Täällä kun ei ole rekkautumipakkoa, niin täällä jotkut sitten kertoo miten asiat on ja loukkaavat toisia.
Onko olemass palstoja joissa pitää rekkautua?
Ärsyttää tämä palsta
9
144
Vastaukset
- åpoiuytrewq
Käy katsomassa kaksplussan, vauva-lehden, liberon sivuilla, niissä ainakin on keskustelufoorumeita.
- Katso peiliin hei
Ei kestä äpärä asiallista kritiikkiä.
- mitäs peilistä näkyy
Ja sä et oo äpärä vai?
Fiksu ja filmaattinen? Jep,jep.- Hgfffffffghh
Sen verran fiksu ja viisas, että sanoo miten asiat on.
- joooooooo
samaa mieltä alottajan kanssa.. tänne tulee kirjoittamaan ja toivoo saavansa vaikka jotain tukea tms kommentteja niin sitten tulee katkeroituneet tms ihmiset loukkaamaan tai aukomaan päätään.. vaikka pitäisi olla välittämättä niin silti jotkut kommentit loukkaavat välillä aika pahastikin ja saavat pahan mielen.. mutta ehkä jotkut saavat siitä jotain tyydytystä että saavat loukata ihmisiä
- Asenneongelma
Mitä loukkaamista se totuus on?
- Parempi tyytyä
pissaavaan barbiin kunnes 12/32 on kunnossa...
- Aikasi ei ole vielä
Samaa mieltä. Osta My little pony ja hoida sitä. Älä mihinkään eläviin sekaannu. Jos kotisleikki innostaa, hanki Joulu-ALE:sta nukke.
- RekkaaRekastaRekkaan
Rekkautua??? johan on sana taas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178