ihmetellyt miten aurinkoinen syksy tämä on ollut viime vuoteen verrattuna.
Muutin tähän asuntoon viime vuoden syyskuun puolivälissä ja vaihdoin samettiset talviverhot ikkunaan koska aurinko harvoin enää paistoi 4 ja 6 välillä iltapäivällä huoneeseen, eikä tarvinnut pelätä verhojen lauhtumista.
Mutta tänä vuonna melkein joka ainoa päivä kotiin tultua on harmittanaut että tuohon ikkunaan tuohon aikaan on paistanut joka päivä lukuunottamatta paria kertaa.
Joku tuolla ylhäällä järjesti sen että vaikka oli pilvistä muuhun aikaan niin minun kiusaksi tulikin kirkas auringonpaiste aina neljän ja kuuden välillä tuohon ikkunaan.
Tämä on aivan tyhmä aloite mutta teki mieli kertoa koska vähän kismitti koska nyt huomaan ehkä vähän vaalentumista verhossa.
Olen tässä itsekseni
3
59
Vastaukset
- jjoutava
Viisas on aloite. Mökillä oli aina kun iltauutisille kokooknutttiin nii aina siinoli aurinko ikkunassa ettei nähny kuvaa vaan kaihtimia vaati. Pilvipäivänäkin aurinko siihen putkahti siihen aikaan. Siellä Salpausselällä se oli.
- *Kukkahame*
Täällä on ollut varhaisesta aamusta saakka rankkasadetta, aamulla heräsin sateen rummutukseen.
Pimeää ollut ja valot on ollut koko päivän päällä, kuka nyt pimeässä?
Eipä ole naapurin kissakaan tänään ollut tähystelemässä oravia tai lintuja, ei se niihin koskaan kajoa, mutta on mielenkiintoista seurata oravien tahallista naksuttelua kuin ilkeyksissään, kissalla aukeaa suu muttei tule ääntä, mainio pakkaus tuo kolli.
Kun tuo joutavoinen kehuu auringon kirkkaudesta niin tämä vain siksi kun nyt oli pimeä päivä ;-)).Meillä sade on ollut hiljaista, mutta lähes koko päivän kestänyttä. Viimeaikojen sateet näkyvät jo vesistöjen virtaamissa varmaan myös pohjavesitilanteen kohoamisena.
Tänä vuonna näyttää toteutuvan luonnon vanha käytäntö; heikon pohjavesitilanteen päälle ei tule aikainen talvi. Sateinen syksy altistaa rakennuksia lisääntyvälle homeongelmalle, mikä on hyvin paha juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2287620
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455070- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301900- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371619
- 1491376