paska tulee olemaan. Suojelun hössötystä ja susien ylistystä. Ylistäkää ja suojelkaa suojeliat metsäpeuraa, se on kuulkaa vielä harvinaisempi kun tuo teidän takkuturkki matoperse hukkanne.
- Kylästyny
Työnnä se ronkainen sen ihanne-elukkas perseeseen ja painukaa kolmistaan het ensimmäisille jäille ja mielellään mahdollisimman syvälle kohtaa!!
- Turaani UGRI
[PDF]
FANAATTISEN SUDENSUOJELUN JUURET OVAT NATSISMISSA ...
www.sanansaattaja.com/SUDENSUOJELUN J...Översätt den här sidan
Ote kirjasta: Suden kahdet kasvot – ilmestyy syyskuussa 2012. FANAATTISEN SUDENSUOJELUN JUURET OVAT NATSISMISSA. JA SE ON VERRATTAVISSA ...
[PDF]
Harmaasudesta koirasuteen - Nanomatic
www.nanomatic.fi/koirasusi.pdfÖversätt den här sidan
4 jun 2013 - Harmaasudesta koirasuteen. Minne hävisi aito suomalainen villisusi? Tulevatko lapsemme muistamaan meidät sukupolvena,.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856