Suomen viranomaisilta?
http://aijaa.com/5gmEBr
Tuosta voisi niin päätellä. Toivottavasti Suomen viranomaiset pyytävät virka-apua Ruotsin viranomaisilta, ja selvittävät asian!
Onko Tuksulla Ruotsissa pankkitili, jolla varoja piilossa
66
2800
Vastaukset
- RikasÄmmi
Nyt alkaa jo polttaa mammamuratin persusta, kun näyttää siltä, että hän on avustanut tyttäriään rahojensa pimittämisessä viranomaisilta.
- xcxcxcxcxcx
Onhan se TUKSU itsekin kehuskellut "Sveitsin pankkitilillään" useammankin kerran. Jotain mätää noiden raha-asioissa kyllä on, shoppaillaan ja syödään ravintoloissa, ostetaan kalliita hiuspidennyksiä jne, mutta mistä rahat? Keikkarahat kun kuluu viinaan ja hotellihuoneiden siivouskuluihin...
- voi kauheeta
On teillä ongelma Tuksun rahoista.
- Ilmaiset verot?
Kyllä! Veronmaksajana se on minun ongelmani, kun Tuksu kusettaa verottajaa!
- 098348348
ON! Tuksu tienaa enemmän kuin minä mutta vaan minä maksan veroja!!!! VÄÄRIN!!!!
Vain Tuksu voi kiertää verot, minä en!!!!! VÄÄRIN!!!! - Näätien liiskaaja
Ilmaiset verot? kirjoitti:
Kyllä! Veronmaksajana se on minun ongelmani, kun Tuksu kusettaa verottajaa!
Se ei veronmaksajana ole millääntavalla sun ongelna,herra ilmaiset verot.
Tuu pois sieltä suoja-työpaikastas,jossa sulla ei ole itsellä mitään sanomista siihen haluatko maksaa veroja vai et.
Helvetti että pitää ihmisillä olla tylsä elämä kun kytätään toisten raha-asioita.
Mitä helvettiä se kelleen kuuluu,mitä johanna touhuaa.
Enemmän tässä maassa mamut kusettaa verottajaa ku kukaan muu.Ruvetkaa jahtaamaan niitä,jos te nyhveröt uskallatte.
Mutta siellä te vaan istutte päivät pitkät vuokra-kasarmissa,ja tuijotatte tylsillä lehmän silmillä tätä palstaa,josko joku olis löytäny taas jotain uutta johannasta.
Tällä palstalla pitäs kieltää tällainen ihisten harjaaminen.
Mutta uskon etä se loppuu jossain vaiheessa.
Johanna tulee vetämään teitä 6-0. - ahjollilliiii
Näätien liiskaaja kirjoitti:
Se ei veronmaksajana ole millääntavalla sun ongelna,herra ilmaiset verot.
Tuu pois sieltä suoja-työpaikastas,jossa sulla ei ole itsellä mitään sanomista siihen haluatko maksaa veroja vai et.
Helvetti että pitää ihmisillä olla tylsä elämä kun kytätään toisten raha-asioita.
Mitä helvettiä se kelleen kuuluu,mitä johanna touhuaa.
Enemmän tässä maassa mamut kusettaa verottajaa ku kukaan muu.Ruvetkaa jahtaamaan niitä,jos te nyhveröt uskallatte.
Mutta siellä te vaan istutte päivät pitkät vuokra-kasarmissa,ja tuijotatte tylsillä lehmän silmillä tätä palstaa,josko joku olis löytäny taas jotain uutta johannasta.
Tällä palstalla pitäs kieltää tällainen ihisten harjaaminen.
Mutta uskon etä se loppuu jossain vaiheessa.
Johanna tulee vetämään teitä 6-0.Huoh....Virheitä virheitä virheitä. ...
- vuodenkakku jepajee
Tunkki on saatava kiinni veronkierrostaja asetettava syytteeseen rikoksesta. No se on yksi syyte niiden kymmenien joukossa joita ei ole vielä käsitelty mutta kun käsitellään niin putte istuukin sitten vuoden verran putkeen hih,,,,
- Mamma mukana?
Tuksun äitihän on töissä pankissa Ruotsissa. Onko Tuksu avannut salaisen tilin sinne josta äiti sitten siirtelee sinne ja tänne varoja? Eli pimeenä keikat ja rahat menee Ruotsin tilille? SICK!
- Kauralesesäkkikö?
Nyt Marja Tukiaiselle otti ohraleipä... Piti Tuksulle salaista tiliä omassa työnantajapankissa!
- auts käry käy
Joku varmaan ilmoittaa asiasta verottajalle?
- Glamourin kasvot
Salatilit ulkomailla ja pimeää pillerikauppaa. Jepa-jee. Nyt rytisee kunnolla!
- oma vika
Sillä on vain VELKAA ja tiedot kuralla!
- 45 000 euroa!
Tuksulla on ulosottovelkaa 45 000 euroa (kesäkuun 2014 tilanne).
- Apea syksy 2013
Syksy 2013: Tukiaisen siskokset ovat täysin pers-aukisia, PA. Rahattomuus haittaa ikävästi Tukiaisten siskosten glamourelämän harjoittamista. Sitä nuo kouluttautumattomat nyt niittävät, mitä ovat aiemmassa laiskuudessaan kylväneet:
Johanna Tukiainen (2013/10/18 07:20 IP): ”Noi lehtijutut olivat tosi pahoja mun työn kannalta!!!! menetin myös sen joulupukki peli työn!!!!!! Jassu ja iskä eivät tajua, miten he vahingoittavat mua!!!”
Julia: ”mä kyllä tajuan ja äiti.”
Johanna: ”mun keikkamyynti on pienentynyt älyttömästi enkä mä saa mistään rahaa!!!!”
Julia: ”seiska livestä???”
Johanna: ”no siitä saan kk palkan onneksi Mutta se tulee vasta kuun lopulla.”
Julia: ”sun on pakko elää sitten säästeliäämmin, pelkästään se seiska liven kk palkka on normi duuni palkka suomalaiselle.”
Johanna: ”miten mä siihen asti elän????”
Julia: ”sun on pakko nyt lainata puhu äitin kanssa. ehkä joel siis veljemme voisi ottaa jonkun 400 euron lainan sulle.”
Johanna: ”pyydä sitä soittamaan mulle! Joel on paljon enemmän nyt rahoissa kuin äiti! Pyydä Joelia laittamaan mun Nordean tilille 400e!”
Julia: ”joo äiti on pennitön ja mä en ole maksanut vuokraa, kun se hemmetin yli gorilla ei ole hoitanut sitä sossun kanssa.”
Johanna: ”Ja maksan sen heti 26.10 keikan jälkeen takaisin!”
Julia: ”mihin sulla meni sit se 2000? kun sit jostain keikasta?”
Johanna: ”Heidi-Marialle (Pursiaiselle) siivouskulut, juristilleni 800e koirieni pelastamisesta. Loput ruokaan ja juomiin.”
Julia: ”joo, kauheat summat kuluihin. no äiti soittaa tunnin päästä.”
Johanna: ”Ja sitten koirien uudet sängyt, lelut ja ruuat 400e. Nyyh mä tarttisin miehen!!!!”
Julia: ”ok, ihanat pikku pallerot ansaitsivat kylläkin herkkuja, mutta rauhoitu, joel varmasti voi lainata. me MOLEMMAT tarttettais miehet mulla ei ole edes euroa.”
Johanna: ”Joo kun Joel tietää sen että maksan takaisin! Jassun jutut mediassa on ihan perseestä, samoin iskän, ne vaikuttavat keikkamyyntiini!!!!ahdistaa ihan hemmetisti kun ei ole rahaa eikä miestä!!!!”
