Oon tässä yrittäny ettii googlesta että mistä löytyisi töitä miamista, tekis mieli vaan lähteä sinne ja jäädä. Siellä mulla ois yksi hyva ystävä jonka luokse pääsisin asumaan ainakin hetkeksi.
Asuin 2 vuotta hollannissa ja siitä tullu melkein mitään, kun hankala hankkia töitä kun ei puhunu sitä niiden kieltä. Jenkkeihin ois helpompi kun tykkään puhua englantia.
Olen valmistunut Palveluvastaavaksi (Catering 2012), ja myös tehny baari hommia Haluisin hirveästi mennä yhteen kouluun Miamissa. Valokuvaus kiinnostaa todella paljon.
semmoista.
Töitä Miamista.
5
305
Vastaukset
- 815
Noilla meriiteilla ainoa tapa on hakea siihen kouluun. Jos sinut hyvaksytaan ja USAn lahetysto hyvaksyy koulun (taalla on myos kaikenlaisia pilipali kouluja joihin viisumia ei heru) saat opiskelijaviisumin jolla ei kuitenkaan saa tehda toita. Kun koulu on kayty joudut palaamaan Suomeen koska opiskelijaviisumi on maara-aikainen.
Ravintola-alalle on tarpeeksi oman maan tulijoita, ei tarvita ulkomaalaisia.- Jenkit on köyhiä
Valkoihoinen ei tarvitse papereita jenkkeihin. Mutta jenkeissä on maailman eniten köyhiä.
- white woman
Jenkit on köyhiä kirjoitti:
Valkoihoinen ei tarvitse papereita jenkkeihin. Mutta jenkeissä on maailman eniten köyhiä.
Yrita paasta maahan ilman papereita ja tule tanne takaisin kertomaan kokemuksiasi ;).
- u46u4u6
white woman kirjoitti:
Yrita paasta maahan ilman papereita ja tule tanne takaisin kertomaan kokemuksiasi ;).
no eikös sinne saa kansalaisuuden kun ylittää Mexicon rajan ja on laiton maahanmuuttaja ,niin Obamahan se sanoi että he saavat kansalaisuuden! Kuka vaan saa! Ja sosiaalitunnuksen .
- Markku Rourke
Kannattaa ottaa yhteyttä Johanna Tukiaiseen. Johanna tuntee Miamin ja hänellä on tosi paljon hyviä kontakteja työmaailmaan, managereihin yms.
[email protected]
Johanna myös lähtee mielellään mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286