Olen ahdistunut ja neuvoton eilen saamastani tiedosta, olisiko jollakulla kokemuksia ja neuvoja.
Olen 35-v. mies, olen kärsinyt alaselkä- ja jalkakivuista pitkään, lanneselästä leikattiin pari vuotta sitten välilevytyrä. Nyt keväästä minulla on ollut hankalia kipuja lapojen välissä rintarangassa, kipulääkkeet, fysioterapia eivät auta, ajoittain kipu säteilee käsiin, kipu hankalaa etenkin istuessa. Tunnon alenema tullut uutena vasempaan nivuseen. Lääkäri totesi uutena jaloissa vilkastuneet refleksit. Rintarangan MRI:ssa todettiin 3.5 x 4 mm syringohydromyelia muutos TH6 tasossa, mutta joka kiilamaisena näkyy TH3-10 alueella. Minulle sanottiin ettei tämä aiheuta kipua mutta nyt olen lukenut muuta. Jäin hieman yksin nyt tämän asian kanssa. Vammaa tai tulehdusta ei tietääkseni ole ollut, kasvaimia ei näkynyt. Onko muilla kokemuksia tästä, millaisia oireita oli ja miten tilanne on edennyt ja hoidettu?
Syringomyeliitti
Niksu_77
1
116
Vastaukset
- chiarilainen1
Hei!
Mulla ei oo omaa kokemusta syringomyeliasta, mutta sen verran siitä tiedän että arvaan vastata sulle. Neuvoisin ottamaan yhteyttä MS-liittoon, siellä on osaavia ihmisiä. MS-liitto toimii kattojärjestönä harvinaisten neurologisten sairausten järjestölle, eli harnes-järjestölle. Itselläni kumppanina toinen harvinainen sairaus.
Aloita vaikka tutkimalla MS-liiton sivuja, uskon, että löydät sieltä jotain hyödyllistä tietoa.
Voimia sairautesi kanssa elämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605768- 1144958
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4022943Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s951421Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65961
- 29958
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839