Julia: ”usko mua, mä tiedän, oon melkein aina rahaton ja ilman miestä”
Lisää täällä: http://pastebin.com/DnHpNyt6- lautapeli :D
Tuo yritys joka "Joulupukki-"peliä myy ei ollut edes tietoinen Tuksun alkavan promoomaan ko peliä :DDDDD.
Koskaan mitään yhteyttä ollutkaan!!!!!
Taas Tuksun mielikuvitus-laalaata....
Yritti varmaankin mammamurattia harhauttamalla rauhoittaa tällä "kunnollisella työpaikalla".
Onhan se nyt selviö ettei ykskään LASTEN leluja/pelejä lanseeraava yhtiö ota palkkalistoilleen moista sekakäyttäjä-ällötystä!!!!
Niin siis selviö kaikille muille paitsi näille Murattilan porukoille......
- missä maksumies?
siis miestä tarvitaan maksumieheksi? heh siinä varsinainen miehen virka!
- häh?
Joko kaikki feikitkin ovat hävinneet?
- voi vide
Oha se hirviää kö Tuksu pimittää Nuiiin ison määrän rahaa verottajalta. Kylä pitäs olla rehellinen niinkö monet raharikkaat suomessa ja maksaa rehellisesti verot. Ei oo ihime jos suomella menee huonosti
- Sietämätön keveys
On mielenkiintoinen kuvio tuo Marja-äidin koordinoima rahojen ohjailu.
Äiti siis tekee salatilejä, jonne piilottelee rahat, ja lähettelee niitä sitten, kun perheessä joku pyytää. Mutta mitä sanovat tästä Marja Tukiaisen työnantaja Nordea, Kela, Helsingin sosiaalitoimisto, Helsingin ulosottovirasto ja Suomen verottaja? - Nordean Pääkassa
Miten Ruotsin Nordean pääkassa (Marja Tukiainen) on pystynyt pimittämään mm. Helsingin sosiaalivirastolta Tukiaisen perheen rahansiirtelyt, mm. panot, etenkin Julian tapauksessa?
Siirtoja on kuitenkin mitä ilmeisimmin tehty tililtä tilille, mutta jotenkin häivyttäen?
Ja miten Tuksun keikkapalkkiot saatu sellaisiksi, etteivät ne näy Helsingin ulosottoviraston tutkassa?
Tämä himmeli olisi mielenkiintoista saada selville ja tietää. - 20+11
Kuinka huijataan sossua?????
The Qviini kirjoilla albertilla joka perikunnan asunto (mamma ja pappamuratin)
The Hidas kirjoilla jollaksen residenssissä.
Mammamuratti Nordeassa töissä ruuottisessa, tehnyt kaksi tiliä (Ruotsin Nordea) toisen Qviinille ja toisen Hitaalle joilla käytössä visaelectron kortit mammamuratin luomiin ja omistamiin tiliin/tileihin.
The Hidas saa asumistukea alivuokralaissopimuksen mukaan, vanhempiensa omistamaan huoneistoon.
The Hidas saa myös työkkäri/toimeentulotukea/SV-päivärahaa OMALLE tiliile Suomessa.
The Qviini mahdollisesti sama keissi.
Joten The Hitaan sossu massit pyörii hyvin kun ei ole rahavirtaa omalla tilillä, mutta palkkapäivä aina kun asumistuki kilahtaa mammamuratin tilille ruottisessa..... ja The Hidas hiphei shoppailemaan tukholmaasessa ihquja guggeja......ruottalaisella ja Suomalaisella visaelectron kortilla.
Summarusummarum joten hyvin massit pyörii ja on millä mällätä.- Jotain tuollaista?
Hyvä hahmotus!
Jäsennellään tätä rahakuviota vielä lisää, kunnes kaikki saadaan paljastettua. - Pimittäminen
Kuitenkin tässä ihmetyttää se, miten ihmeessä rahansiirrot ja asumiset ulkomailla on pystytty näinkin pitkään pimittämään Suomen viranomaisilta?
