Onko kukaan käynyt kaivopihassa? Vastaako kehuja joita olen kuullut...ja niitä olen kuullut paljon. Kiinnostaisi mennä, mutta sisälle maksaa ja ei hyvittaisi maksaa jos onkin aivan huono paikka ja on tylsää.
On kuulemma aika kallis. Mitähän tuoppi maksaa?
Jos tulisi asiallisia vastauksia, kannattaako mennä vai ei. Onko meno päällä etc...
Kts
Kaivopiha
1
257
Vastaukset
- Kannattaa käydä
Itse ainakin tykkään paikasta. Käytiin siellä luokan kanssa juhlimassa erään ison projektin päätöstä, kaivopihassa oli Halloween juhlien ensimmäinen päivä. Sisään makoi 8/12 €. Eli vip oli 12€ ja kannatti investoida se ylimääräinen 4€ sillä päästiin sitten lyhyempään ja nopeampaan Vip jonoon. Sisällä oli jo kymmeneltä meno päällä. Joku DJ soitti hyviä biisejä.
Juomat voisivat toki olla halvempia. Hinnat oli suht koht samoja oli juona mikä tahansa - 6€, joit sitten kaljaa, lonkeroa, shotteja, drinkkejä melkeen kaikki 6€.
Itselleni reissu oli mitä mainioin. Suosittelen käymään, ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6022154- 1081088
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,201032Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4897Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 81802
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89742- 63725
- 65563