Hau hau vai Jahti&Vahti?

mietinvaan

Niin, kumpaa merkkiä suosittelisitte syöttämään koiralle, hau hauta vai jahti&vahtia?

7

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1010

Ei merkittävää eroa, kumpi vaan.

• 911

J&v:ssä lyhyempi tuoteseloste, eli luultavasti vähemmän kaikenmaailman säilöntäaineita.

• 1010

Säilöntäaineiden määrästä se ei kerro välttämättä yhtään mitään. En tiedä miten J&V:n kohdalla mutta Hau Haun ruuat niitä uusia valkoisia säkkejä lukuunottamatta sisältävät kemiallisia säilöntäaineita. Tosin niitäkin hyvin minimaalisesti, joten minusta niitä on turha alkaa pelkäämään. Niitä samoja aineita on myös ihmisten ruoka pullollaan, jopa purkka sisältää niitä!

Hau Haun ruokia saa pienemmissä pusseissa, J&V:llä taitaa olla aika usein vaihtoehtona se 15kg ja olikohan jossain myös 4kg? En ole tähän jälkimmäiseen ruokaan juurikaan perehtynyt. Ja sitten menee vähän sen mukaan, että mistä haluaa ruokaa ostaa, Hau Haun saatavuus on huomattavasti parempi. Itse olen kuullut enemmän positiivista palautetta Hau hausta mutta meillä ei syödä näistä kumpaakaan, joten en ota muuten asiaan enempää kantaa.

• rotikkadobberi

Joo..Meiän koiralla on herkkä maha. N. Kuukauden ollut tuo meillä ja huomasin heti, kun se meille tuli, että kaikki ei oo nyt ihan normaalisti. Koira meinaa piereskeli koko ajan! Ja aivan hirvee haju. Lisäks kakkaläjät oli mahtavan kokosia.
      Olin kyllä kysynyt edelliseltä omistajalta, että mitä he syöttävät. No kuulemma kaupan ruuat ihan hyviä..Joo.
      No rupesin ettii vehnättömiä ruokia. Ja totesin että hau hau:sta loppu piereminen ja kakka alko olee normaalin kokosta ja näköstä.
      Mut piti sit kokeilla muitakin ja nyt ostin järjettömän säkin jahti&vahtia...koiran maha on aivan kuralla! Mun ex-miehen matot on paskottu. Pääsen mattopesulle :(
      En tajua, kun oon lukenut että tää ruoka ois hyvää ja edullista ja nyt näyttää siltä ettei se sovi mun koiralle.
      Tulinki tänne palstalle kattoon löytyiskö mitää vinkkejä miten tuon mahan sais kuntoon...

• rotikkadobberi

Eli oman kokemuksen perusteella suositgelen hau hauta :)

• rusettirinta

Kaikki koiranmuonat pois. Yksi vrk. ainoastaan vettä ja Inupekt Forte tab. ohjeen mukaan. Seuraavana päivänä raejuustoa ja riisiä. Kolmantena päivänä keitettyjä kanasuikaleita ja riisiä. Ripulipotilas kuivuu nopeasti, joten vettä pitää yrittää tarjota usein, myös piimä sopii.

• Nadix

En syöttäisi niistä kumpaakaan koiralleni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      125
      3760
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      318
      2661
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2180
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      43
      2001
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      11
      1748
    6. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      9
      1304
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      131
      1255
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      96
      1194
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      85
      998
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      52
      972
    Aihe