- vuokravastike?
Jotain tuollaista? kirjoitti:
Hyvä hahmotus!
Jäsennellään tätä rahakuviota vielä lisää, kunnes kaikki saadaan paljastettua.Ajatellanpa vaikka näin:
Jollashovin vuokra nostettu mahd korkeaksi, esim Hitaan vuokra-osuus siitä n 700€.
Hidas saa asumistukea n. 275€ ja fatta maksaa n. 300€ =575€ tukina. Loppuosa jää Hitaan maksettavaksi l. 125€.
MUTTA, MUTTA! Mikä on Jollashovin kuukausittainen vuokravastike?
Arvaanpa ettei ainakaan 700€ vaan huomattavasti pienempi.
Tästä Hitaan "maksamasta" vuokrasta vähennetään Jollashovin vastike ja loput pannaan Hitaan käytössä (visa elektron) olevalle tilille....
Lisäksi täytyy huomioida nämä tiuhaan tahtiin vaihtuvat muut vuokralaiset..... - Meniskö noin?
vuokravastike? kirjoitti:
Ajatellanpa vaikka näin:
Jollashovin vuokra nostettu mahd korkeaksi, esim Hitaan vuokra-osuus siitä n 700€.
Hidas saa asumistukea n. 275€ ja fatta maksaa n. 300€ =575€ tukina. Loppuosa jää Hitaan maksettavaksi l. 125€.
MUTTA, MUTTA! Mikä on Jollashovin kuukausittainen vuokravastike?
Arvaanpa ettei ainakaan 700€ vaan huomattavasti pienempi.
Tästä Hitaan "maksamasta" vuokrasta vähennetään Jollashovin vastike ja loput pannaan Hitaan käytössä (visa elektron) olevalle tilille....
Lisäksi täytyy huomioida nämä tiuhaan tahtiin vaihtuvat muut vuokralaiset.....Arvioisin, että Itä-Helsingin alueella Kela maksaa asumistukena korkeintaan 40 neliömetrin osuudesta vuokran ja tietyllä taksalla, joten Kooma saanee sellaiset 200-210 euroa asumistukea, ja hänen pitää itse maksaa loput, ehkä noin 170-200 euroa.
- xbfv
En usko, että niillä kummallakaan on mitään tilejä yhtään missään. Ihan pa ovat molemmat ja joka lati mikä tulee menee välittömästi viinaan tms.
- Berkku
Kertokaas te fiksut millainen se on se salatili? Onko sillä jotain eroa ihan normaaliin pankkitiliin, minkä voi ihan kuka vaan avata mihin vaan pankkiin?
- vuokravastike?
Saivartelua....
Tiedät hyvin mitä näillä "salatileillä" tässä yhteydessä tarkoitetaan....
Tilit mammamuratin nimillä, mutta elektron-kortit prinzezzoilla.
- verottajaiskee
hirveitä possuja koko tuksut!!
- ällöttävää
ihme nillitystä salatileistä, kyllähän tilin voi saada ulkomailtakin. Pimeät keikat ovat asia erikseen, verottajan asia. ja jos ne ovat pimeitä ei niihin tietysti ulosottokaan pääse käsiksi. Toutuus tässäkin asiassa voi olla se, että Tunkki saa todellisuudessa 300-400 euroa per keikka. Matkakulut, tulonhankkimiskulut yms ja kenties ne hotellihuoneetkin on maksettu (tai ainakin vähenetty palkkiosta) laslasketaan menoiksi, joten todellisuudessa keikkojen tuotto on ollut heikko. Tuksulla on varmaan hyvä kirjanpitäjä.
