suomalaisia rakkausromaaneja?

toivotonromantikko

Tietääkö kukaan jonkun suomalaisen kirjailijan kirjoittamaa rakkausromaania nuorten rakkaudesta. Kirjan pitäisi olla suomalaisen kirjailijan kirjoittama mutta kyllä ulkomaalaisetkin kirjailijat käy.

Kiitos

3

1804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käykö nämä'

Mikä on nuori? Käykö nuori aikuinen? Useimmat rakkausromaanit kertovat nuorten rakkaudesta.
      Johannes Linnankoski: Laulu tulipunaisesta kukasta.
      Tuija Lehtinen ja Anni Polva ovat kirjoittaneet rakkausromaaneja. Anna-Leena Härkösen: Häräntappoase. Anja Kauranen.
      Kaari Utrio. Kira Poutanen. Harri Sirola. Virpi Hämeen-Anttila

• Yksinäinen nainen

Hannu Salama: Juhannustanssit. On hyvä rakkausromaani.
      Markiisi de Sade. Miltei yhtä hyvä. Muita en ole lukenut koskaan, nää piisaa.

• Mamma ja Pappa

Veijo Meri Jääkiekkoilijan kesä. Siinä on rakkautta. Ja on otettu uusi pokkaripinos. Se käsite Iso Vaalee, joista on tehty rakkauselokuvakin, on tästä kirjasta. Suositan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      53
      7309
    2. Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat

https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita
      Maailman menoa
      98
      2365
    3. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

loppuvuonna 2024 ?
      Ikävä
      134
      1882
    4. Syvästi levoton

Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk
      Ikävä
      12
      1307
    5. Stefan muuttopuuhissa

Stefan on luonut kuvakollaasin instaansa. Suurin osa kuvista fiksuja otoksia vuosien varrelta sopivan musiikin kera. Es
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1099
    6. Mihin menet itäsuomalainen ja Helsinkiläiset jos sota syttyisi ?

Minne kuvittelitte sieltä kerrostaloistanne lähtevän kun rytinä alkaa ? Mun tiloihin ette ainakaan tule !
      Maailman menoa
      84
      930
    7. Oon oikeasti vältellyt

Sua viime aikoina mutta ainoastaan siitä syystä että oon voinut niin huonosi etten ole halunnut että näät mua ollenkaan
      Ikävä
      58
      884
    8. Pikkulinnut lauloi että olet rakastunut mies...

Se kieltämättä selittää paljon, mutta annan sinun olla nyt rauhassa. Aikamme tulee vielä 🤭
      Ikävä
      44
      859
    9. Minkä numerosarjan

Saat, kun lasket kaivattusi kirjaimet yhteen?
      Ikävä
      54
      855
    10. Hyvää vuoden viimeistä

Maanantai aamupäivää. Huomenta hyvää aurinkoista ☕🐺❄️😊❤️🌞
      Ikävä
      155
      839
    Aihe