Elikkä ollaan kummatki 16v mutjoo asiaan .. .
Elikkä olin erään pojan kanssa. Hän lupasi olla minulle se oikea, lupasi että ei ikinä jåtä ja sanoi rakastavansa. Hän sit jättikin exänsä takia. Eli suomeksi hän ikävöi exää ja exä häntä. Loput voitte arvata. Koitin jo puhua sille että miltä musta tuntuu mutta ei sitä tunnu kiinostavan mun tunteet :(
menetikö mahdolisuuden? :( (help) :'(
6
105
Vastaukset
- help me
Hei ihan oikeesti?? ...:( huhuuuu??
- DWI!
No ei siinä enää mitää... Mihin sä muka tarvisit apua. Deal with it
- sunnuntaita
Hei! On vaikea tietää,löytääkö vielä tuossa iässä sitä oikeeta! Niitä menetyksiä ja pettymyksiäkin tulee ja tuntuvat kipeiltä,mutta niiden kautta ihminen vahvistuu ja "kasvaa".Itse sopisin sulle mummiksi iän puolesta.Muistan,kun olin tuossa iässä ja kavereita löytyi tanssilavoilta,nyt löytyy seuraa monesta paikasta,kun siihen aikaan,kun olin nuori.
Ei nuoret taida edes käydä tanssimassa,mitä ehkä discoissa! Mun poikani rupes seurustelemaan 17-vuotiaana ja tyttö oli 15-vuotias.10 vuotta seurustelivat,niin sitten menivät naimisiin!!!Kaksi lasta saivat./-vuotta olivat aviossa,niin ero tuli.Eihän siinä alun perinkään äidin neuvot auttaneet,mutta sivullinen näkee asiat heti ja erilailla.Positiivista oli tässä asiassa on se,että sain kaksi ihanaa pojan vesseliä,toinen täytti 11v ja toinen täyttää 9v.
Halusin sanoa näin,että se liitto ei kestänyt ja nyt poikani löysi ihanan naisystävän ja häätkin tiedossa!Sulla on vielä aikaa katsella poikaystäviä ja viettää huoletonta elämää.Ei se eka ole aina se "oikea"välttämättä,mitä nyt tässä kerroin! Kiva nauttia nuoruudesta..kyllä sitäehtii sitten vanhempana vakiintua ja löydät sen oman miehesikin vielä.Sanon vielä,etten minä ole vieläkään sitä oikeata miestäni löytänyt,vaikka ikää on 65v.Toivon kaikkea hyvää sulle elämässä.Yks mummeli.- sunnuntaita
Korjaan yhden kohdan:nimittäin olivat aviossa 7v,tuli väärä merkki sillä kohtaa.
- -o-
Menetit? Sehän on voitto päästä tuollaisesta jätkästä eroon. Jos se lohduttaa, niin hän tulee elämään kurjan elämän.
- teksti oli poistettu
Ei se ensimmäinen ole aina se oikea.Nautihan nuoruudesta.Ehdit kyllä löytämään sen miehesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all231840Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531681- 301423
- 691093
- 501022
- 53880
- 49851
- 23850
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?175832Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä174710