Rahojaan voi ihminensiirrellä tililtä toiselle. Ulosottomiehilä on oikeus tileihin, mutta puuttuisko ne esimerkiksi äidin antamaan lainaan about 200 euroa? En tiedä. Ulkomailla voi asua, jos haluaa..Poikkeus on tietenkin se, etä jos on työnhakijana Suomessa ja saa työttömyyskorvausta. Tunkki on yrittäjä, joka ei liene työttömyyspäivärahalla. Siskon tilanteesta en tiedä, mutta voi aivan hyvin olla jollakin kuntoutustuella.
Sossu ei maksa enempää vuokria kuin mitä on määritelty kunkin kunnassa enimmäisvuokraksi ja yksinelävältä se ei uskoakseni ole kovin paljon. Loput saa pulittaa omasta taskusta. Sitä en tiedä, miten suhtaudutaan sukulaisten antamiin avustuksiin eli laitetaanko virallisesti tulokseksi. Asian ehkä voi kiertää sillä, että otsikoi lahjan lainaksi, parempi vielä, että tekee lainasta jonkinmoisen paperin.
Että näinkin on voinut asiat mennä.
Ällöttävää toisten raha-asioiden kaivelua ja virkamiesten vaivaamista. En itsekään näiden siskosten edesottamuksia arvosta, mutta rajansa kaikella.- Pentti Mäkinen
Tämä oli selkeyttävä kirjoitus, kiitti. Tunkin tilitoimisto on Pentti Mäkinen Oy:
http://www.kirjanpidot.fi/ - Ex-keikkamyyjä
Nita Seessalo paljasti hymy-näätien palstalla 26.6.14:
”Sillä on apuri miten rahaa hukataan. Siis tiedän, kuka sitä auttaa hukkaamaan keikkapalkkioita. Mutta en halua sitä ihmispoloista kuseen kertomalla kuka se on. Jokainen voi itse päätellä ja arvata ihan oikein.”
- Peitelty osingonjako
Verottajan tulee tehdä verotarkastus Toiminimi Dolls Dancersien tileistä.
On ilmeistä, että yrityksen kautta on maksettu omia yksityisiä menoja.
Henkilökohtaisista hankinnoista on tehty arvonlisäveron osalta vähennykset yrityksen tilinpidossa. Hankinnat eivät ole liittyneet yrityksen liiketoimintaan, vaan ne ovat henkilö Johanna Tukiaisen yksityistalouden menoja.
Tämä on peiteltyä osingonjakoa, josta viranomaisten kuuluu määrätä jälkiverotus henkilö Johanna Tukiaisen verotettuun tuloon. - vai psykiatrilta
Olipas kiinnostavaa textiä tuolla ylempänä olevassa linkissä. Julle haikailee lääkkeitten perään ja manaa kun ei ole hyvää lääkäriä kirjoittelemann reseptejä, samalla mainiten nimeltä edellisen lääkärinsä joka kirjoitellut rauhoittaviä.
Onkohan kyseinen Veikko H**** tietoinen että nämä järjen jättiläiset paljastelee nimiä? - sessan53
Ruotsissa ei saa avata pankkitiliä, ellei ole kirjoilla siellä eli ruotsalainen sosiaaliturvatunnus.Mulla on siellä tili, vaikka juuri muutin Suomeen takaisin, mutta mulla on myös kaksoiskansalaisuus,siis täysin laillista.Kruununvouti toimii molemmissa maissa yhteistyössä, ja asiat kyllä selviää.Tällaisessa tapauksessa on rikosnimike petos.
- helppoa kuin hei...
No mutta, mamma-Murattihan on kirjoilla Svedulandiassa! Ja kaiken lisäksi röissä Nordeassa!
- Sollentuunanen
helppoa kuin hei... kirjoitti:
No mutta, mamma-Murattihan on kirjoilla Svedulandiassa! Ja kaiken lisäksi röissä Nordeassa!
Asuu Sollentunassa ((os. Nämndemansvägen 2A):
http://binged.it/SZjqVq - Puliveivari
helppoa kuin hei... kirjoitti:
Mammamuratti tuntee kiemurat, ja ehkä hänen muuttonsa Ruotsiin kymmenkunta vuotta sitten on juuri tätä perheen pankkitilikikkailua varten toteutettu.
- RAHAN HALLITSIJA
Tuksu raportoi sunnuntaina 6.4.14, että Marja T. on "pahin rahan hallitsija:"
"JULKINEN TIEDOTE KAIKILLE: JULIA TUKIAINEN KUOLI VANHEMPIENI KÄYTÖKSEN TAKIA. HÄNET AJATTIIN KUOLEMAAN, VANHEMPANI EIVÄT OLE PSYYKKISESTI KUNNOSSA!!!!!!!!
KETÄÄN LAPSIA EI AJETA KUOLEMAAN, MUTTA VANHEMPANI TEKIVÄT SEN. LUULIN, ETTÄ ISÄNI ON SE SAIRAS AURORAPOTILAS, MUTTA ÄITINI KÄYTTÄÄ PSYKOLOGISTA VÄKIVALTAA JOKA ON VIELÄ PAHEMPAA. PERHEEMME ON HAJOITETTU KOKONAAN, JA PÄÄPIRUNA ON ÄTIMME, HÄN ON PAHIN RAHAN HALLITSIJA JA ISÄMME ALISTAJA. VIHAAN HEITÄ."
--oo--- Lukki ja verkko
Verkoston keskellä touhuilee äiti, ekonomi Marja Tukiainen, joka pyörittää perheen tilejä.
- Rahan Hallitsija
Lukki ja verkko kirjoitti:
Verkoston keskellä touhuilee äiti, ekonomi Marja Tukiainen, joka pyörittää perheen tilejä.
Hän on Tuksun mukaan "pahin rahan hallitsija." Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/05/14/p18nsfi92f1t40gn4csn1gnc1nt74.jpg
- M & M T.
Lukki ja verkko kirjoitti:
Marja ja Markku Tukiainen Julian hautajaisissa tammik. 2014.
http://aijaa.com/s0hHDF - Thaimaan tabuissa
Rahan Hallitsija kirjoitti:
Hän on Tuksun mukaan "pahin rahan hallitsija." Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/05/14/p18nsfi92f1t40gn4csn1gnc1nt74.jpg
Äiti Marja ja Tuksu Thaimaassa.
- Ex-keikkamyyjä Nita
Ex-keikkamyyjä Nita Seessalo raportoi Hymyn keskustelupalstalla 28.6.14:
"Sillä lailla, että Johanna kirjoittaa sopimuksen että keikkapalkkio maksetaan heti käteiskuittia vastaan keikan jälkeen, ja sitten sitä kuittia ei koskaan toimiteta mihinkään. Tai sitten se jollakin muulla tapaa kadotetaan johonkin.
Ainoastaan ne harvat keikat jotka menee laskutuksen kautta näkyy verottajalle, joten pimeitä tuloja on paljon. Keikkapalkkio vaihtelee 450-1800 jopa 2000€:hen/keikka. Eli meikkipussiin ne rahat menee.
Ihmettelen vaan, että pakko siitä on joskus kiinni jäädä, kun ravintolat tilittää omat menonsa ja tulonsa niin keikan on pakko näkyä menoissa, ellei ravintolakin halua sitä pimeästi tehdä. Eräs ravintoloitsija maksoi keikan omalta tililtään eikä firman tililtä." - omat tilit
Mitä hittoa Tuksun tilit kenellekään teistä kuuluu?
- Mikä röyhkeys!
Kyllä tämä kuuluu, ja asia selvitetään nyt perinpohjin.
- Otvailija
Me maksamme, meidän pitää valvoakin.
- Ulkomaan tilit
Perheenjäsenten koko rahaliikenne on selvitettävä vuodesta 2008 alkaen erityisen tarkoin.
- VEROTTAJALLE HETI
DOKUMENTTIA VERONKIERTÄJÄ TUKSUSTA. Nyt laitetaan toi akka maksamaan rikoksistaan.
- Kirjeet, soitot
Painetta vaan viranomaisten suuntaan - ja eiköhän tämä tästä.
- Kuka on apuri?
Nita Seessalo paljasti hymy-näätien palstalla 26.6.14:
”Sillä on apuri miten rahaa hukataan. Siis tiedän, kuka sitä auttaa hukkaamaan keikkapalkkioita. Mutta en halua sitä ihmispoloista kuseen kertomalla kuka se on. Jokainen voi itse päätellä ja arvata ihan oikein.”- Nita S. 3.7.
Nita S. 3.7. illalla:
”Minähän se olen verojutuista ilmoittanut jo. Joku väittänyt tuolla jossain kohtaa, että yritänkö minäkin kiillottaa kuvaani tulevien verojuttujen takia, niin en yritä. Mulla ei ole siinä mitään menetettävää, itsehän olen asiasta puhunut. Muiden managerien toilailuihin en ota kantaa, koska en heistä ketään oikeasti "tunne" en siis ole keneenkään kunnolla tutustunut. Jarna on mulle ollut mukava, mutta ei olla koskaan livenä nähty yms.” - Pian rytinöi
Nita S. 3.7. kirjoitti:
Nita S. 3.7. illalla:
”Minähän se olen verojutuista ilmoittanut jo. Joku väittänyt tuolla jossain kohtaa, että yritänkö minäkin kiillottaa kuvaani tulevien verojuttujen takia, niin en yritä. Mulla ei ole siinä mitään menetettävää, itsehän olen asiasta puhunut. Muiden managerien toilailuihin en ota kantaa, koska en heistä ketään oikeasti "tunne" en siis ole keneenkään kunnolla tutustunut. Jarna on mulle ollut mukava, mutta ei olla koskaan livenä nähty yms.”Pisteet Nitalle tuosta!
- Poliisikin tutkii
Nita S. 3.7. kirjoitti:
Nita S. 3.7. illalla:
”Minähän se olen verojutuista ilmoittanut jo. Joku väittänyt tuolla jossain kohtaa, että yritänkö minäkin kiillottaa kuvaani tulevien verojuttujen takia, niin en yritä. Mulla ei ole siinä mitään menetettävää, itsehän olen asiasta puhunut. Muiden managerien toilailuihin en ota kantaa, koska en heistä ketään oikeasti "tunne" en siis ole keneenkään kunnolla tutustunut. Jarna on mulle ollut mukava, mutta ei olla koskaan livenä nähty yms.”Eiköhän Tukiaisten rahaliikenne saada tuota kautta selviteltyä tarkoin.
- Rattaat pyörivät
Nita S. 3.7. kirjoitti:
Nita S. 3.7. illalla:
”Minähän se olen verojutuista ilmoittanut jo. Joku väittänyt tuolla jossain kohtaa, että yritänkö minäkin kiillottaa kuvaani tulevien verojuttujen takia, niin en yritä. Mulla ei ole siinä mitään menetettävää, itsehän olen asiasta puhunut. Muiden managerien toilailuihin en ota kantaa, koska en heistä ketään oikeasti "tunne" en siis ole keneenkään kunnolla tutustunut. Jarna on mulle ollut mukava, mutta ei olla koskaan livenä nähty yms.”Tässä prosessissa menee vielä yksi vuosi ennen kuin saadaan Verohallinnon ratkaisut asiassa.
- Meikkilaukut
Rattaat pyörivät kirjoitti:
Tässä prosessissa menee vielä yksi vuosi ennen kuin saadaan Verohallinnon ratkaisut asiassa.
Oleellista kuitenkin on, että asia selvitetään nyt perinpohjin ja jokainen meikkilaukku ympäri kääntäen, tyhjentäen.
- Tuet palavat
Rattaat pyörivät kirjoitti:
Tässä prosessissa menee vielä yksi vuosi ennen kuin saadaan Verohallinnon ratkaisut asiassa.
Jarnalle tämä tietää ongelmia, koska hän on nostanut omat palkkionsa myös pimeästi samaan aikaan saanut mittavia yhteiskunnan tukia (asumistuet, jne.)
- Erityistarkastus
Tuet palavat kirjoitti:
Jarnalle tämä tietää ongelmia, koska hän on nostanut omat palkkionsa myös pimeästi samaan aikaan saanut mittavia yhteiskunnan tukia (asumistuet, jne.)
No on ihan hienoa, että kaikki tuollaiset rötöstelyt saadaan nyt poikki.
- Jarnukan tuet
Tuet palavat kirjoitti:
Nurmijärven sosiaalitoimisto, Kela, verottaja, jne. ovat kiinnostuneita Jarnan saamista palkkioista viime vuonna.
- Jarna nillitti 6.7.
Tuet palavat kirjoitti:
Jarna nillitti blogissaan 6.7. mm:
”Äitiydestä puheen ollen sossun tyypit pitävät minua huonona äitinä.
Nauroin viime tapaamisessa, että mitäs nyt ku ei ole päässä vikaa eikä ole päihdeongelmaa? Ku-sessa ovat.
En ole syyllistynyt murtoon (Karkkilassa), vaikka sossu niin luuli, poliisi on sen selvittänyt. En myöskään ole syyllistynyt rattijuopumukseen (Riihimäellä), sekin on selvitetty. En ole antanut lapselle lääkkeitä, lääkäri selvittänyt sen.
Nämä kaikki syytökset ovat Leena Selin-Kantolan omasta pikku päästä. Tämä ämmä oli myös lukenut netistä, että olen mennyt naimisiin ja onnitteli mua... Tämä sama ammattitaidon sossu kertonut papereissä, että luki netistä, nettiin voi kirjoittaa kuka tahansa."
Bloggaus: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/07/kaikenlaista.html - Salafirma
Jarnukan tuet kirjoitti:
Nurmijärven sosiaalitoimisto, Kela, verottaja, jne. ovat kiinnostuneita Jarnan saamista palkkioista viime vuonna.
Jarna on rekisteröinyt salaa yrityksen Viroon, ja pyörittää rahaliikennettään siellä.
- Koko pimeä verkosto
Tuksn harjoittama harmaa talous on toiminut esimerkkinä näille muillekin "valkoisen roskaväen porukoille", ja heistä on tullut puliveivareita. Siksi glamourin ympärille muodostunut verkosto on lyötävä hajalle ja syylliset rangaistava.
- Mamma pesee rahat
Mammamuratin ja Tuksun yhteistoiminta keikkapalkkioiden pimittämisessä täyttävät rahanpesun tunnusmerkit:
"Rahanpesulla tarkoitetaan toimintaa, jossa rikoksella hankitun rahan alkuperä pyritään häivyttämään ja saamaan se näyttämään lailliselta. Keskeistä on rikoksella hankitun omaisuuden peitteleminen ja ulosoton tai muun viranomaistoimenpiteen välttäminen. Rahanpesu on olennainen osa järjestäytynyttä rikollisuutta, ja sellaisena myös osa kansainvälistä rikollisuutta."
Lisää: Rahanpesun selvittelykeskus: http://www.rahanpesu.fi/- Laulujen lunnaat
Marja Tukiaiselle ei nyt hyvä heilu.
- Gamboa
Wikipedia: "Rahanpesu määritellään Suomen rikoslain 32 luvun 6 §:ssä toiminnaksi, jossa joku ottaa vastaan, käyttää, muuntaa, luovuttaa, siirtää tai välittää rikoksella hankittua omaisuutta peittääkseen tai häivyttääkseen hyödyn tai omaisuuden laittoman alkuperän."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351953
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261599Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11496Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras871410- 321371
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1311179Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501080- 241069
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66868