VAROKAA tilaamasta WELHON kaapelilaajakaistaa

welhoton

Jälleen on kyseinen laajakaista katkeillut pitkän aikaa ja kun vihdoin kyllästyin katkeiluun ja soitin vikailmoitukseen niin siellä todettiin että jotain häikkää on yhteydessäni ja aikoivat TILATA HUOLTOKÄYNNIN tutkimaan asiaa. Samalla sanottin että jos vika on laitteissani, jotka muuten ovat olleet samat jo kaksi vuotta ja toimineet oikein, niin he veloittavat 55 € mutta jos vika on muualla niin sitten ei veloitusta tule. Kaapeliverkossa on ollut usein vikoja kun vahvistimet ovat vikaantuneet ja sitä epäilen nytkin koska myös digiboksi sekoilee ylen lähetyksissä mutta wleholta ei haluta tutkia asiaa ilmoitukseni perusteella vaan uhkaillaan laskutuksella. Olen keskustellut ylen tekniikan kanssa ja ilmeisesti saan apua heiltä koska welholla on velvoite pitää signaalitaso kunnossa lähetysvelvoitteisten kanavien osalta. Tulen kertomaan jatkossa miten asiat etenevät ,mutta ilmeisesti olen kohta welhoton ja dna:n puhelinliittymätkin jäänevät sasmalla pois.

2

412

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäpä minä

Itselläni on pätkimätön nopea yhteys. Ja paikkakuntani asiakaspalvelupisteessä asiat hoituvat, pitääkin. Eli, ei voi yleistää, että Welho huonosti asiansa hoitaisi.

Mutta, tiedän kyllä, että näinkin voi olla. Kaverini, joka asuu toisella paikkakunnalla, sanoi tälleen: Siellä Welhon puolesta ei toimi mikään. Ei tekniikka, ei asiakaspalvelu...

• awdeasda

Jaa-a en tiedä onko kovin yleistä, mutta minulla tuo kaapelimodeemi tuppaa joskus vaatimaan kunnon boottia. Aloittaa sellaisen säännöllisen pätkimisen joka ainakin tässä tapauksessa loppuu boottaamalla kaapelimodeemi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      84
      1281
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      834
    3. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      77
      790
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      245
      723
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      601
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      46
      585
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      80
      582
    8. 37
      532
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      25
      522
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      28
      497
    Aihe