PerhosPuistot

Perhoset"

Phuketin lähellä, minne kannattaa suunnistaa, vai jonnekkin kauemmas?Joskus ollut vaan nimeä muista.
Se missä olin oli todella kaunis-

5

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • butterfly.

      Perhospuisto on Patongilla. Perhoset surastaan parveilevat ympärilläsi, lentävät mukaasi sopivasta hinnasta.

    • katso täältä
    • Me olimme yllämainitussa perhospuistossa viime talvena. Kiva paikka. Paljon perhosia, tulevat päähänkin istuskelemaan. Puistossa voi syöttää perhosia ja kaloja. Lisänä museo yms.
      Me teimme tuonne omatoimiretken Nai Yang Beachistä ja käytiin samalla reissulla ostarissa.

    • 28x...

      Tyttöset Pattiksella minua aina kutsuivat Butterflyksi. Eivät siitä pitäneet että vaihdoin joka päivä opasta. Oppi- isäni Aussi- Maken nick- name oli Pum pui joka tarkoittaa kai lihavaa tai tukevaa. Olimme silloin vielä toki nuoria ja vetreitä....
      Mutta on kiva kuulla että siellä Phuketissa on oikein häkeissä niitä perhosia! Olisivatko syyllistyneet johonkin laittomuuksiin? Ovatko ne siellä häkissä sitten oikein raudoitettuna? Vai annetaanko niiden lennellä siellä kukasta kukkaan?
      Kysyy epätietoinen....

    • 28x...

      Niin vielä siitä Aussi- Makesta. Oli iso, rauhallinen ja asiallinen kaveri. Piti kaikkea thaitoimintaa aivan luonnollisena. Minä sitten oppipoikana perässä kuljin ja oppia ilmaiseksi varastin.
      Tunsi kaikki suomi- veijarit Bangkokissa. Soitti aina jollekulle kaverille siinä ja bileet olivat valmiina iltasella mistä ei todellakaan mitään puuttunut. Aivan uskomaton paikallistuntemus oli äijällä. Puhui ja ymmärsi thai- kieltä; en tiedä kuinka paljon. Bileet eivät koskaan meille mitään maksaneet.
      Kielsi kuitenkin minua kertomasta kielitaidostaan mitään joissakin tilanteissa.
      Antoi sitten aika raadollisia raportteja tapahtumista missä olimme.
      Sain aika selkeän kuvan siitä mitä ne ihmiset meistä ajattelivat joiden kanssa "keskustelimme".
      Kyllä siinä hymyt takaisin olivat hieman kireitä kun Make joskus ohimennen tulkkasi. Olenkin miettinyt kuinka paljon suomalaisten mielikuva thaista "hymyn" maana kärsisi jos todella ymmärtäisivät hiukkasenkin mitä ne paskiaiset meistä puhuvat. Se on täysin uskomatonta kuultavaa....
      Totta joka sana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      112
      1107
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      106
      977
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      194
      572
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe