Lyhyet tytöt

Shortgirl

Mitä mieltä olette lyhyistä tytöistä (lähinnä pojat)? Itse olen 15v, 154cm ja 42kg.

26

974

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjkofdgkloi

      Lyhyet on parempia kuin pitkät, mun mielestä :)

      Mut oot kyllä liian laiha! Syö jotain!

    • Shortgirl

      Hyvä jos ihmiset on tätä mieltä, terkkarit ym. ei oo ollu kovin kannustavia... :D

    • 463yssdgshsrf

      Sille ei maha mitään jos on lyhyt tai muita lyhyeempi :/ Ite oon 15v poika ja tykkään jos tyttö on vähän lyhyempi :3 en usko että säkään jäät ilman jätkää ja löydät varmasti jonkun kivan jätkän :)

    • :-3

      Lyhyet tytöt on söpöjä.

      • DifferentBoy

        Kannatan :)


    • Pätkätyttö

      Onks se liian lyhyt jos on 12 v ja vaa 137 senttii... :(

      • tyttö1998

        Tuol sanottiin et oot liia laiha.. enny sanois ite 15v. 157cm ja 39kg


      • 98girl
        tyttö1998 kirjoitti:

        Tuol sanottiin et oot liia laiha.. enny sanois ite 15v. 157cm ja 39kg

        Okei nyt tunnen itseni läskiksi oon meinaan 155cm,n.51kg,15vuotias tyttö.Mut en ymmärrä 39kg ja 157cm?Ainaki 10kg lisää vähintäänkin sillonkin oot vielä ihan riuku ja se toinen tyttö kans..En ymmärrä


      • irsu

        Ei oo, oon ite 12v ja 135 senttii :)


    • Devils son

      Pituudella ei väliä, kunhan tyttö ei ole pidempi kuin itse.

    • Ei oo mitää lutusempaa ja ihanampaa näkyä ku lyhyt tyttö. Sulan jo ajatukselle

    • Shortgirl

      Oon ihan normipainoinen. Täällä on joitain tosi ihania kommentteja, kiitos niistä :) tyttö 1998, bmi:n mukaan olet merkittävän alipainoinen :(

    • Shortgirl

      Nii ja 98girl, mielestäni olet ihan normaalipainoinen. toki en sinua tunne mutta bmi ainakin sanoo että olet ihannepainossasi :)

    • Jättiläinen

      Itse tykkään pidemmistä tytöistä, koska pitkät sääret sytyttää ja oon itsekkin sen verran pitkä. Tyttöystävä on sellanen 175cm ja minä 187cm joten :P

    • asdasdpoika

      ite oon noin 150cm pitkä poika ja painan 41 ja oon 13v...

    • daaats okk

      mä tykkää enemmän pitkistä mut ei pituus nyt ole mikään kovin tärkeä juuttu jossei nyt kääpiö satu olemaan, ja sähän et oo :)

    • Matala

      Ite 15v poika 155cm ja 45kg....

    • xxn00bslayerxx

      shimapania peliin niin kyllä se jätkä löytyy

    • lanfan

      Ite oon 15v tyttö, pituutta on 167cm ja painoa 53kg, enkä kyl koe itteeni kovin läskiks.

      • mielupiteitä???

        no ite 157,5cm/52,5kg/melkee17 vuotias tyttö enkä tästä ennää kasva.. Vittu


      • muww
        mielupiteitä??? kirjoitti:

        no ite 157,5cm/52,5kg/melkee17 vuotias tyttö enkä tästä ennää kasva.. Vittu

        mie 15vtyttö pitkä 159cm ja painoo 49kg :p


    • jjouu

      Toisia sytyttää pitkät ja toisia lyhyemmät. Se varmaan vaikuttaa jossai määrin että kui pitkä jätkä itse on. Ja monestihan pojat ei haluu olla tyttöään lyhyempiä.

      Itse oon about 155/45, ja onhan noita kaikenkokoista tullu esim. baarissa juttusille. :) Sääli vaan kun ei muhun oikeen iske semmoset pari metriset pojat, tunnen itteni iha kääpiöks :D

    • Anonyymi

      Oon ite sitte 13, 134cm ja 36kg ja kasvuennuste on niinkin ihana kuin 145-148cm.

      • Anonyymi

        Onkohan sulla jotain kasvuhormonin vajausta vai onko kumpikin vanhempasi harvinaisen pienikokoinen? Onko tutkittu? Mun isä on 170 ja äiti 152 ja niinpä mä olen itse 163 senttinen poika enkä enää paljon kasva, kun ikää on jo 17.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan sulla jotain kasvuhormonin vajausta vai onko kumpikin vanhempasi harvinaisen pienikokoinen? Onko tutkittu? Mun isä on 170 ja äiti 152 ja niinpä mä olen itse 163 senttinen poika enkä enää paljon kasva, kun ikää on jo 17.

        ei olla todettu... vanhempani kasvoivat mittoihinsa vasta lukioaikoina, vanhemmat tosiaan sen 153cm ja 173cm. Olen nyt 137,2cm ja 34,5kg


    • Anonyymi

      Mä olen 169-senttinen 22-vuotias poika ja mulle esimerkiksi aloittaja olisi ihan sopivan kokoinen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe