Paneminen luonnossa

Natural

Elikkäs tekisi mieli vehdata muijan kanssa metsässä ja kokeneimmat sonnit/tytöt voisi suositella tälle keltanokalle sopivia asentoja, paikkoja jne....

13

7884

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen&dildo

Tarviiko tuossa neuvoja. Senkuin pitää silmänsä auki, että panee oikean lajin ja sukupuolen yksilöä. Hirvenvasat saavat samalla seksioppitunnin.

• -Lintuharrastaja-

Voihan kotonakin harrastaa seksiä, eli tumputtaa?? En voisi vetää tumppuu metsässä, koska joku voi nähdä!

• Anonyymi

Vuoden 2013 ketjun asiaton nosto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuoden 2013 ketjun asiaton nosto

Vuoden 2022 ketjun asiaton nosto

• Luomuna paras

Ehdottomasti parasta luonnossa!
      Nyt ehkä vähän kylmää, mutta kesät on mahdollisuuksia täynnä. Viime kesänä sormetin yksinäni kalliolla sinisen taivaan ja hymyilevien mäntyjen alla. Mieheni kanssa marjaretkellä vähän jäi marjat unohduksiin, kun mies otti minut metsäautotielle pysäköidyn automme konepellillä.
      Olen nainut laiturilla ja vedessä, metsässä puuta vasten ja useasti kalliolla Marja tai sienireissulla. Naisella kannattaa olla hame päällä, niin sujuu helpommin :)

• Elikkäs

Näitä olen kokeillut
      – löylyttelyn lomassa hangella (lähis)
      – rantakalliolla (doggy)
      – mökin terassilla (takaa)
      – pihanurmikolla (goddess)

Maistuisko sullekin?

• Luonto on hieno paikka

Luonto on hieno paikka lemmiskelylle. Olen saanut lemmiskellä, kalliolla, soutuveneessä, näköalatornissa niin et näkyi yli koko kaupungin, Suomenlinnan muurilla, puistonpöydällä,Hongongissa meressä uimarannalla muiden ihmisten seassa, puiston pensaikossa keskellä Wieniä, vaellusreitin polulla puuta vasten, nuotiolla talvipakkasessa, moottorikelkan päällä kuutamoyönä, saunan laiturilla, Kemin lumilinnassa, kesämökin terassin kaiteella , kesäniityllä, ulkona tamporiinin päällä maaten ja hytkyen, eli onhan nuita paikkoja riemukseni kerääntynyt, varmaankin keskimääräistä enempi. Kannustan kaikkia kokeilemaan, vaihtelu piristää.

• aina ei mee putkeen

Täällä aika kauhea kokemus nuoruudessa, kun hyttyset hyökkäs kimppuun. Sain ihan hirveät heivarit ja sinkosin itseni autoon. Äijä tuli housut puoltangossa perässä.. Homma jatkui autossa, onneksi, mutta ovet kiinni. Älä siis valitse tuuletonta, hikistä päivää metsän siimeksessä..

• H20

Yksi parhaista paikoista on laituri. Veden liplatus alla antaa poikkeuksellisen hyvän tunnelman.

Toinen mitä kannattaa kokeilla on sade. Kesän lämpöiset sateet ja eikun ulos naiskentelemaan. Kerran naapuri meinasi yllättää, mutta onneksi omenapuun lehdet pelastivat. Kumpa vaan hekin tietäisivät mitä sateella ruusupuskien suojassa tapahtuu.

• Anonyymi

H­­­ei! Kuts­­­um­­­me sinut käymään u­­­ude­­ss­­­a cha­­tis­sa! Meitä on yli mil­­jo­ona! 👉 http://3422111.com/H/p6TJ 👈

• Anonyymi

69 metsäs o parasta

• Anonyymi
    • Anonyymi00016

Nainen 45 v . Olen naimisissa ja olemme joitakin kertoja naineet luonnossa . Joskus tarkoituksella ollaan lähdetty luontoon tai puistoon tietenkin kesäisin ja hyvällä säällä , jätän hameeni alta pikimmiten pois niin pääsee Mies heti hommiin kun ensin kiihottaa minua ja minä häntä . Parhain ja yllättävin kokemus o,i viime kesänä kun naapurin eläkkeellä oleva mies pyysi minua mustikkaan ja lähdin kun ei muutakaan tärkeää ollut ja mieheni töissä . Poimittiin mustikoita kun naapuri takanani sanoi että , on sinulla hyvännäköinen perse ,, minulla oli leggingsit ja kummparit , kiusallani tein että laskin housujan alas että pylly näkyi ja pyllistin häneen päin jotta varmasti näkisi myös pilluni , mies sanoi jumalauta nyt vasta on upea pehva ja pillukin vilkkuu tässähän alkaa seisomaan kulli . Menin nojaamaan lähistöllä olevaan kiveen jonka päälle nojasin . Vähänajankuluttua tunsin kuinka mies tuli taakse ja otti kahdenpuolen kiinni pyllystäni tunsin kuinka hänen kullinsa etsi kohdetta mihin upota ja löysikin , mies työnsi kullinsa pilluuni joka oli jo tosi liukas koska minua kiihotti kun laskin housuni alas . Mies työnsi kullijsa sisääni yhdellä työnnöllä eikä ollut mikään pieni sillä kulli osui pilluni pohjaan , mies nai ja kovaa eikä kestänyt kauaa kun hän sanoi nyt tulee ja päästi siemenensä sisääni , mies sanoi toivottavasti et tuu raskaaksi ja minä en tule on ehkäisy kunnossa . Mies veti kalunsa pois ja minä nousin sen verran että spermat valui pillustani pois ennenkuin vedin housut jalkaan . Sanoin miehelle että , olipa mielenkiintoinen marjareissu ja mies siihen no niin oli kun sain vielä nuorta pilluakin . Kun marjat oli poimittu ja lähdettiin kotia kohti mies kysyi , lähdetkö huomennakin marjaan ja minä siihen hymyillen , taiamoa lähteä oli niin antoisa marjareissu . Seuraavqna päivänä lähdettiin uudelleen kun hyvä ilma jatkui nyt mies oli ottanut ison alustan mukaan ja ennenkuin kerkesimme poimia yhtään marjaa niin hän nai minua nyt minä riisuin kaikki vaatteeni ja makasin alustan päällä ja mies ensin imi nännit suutelikin sekä nuoli pilluni ennenkuin nai minua ja nyt kauemmin että minäkin pääsin mukaan ja naikin hyvin että sain orgasmin ennenkuin mies sai . Mies kertoi ettei hänen vaimonsa anna ollenkaan ja on kyllä ihana sua naida . Sovimme että ainakun on mahdollisuus niin näimme ja sen jälkeen niitä on ollut aikqmonta ja eripaikissa mutta joskus ihann sängyssäkin jommankumman luona sopivan hetken tultua . Jatkamme vieläkin ja varmasti vielä eteenpäinkin on vaan ihana ukko ja vieläpä hyvä naimaan .

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      62
      1093
    2. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      1016
    3. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      19
      956
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      60
      896
    5. Huh huh...

Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik
      Sinkut
      208
      721
    6. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      606
    7. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      579
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi elämästä
      Ikävä
      43
      546
    9. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      39
      535
    10. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      38
      496
    Aihe