Hau hau vai Jahti&Vahti?

mietinvaan

Niin, kumpaa merkkiä suosittelisitte syöttämään koiralle, hau hauta vai jahti&vahtia?

7

219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1010

Ei merkittävää eroa, kumpi vaan.

• 911

J&v:ssä lyhyempi tuoteseloste, eli luultavasti vähemmän kaikenmaailman säilöntäaineita.

• 1010

Säilöntäaineiden määrästä se ei kerro välttämättä yhtään mitään. En tiedä miten J&V:n kohdalla mutta Hau Haun ruuat niitä uusia valkoisia säkkejä lukuunottamatta sisältävät kemiallisia säilöntäaineita. Tosin niitäkin hyvin minimaalisesti, joten minusta niitä on turha alkaa pelkäämään. Niitä samoja aineita on myös ihmisten ruoka pullollaan, jopa purkka sisältää niitä!

Hau Haun ruokia saa pienemmissä pusseissa, J&V:llä taitaa olla aika usein vaihtoehtona se 15kg ja olikohan jossain myös 4kg? En ole tähän jälkimmäiseen ruokaan juurikaan perehtynyt. Ja sitten menee vähän sen mukaan, että mistä haluaa ruokaa ostaa, Hau Haun saatavuus on huomattavasti parempi. Itse olen kuullut enemmän positiivista palautetta Hau hausta mutta meillä ei syödä näistä kumpaakaan, joten en ota muuten asiaan enempää kantaa.

• rotikkadobberi

Joo..Meiän koiralla on herkkä maha. N. Kuukauden ollut tuo meillä ja huomasin heti, kun se meille tuli, että kaikki ei oo nyt ihan normaalisti. Koira meinaa piereskeli koko ajan! Ja aivan hirvee haju. Lisäks kakkaläjät oli mahtavan kokosia.
      Olin kyllä kysynyt edelliseltä omistajalta, että mitä he syöttävät. No kuulemma kaupan ruuat ihan hyviä..Joo.
      No rupesin ettii vehnättömiä ruokia. Ja totesin että hau hau:sta loppu piereminen ja kakka alko olee normaalin kokosta ja näköstä.
      Mut piti sit kokeilla muitakin ja nyt ostin järjettömän säkin jahti&vahtia...koiran maha on aivan kuralla! Mun ex-miehen matot on paskottu. Pääsen mattopesulle :(
      En tajua, kun oon lukenut että tää ruoka ois hyvää ja edullista ja nyt näyttää siltä ettei se sovi mun koiralle.
      Tulinki tänne palstalle kattoon löytyiskö mitää vinkkejä miten tuon mahan sais kuntoon...

• rotikkadobberi

Eli oman kokemuksen perusteella suositgelen hau hauta :)

• rusettirinta

Kaikki koiranmuonat pois. Yksi vrk. ainoastaan vettä ja Inupekt Forte tab. ohjeen mukaan. Seuraavana päivänä raejuustoa ja riisiä. Kolmantena päivänä keitettyjä kanasuikaleita ja riisiä. Ripulipotilas kuivuu nopeasti, joten vettä pitää yrittää tarjota usein, myös piimä sopii.

• Nadix

En syöttäisi niistä kumpaakaan koiralleni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2428
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1746
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1449
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1447
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe