menetikö mahdolisuuden? :( (help) :'(

help me

Elikkä ollaan kummatki 16v mutjoo asiaan .. .

Elikkä olin erään pojan kanssa. Hän lupasi olla minulle se oikea, lupasi että ei ikinä jåtä ja sanoi rakastavansa. Hän sit jättikin exänsä takia. Eli suomeksi hän ikävöi exää ja exä häntä. Loput voitte arvata. Koitin jo puhua sille että miltä musta tuntuu mutta ei sitä tunnu kiinostavan mun tunteet :(

6

105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • help me

Hei ihan oikeesti?? ...:( huhuuuu??

• DWI!

No ei siinä enää mitää... Mihin sä muka tarvisit apua. Deal with it

• sunnuntaita

Hei! On vaikea tietää,löytääkö vielä tuossa iässä sitä oikeeta! Niitä menetyksiä ja pettymyksiäkin tulee ja tuntuvat kipeiltä,mutta niiden kautta ihminen vahvistuu ja "kasvaa".Itse sopisin sulle mummiksi iän puolesta.Muistan,kun olin tuossa iässä ja kavereita löytyi tanssilavoilta,nyt löytyy seuraa monesta paikasta,kun siihen aikaan,kun olin nuori.

Ei nuoret taida edes käydä tanssimassa,mitä ehkä discoissa! Mun poikani rupes seurustelemaan 17-vuotiaana ja tyttö oli 15-vuotias.10 vuotta seurustelivat,niin sitten menivät naimisiin!!!Kaksi lasta saivat./-vuotta olivat aviossa,niin ero tuli.Eihän siinä alun perinkään äidin neuvot auttaneet,mutta sivullinen näkee asiat heti ja erilailla.Positiivista oli tässä asiassa on se,että sain kaksi ihanaa pojan vesseliä,toinen täytti 11v ja toinen täyttää 9v.

Halusin sanoa näin,että se liitto ei kestänyt ja nyt poikani löysi ihanan naisystävän ja häätkin tiedossa!Sulla on vielä aikaa katsella poikaystäviä ja viettää huoletonta elämää.Ei se eka ole aina se "oikea"välttämättä,mitä nyt tässä kerroin! Kiva nauttia nuoruudesta..kyllä sitäehtii sitten vanhempana vakiintua ja löydät sen oman miehesikin vielä.Sanon vielä,etten minä ole vieläkään sitä oikeata miestäni löytänyt,vaikka ikää on 65v.Toivon kaikkea hyvää sulle elämässä.Yks mummeli.

• sunnuntaita

Korjaan yhden kohdan:nimittäin olivat aviossa 7v,tuli väärä merkki sillä kohtaa.

• -o-

Menetit? Sehän on voitto päästä tuollaisesta jätkästä eroon. Jos se lohduttaa, niin hän tulee elämään kurjan elämän.

• teksti oli poistettu

Ei se ensimmäinen ole aina se oikea.Nautihan nuoruudesta.Ehdit kyllä löytämään sen miehesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      23
      1840
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1681
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1423
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      69
      1093
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      50
      1022
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      53
      880
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      851
    8. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      23
      850
    9. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      175
      832
    10. Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.

Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä
      Maailman menoa
      174
      710
    Aihe