Jälleen on kyseinen laajakaista katkeillut pitkän aikaa ja kun vihdoin kyllästyin katkeiluun ja soitin vikailmoitukseen niin siellä todettiin että jotain häikkää on yhteydessäni ja aikoivat TILATA HUOLTOKÄYNNIN tutkimaan asiaa. Samalla sanottin että jos vika on laitteissani, jotka muuten ovat olleet samat jo kaksi vuotta ja toimineet oikein, niin he veloittavat 55 € mutta jos vika on muualla niin sitten ei veloitusta tule. Kaapeliverkossa on ollut usein vikoja kun vahvistimet ovat vikaantuneet ja sitä epäilen nytkin koska myös digiboksi sekoilee ylen lähetyksissä mutta wleholta ei haluta tutkia asiaa ilmoitukseni perusteella vaan uhkaillaan laskutuksella. Olen keskustellut ylen tekniikan kanssa ja ilmeisesti saan apua heiltä koska welholla on velvoite pitää signaalitaso kunnossa lähetysvelvoitteisten kanavien osalta. Tulen kertomaan jatkossa miten asiat etenevät ,mutta ilmeisesti olen kohta welhoton ja dna:n puhelinliittymätkin jäänevät sasmalla pois.
VAROKAA tilaamasta WELHON kaapelilaajakaistaa
welhoton
2
320
Vastaukset
- Minäpä minä
Itselläni on pätkimätön nopea yhteys. Ja paikkakuntani asiakaspalvelupisteessä asiat hoituvat, pitääkin. Eli, ei voi yleistää, että Welho huonosti asiansa hoitaisi.
Mutta, tiedän kyllä, että näinkin voi olla. Kaverini, joka asuu toisella paikkakunnalla, sanoi tälleen: Siellä Welhon puolesta ei toimi mikään. Ei tekniikka, ei asiakaspalvelu... - awdeasda
Jaa-a en tiedä onko kovin yleistä, mutta minulla tuo kaapelimodeemi tuppaa joskus vaatimaan kunnon boottia. Aloittaa sellaisen säännöllisen pätkimisen joka ainakin tässä tapauksessa loppuu boottaamalla kaapelimodeemi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864