Parhaat joululahjaideat

Giftplaza

9

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin meillä

      materian keskellä olemme jo useana vuonna lahjoneet lähipiirimme aikuisia eettisillä lahjoilla (world vision, unisef, toisenlainen lahja...) ja aina on lahjat otettu ilolla vastaan; ollaan tyytyväisiä kun säästyttiin yhdeltä lämpökerrastolta/turhalta kynttilän jalalta/ainaiselta pandan konvehtirasialta tmv. yllämainittujen nettisivuilta pääsee tekemään "pehmeä paketti" ostoksia, ja oston päätteeksi voi tilata lahjakortin jossa lukee, minkä lahjan saaja vastaanottaa. lahjakortin olen paketoinut kauniisti sopivan kokoiseen rasiaan tai tiputtanut silkkipaperilla täytettyyn lahjakassiin. Toki kuoren voi antaa sellaisenaankin, mikäli haluaa säästää ympäristöä myös pakkaustarpeilta.

      Todellakin, jos ihmisellä on jo kaikkea, ja vaikka ei oliskaan, niin itsellekkin tulee parempi mieli kun voi lahjoittaa hyvää mieltä pitkäksi aikaa, eikä lahjaa heivata joulun jälkeen jonnekkin kaapin kätköön tai parhaassa tapauksessa kirpparille, kun ei ole mieluinen ja tarpeellinen.
      Jos ei halua ulkomaille lahjoittaa, niin kotimaastakin löytyy avun tarvitsijoita. Eräs 60v täyttävä tuttu toivoi lahjojen ja kukkien sijasta lahjoitusta lähimmän keskussairaalan keskolaan, kutsun ohessa oli tilinumero johon lahjoituksen sai tehdä. Näitä lahjoituskohteita löytyy mm. pankeista (tilinumerot) ja itse voi ostaa kortin johon on summan merkinnyt "toisen puolesta". Netistäkin löytyy kohteita, jos on viitseliäisyyttä tutkiskella.

      • joulu pirpana

        Onhan toi meille aikuisille ehkä ymmärrettävä lahja idea, mutta vuohi angolassa ei kyllä lämmitä 10v. tytön mieltä joka oli toivonut konsertti lippuja Robinin bileisiin. Joten mielestäni jos lahjan antaa, se tuntekoot myös lahjan saajan tarpeet, eikä tuputa joka paikkaan omaan maailman parantaja filosofiaansa.


    • Jotain erilaista?

      Juu näin, miten ois joku persoonallinen vaate, koru tai ehkäpä jotain musiikkia, josta lahjan saaja oikeesti pitäis? Mä luulen, et täältä löytyis varmaan jotain erilaista.. ja etenki noille nuorille sopivampii juttui. Mä oon löytänyt täältä monelle mieluisia lahjoja.. :) http://www.emp.fi

    • Jouluvinkit

      Täältä löytyy myös joululahjaideoita
      - http://www.loydajoululahjat.fi
      viime vuonna ainakin löytyi haskoja joululahjoja sieltä.

      Kun ostaa joululahjan niin täytyy miettiä, kenelle minä ostan joululahjan?
      Monet aikuiset ehkä tykkää että on ihan kiva saada "toisenlainen lahja", minun mielestä ei kannata pakottaa toiselle sellainen lahja ellei se henkilö tosiaan pitäisi sellaisesta lahjasta.

      Toinen vinkki, osta ajoissa!

    • joulun

      Verkkokaupoista edulliset joululahjat, katso myös mitä muut ovat ostaneet mistäkin kaupasta.

      http://www.ostosvinkit.com/lahjaideat/joululahjat.html

    • saijaliisa2

      Tämä on helppo! Tietysti matka. Esimerkiksi päivä Tukholmassa reissu on hyvä. Noilla laivoilla ei juurikaan ole mitään ryyppymeininkiä toisin kuin 24 tunnin risteilyillä ja ohjelma on laadukasta. Meillä oli esiintymässä mm. se irlantilainen riverdance ryhmä joka joskus veti jäähallitkin täyteen.Oli hieno show. Palvelu toimii hyvin noilla ruotsin reissuilla ja ruokakin oli mainiota :) Käytiin Ikaalisten Matkatoimiston kautta kun halvalla sai ja erittäin hyvin onnistui kaikki bussikuljetuksia myöden. Erinomainen lahja niin vanhemmille kuin lapsillekin. Lapsethan rakastavat laivareissuja. Löytyy tuolta sitten muitakin vaihtoehtoja.

      http://www.ikaalistenmatkatoimisto.fi/tt/index.html?tt=4935_12_163257_

      Tavaraa jos hamuaa niin nyt voi suositella Prisman verkkokauppaa, siellä on nyt kampanja jossa joulukuun loppuun asti voi ostaa ja maksaa vasta helmikuussa.

      http://tinyurl.com/Prrisma

    • joululahjaideoita
    • Piilomainontaa!

      Kokoajan tämä ketju nostetaan esille, uudestaan ja uudestaan ja varmasti juuri siitä syystä, että tämä on mainos.Mainonta on näin joulun alla villiä ja päällekäyvää.
      Tämähän on epäsuoraa mutta selvää ja ilmaista piilomainontaa.Eikä suomi24 puutu millään tavalla.Toiset maksaa mainostamisesta ja toiset tekee senkin juonisti ilmaiseksi.

    • joulupukkki

      pytäkää lahjat joulupukilta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe